Karvoilla vai ilman?
Itse tykkään että on karvat tallella. Olen mies ja minusta naisen karvoitus on kiihottavaa. Tummat säärikarvat on sellaiset että ne ei minua kiihota mutta nekin käy. Häpy ja kainalot on kiihottavia. Karvojen ajelu on yleistynyt myös miehillä. Mitä naiset tykkää, karvoilla vai ilman?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä kuvaa ei löydy hs/sielu ja ruumis arkistosta. Muuta mukavaa löytyy. Tätä on kommentoitu useissa juoru lehdissä mm. seiska /seura ko. Kuvan kera. Haulla kyllä löytyy.
Setä
Aika tyhjänpäiväinen ukko olet. Suunnilleen ”kyllä mulla ei” osastoa
Jotainhan sitä pitää olla mitä odottaa, kun Anttilan luetteloita ei enään tule.
Vierailija kirjoitti:
Jotainhan sitä pitää olla mitä odottaa, kun Anttilan luetteloita ei enään tule.
Joo niinpä. Maalaisten raamatun kulta-ajat taisivat ajottua 1960-70 luvuille
Kaikki karvat, sormet, varpaat ja elimet tallella, kiitos.
Miehet karvoilla, naiset ilman tai tosi lyhyt siisti alakertakarvoitus.
Juuri ajoin kaikki pois, vaihtelun vuoksi.
Täytyy myöntää että kyllä tuli upea.
M47
Karvoilla mennään. Pientä trimmausta harrastan aika ajoin, mutta siinäpä se. Ikää nyt 33 mittarissa, niin ei tässä enää jaksa olla ajelemassa posliiniksi. Tuntuu että sitä ahkeraa sheivausta tuli tehtyä vaikka vuosikaudet jostain lukioikäisestä alkaen, mutta jotenkin enää ei jaksa. Jos joku mies oikeasti alkaisi valittaa siitä että jalkovälissäni kasvaa karvoja, niin se on vähän niin kuin kiitos ja näkemiin.
kaikki mahdolliset vain paikallaan niin hyvä tulee...ja hyvin "tulee". Ei tartte kyniä tai edes trimmailla mistään
Mies ehdottomasti karvoineen. Varsinkin miehen rinta-, vatsa- ja häpykarvat on niin seksikkäät että alkaa usein haluttaa jo pelkästään kun niitä näkee.
Itsellä tykkään pitää vähän vaihdellen erilaista kiitorataa, siistittyä kolmiota tai täysposliinia. Häppärit ja klitan seutu kuitenkin aina sileinä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehdottomasti karvoineen. Varsinkin miehen rinta-, vatsa- ja häpykarvat on niin seksikkäät että alkaa usein haluttaa jo pelkästään kun niitä näkee.
Itsellä tykkään pitää vähän vaihdellen erilaista kiitorataa, siistittyä kolmiota tai täysposliinia. Häppärit ja klitan seutu kuitenkin aina sileinä.
Itellä ei kyllä pärise yhtään aikuisten vauvapilluille, yhtä vähän ku suonimeisselille. Vallattoman karvaiset vaot sen sijaan pistää hengityksen tihenemään ja huulta puremaan. Se on luonnainen refeksi. En minä ilkeyttäni ole syttymäti kynityille
rthrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä ei kyllä pärise yhtään aikuisten vauvapilluille, yhtä vähän ku suonimeisselille. Vallattoman karvaiset vaot sen sijaan pistää hengityksen tihenemään ja huulta puremaan. Se on luonnainen refeksi. En minä ilkeyttäni ole syttymäti kynityille
Olet oikeassa; makuasioista ei sovi kiistellä :) Minäkään en syty kaltaisillesi turakeille jotka katsoo asiakseen ruveta kutsumaan toisten genitaaleja vauvapilluiksi, suonimeisseleiksi tai kynityiksi. Henkisesti kypsät aikuiset miehet sen sijaan saavat sukat pyörimään jaloissa ja mirrin kostumaan. En minä ilkeyttäni ole syttymäti idiooteille :)
Posliini paras, vaikka molemmilla.
Olen 44-v mies. Karvoituksena täysin ajellut pussit ja kalun juuressa hyvin lyhyeksi trimmattu karvoitus. Vaimo on 41-v amerikkalainen. Hän on täysin posliini.
Jouni45 kirjoitti:
Joko kunnon puska tai posliini. Välimallit ei toimi.
Täysin samaa mieltä!
Kusipuska jos ei seksiä tiedossa,mutta jos mies lupaa suuseksiä niin posliiniksi HETI
Kaikki karvat. Vaimo kehuu etenkin selkäkarvojani, joita ikä on tuonut.
Haluan panna naista, joilla on alapäässä luonnollinen karvoitus. Kerran tapasin naisen, jonka pillun katvat olivat valkoiset. Ne eivät kiihottaneet minua enkä pystynyt panemaan.
Juuri sitä kuvaa ei löydy hs/sielu ja ruumis arkistosta. Muuta mukavaa löytyy. Tätä on kommentoitu useissa juoru lehdissä mm. seiska /seura ko. Kuvan kera. Haulla kyllä löytyy.
Setä