Karvoilla vai ilman?
Itse tykkään että on karvat tallella. Olen mies ja minusta naisen karvoitus on kiihottavaa. Tummat säärikarvat on sellaiset että ne ei minua kiihota mutta nekin käy. Häpy ja kainalot on kiihottavia. Karvojen ajelu on yleistynyt myös miehillä. Mitä naiset tykkää, karvoilla vai ilman?
Kommentit (59)
Miehet ehdottomasti karvoilla. Tykkään vieläpä, jos on myös rintakarvat. Oikeastaan eniten sytyttää tosi karvaiset miehet, siis että on selässä, käsivarsissa ja säärissä. Pojat on poikia. Haluan MIEHEN.
Itsestäni poistan muut karvat, mutta kumpareen päälle jätän siistityt karvat. Jalkovälistä kyllä pois sen verran, kun ongelmitta saan. Posliini olisi ensinnäkin aivan karmea ylläpidettäväksi tällaisella vahvan karvoituksen omaavalla brunetilla. Toiseksi olin kuolla nauruun, kun joskus kokeilin. Tytöt tyttöinä ja naiset NAISINA.
N40
Ihana nuolla sileitä, karvattomia palleja :)
Liisa 897 kirjoitti:
Karvaton oli mies tai nainen,ei sitä hiki dunkkaa kukaan puskista haistele yök
Meillä on onneksi suihku ja käsisuihkukin löytyy. Tähän ikään olen jo päässyt ilman hikisten karvojen haistelua.
N40
Vierailija kirjoitti:
Molemmat karvattomina, kiitos!
N47
Siis tarkoitin miestä karvattomana intiimialueella, on tosi seksikästä jos mies on karvainen muualta. Kuten oma mieheni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Siis tarkoitin miestä karvattomana intiimialueella, on tosi seksikästä jos mies on karvainen muualta. Kuten oma mieheni on.
Ala sinäkin seurustelemaan naisten kanssa.
Kyllä miehen pitää karvainen olla. Mua ei ole koskaan häirinneet karvat suussa, saahan ne sieltä pois. Rintakarvat sytyttää eniten!
Molemmat karvaisina. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin naisen luonnolliset kainalokarvat, jotka antavat suloisen lupauksen siellä alhaalla olevasta ihanasta karvakolmiosta. Nam! Jäykkä kalu värähtää asteen jäykemmäksi, vain hetki ennen sisääntyöntymistä, koska tunnen naisen karvakolmion karvoituksen terskallani. Ihan pian naisen häpyhuulet hellästi työntävät esinahan kokonaan taakse. Minä työnnyn syvemmälle. Karvoituksemme koskettavat ja työntyvät toisiaan vasten. Sekä naisen, että minun miehiset karvani alkavat kastua ihanasta nektarista. Siinä samalla hiljainen litisevä ääni, rytmisten työntöjen säestämä kertoo, että yhdynnän täyttymys on siinä hetkessä.
M
Molempi käy, nuoleminen on kivampaa jos karvoja on hoidettu pois klitorikse n ympäriltä.
Karvattomat penikset ovat rumia, miehenä sanon!
Vierailija kirjoitti:
Molempi käy, nuoleminen on kivampaa jos karvoja on hoidettu pois klitorikse n ympäriltä.
Karvattomat penikset ovat rumia, miehenä sanon!
Klitoriksen ympärillä limakalvolla ei kasva karvoja.
Mieluummin karvoilla, mutta maltillisesti siistittynä.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat karvaisina. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin naisen luonnolliset kainalokarvat, jotka antavat suloisen lupauksen siellä alhaalla olevasta ihanasta karvakolmiosta. Nam! Jäykkä kalu värähtää asteen jäykemmäksi, vain hetki ennen sisääntyöntymistä, koska tunnen naisen karvakolmion karvoituksen terskallani. Ihan pian naisen häpyhuulet hellästi työntävät esinahan kokonaan taakse. Minä työnnyn syvemmälle. Karvoituksemme koskettavat ja työntyvät toisiaan vasten. Sekä naisen, että minun miehiset karvani alkavat kastua ihanasta nektarista. Siinä samalla hiljainen litisevä ääni, rytmisten työntöjen säestämä kertoo, että yhdynnän täyttymys on siinä hetkessä.
M
Joo se täyttymys sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Klitoriksen ympärillä limakalvolla ei kasva karvoja.
Itellä ainakin sen verran leveä kieli että jos siellä on yhtään karvoja klitoriksen ja häpyhuulien lähistöllä niin menee kyllä suurin into nuolla.
Enemmän kiihottaa nainen jolla on karvoitusta. Tuli taannoin vastaan yksi tapaus jolla oli vain hyvin pieni harva kolmio jäljellä - ei näyttänyt hyvältä saati kiihottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Toi on hyvä idea, mutta vaikea toteuttaa käytännössä joillakin miehillä. Mulla on sellainen ongelma, että ajelisin ihan mielelläni kullin seudun karvattomaksi, mutta se näyttää vähän oudolta, jos olen sieltä karvaton, mutta sitten mulla on kuitenkin karvainen rinta ja vatsa. Ja niitä kaikkia taas ei meinaa jaksaa ajaa, koska en halua luopua kaikista karvoistani, enkä jaksa nähdä sitä vaivaa mikä niiden ajelemisessa olisi.
Meillä on sellainen kuvio, että olen siis itse aika karvainen kaikkialta, mutta tyttöystävällä ei ole minkään sortin karvoja kaulan alapuolella. Sopii mulle, mutta en valita vaikka hän päättäisikin kasvattaa alakertaan jotain.
Joko kunnon puska tai posliini. Välimallit ei toimi.
Mimosa kelpaa myös karvoineen.
Vrt. HS kuukausiliite 6/20 s.12
T. Tuhmasetä
Vierailija kirjoitti:
Mimosa kelpaa myös karvoineen.
Vrt. HS kuukausiliite 6/20 s.12
T. Tuhmasetä
Meillä viikon vanhat lehdet viedään kierrätykseen
Meillä mielenkiintoiset jutut arkistoidaan
Sama setä
Mikä siinä oli, laita linkki
Sivullinen