Karvoilla vai ilman?
Itse tykkään että on karvat tallella. Olen mies ja minusta naisen karvoitus on kiihottavaa. Tummat säärikarvat on sellaiset että ne ei minua kiihota mutta nekin käy. Häpy ja kainalot on kiihottavia. Karvojen ajelu on yleistynyt myös miehillä. Mitä naiset tykkää, karvoilla vai ilman?
Kommentit (67)
Kolmio siistitty ja muotoiltu sydämeksi! Muualta vahattu tai laseroitu. Vantaa-Hotellilla iskin yhden varatun rouvan, jolla oli tällainen. Siitäkös pikkuveli innostui.
Saunan jälkeen nuolemaan exän vähän Kärystä toosaa ja nuolee aikasi ja sit levitä labor minoreita niin sellasta raejuuston tapausta kökköä nurkat täys
Hyi saakeli
Siidtityiillä karvoilla oleva outie on paras ja kiihottaa eniten.
M53
Olen mies ja vaimo ajeli pallini ja munan ympäristön paljaaksi oikeestaan ekaa kertaa ikinä ja voin sanoa että ehdottomasti jää käyttöön tämä tyyli. Vaimo myös posliini brassin myötä. M43 N40
Haluaisin, että miehellä on ihan kaikki karvat.
Posliini ei kiihota minua enkä halua katsella posliiniksi ajeltua. Saati jos rintakarvat ja jalkakarvatkin ajellaan. Jos jalkobälin ja kainaloiden karvoitusta on trimmattu jotenkin niin ok, mutta ei mitään silkkisen pehmeää kiiltonäkymää kiitos :D
Mietityttää kyllä mitä tätä palstaa nyt hetken seurannut, että ihmisillä on kauhean vaikeaa yleisesti hyväksyä, että jollain on ihan eri preferenssit kuin hänellä. Milloin seksitavat, milloin alusvaatteet, jopa rintojen koko tai muoto tai joku miehen peniksen koko mihin ei kumpaankaan voi oikein vaikuttaa on sellaisia että niistä pitää suuttua tai olla ilkeä. Pöh.
Miksi on esimerkiksi niin tärkeää, että anonyymit ihmiset netissä ei vaikka tykkää jostain sun kehonosasta tai mieltymyksestä tai ihastuvat päinvastaisesta? Ettehän te ole seksiä harrastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Karvoilla ja mieluusti mustilla.
Onko se Mustiin sekaantuminen sallittua?
Kunnon pehkokolmio on naisen kunnia.