Tehkää uusi prisma testi - katsokaa minkälaisilla ihmisillä ei ole maskeja ja raportoikaa tänne
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kaltaiseni jykeväleukaiset, komeat, leveäharteiset, dominoivan näköiset alffaurokset ovat monesti ilman maskia. Ehkä korkean testosteronitason omaava alffauros ei niin helposti alistu käyttämään naamavaippaa kuin muut, esim. naiset?
AlffaMale28
Naiset käyttää enemmän maskia ja naisilla on myös enemmän long covid19 -tapauksia. Olihan ihan vasta uutisissakin, että naissukupuoli altistaa long covid19:lle. Eli suomeksi sanottuna, naiset kestävät heikommin koronaa kuin miehet. Muutenkin lehtien uutisissa nämä koronan pitkäaikaisoireista valittaneet ovat olleet suunnilleen kaikki naisia.
Mistäs tuon keksit? https://yle.fi/uutiset/3-11315457
Eipä pilata hyvää ketjua faktoilla. Näin nämä asiat koetaan.
Maski ei sovi yhteen raksavaatteiden eikä tumman hipiän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kaltaiseni jykeväleukaiset, komeat, leveäharteiset, dominoivan näköiset alffaurokset ovat monesti ilman maskia. Ehkä korkean testosteronitason omaava alffauros ei niin helposti alistu käyttämään naamavaippaa kuin muut, esim. naiset?
AlffaMale28
Uu, miten alfaa onkaan kirjoittaa sana "alfa" kahdella äffällä!
Mun suurin turn-on!
Vierailija kirjoitti:
Maski ei sovi yhteen raksavaatteiden eikä tumman hipiän kanssa.
Yritin sanoa samaa mutta en sensuroinut viestiäni tarpeeksi :DD Mutta näin se ilmeisesti on.
Sanoisin, että bongaamani tapaukset ovat
1) elämänkoululaisen / persujen äänestäjän näköisiä, pienituloisen näköisiä
2) joogahipin / tiedeskeptikon näköisiä.
Lisäksi tietysti pienet lapset.
Mulla ei ole prismaa. Mistä sellaisen voi ostaa?
Yleisesti ottaen kaikissa niin S-ryhmän, johon Prismakin kuuluu, niin sen kaupoissa on eniten maskittomia ei suomalaisten ihmisryhmän kohdalla.
He ovat myös niitä, jotka eivät piittaa turvaväleistä mitään. Tullaan röyhkesäti lähelle kassajonossa, joka aivan niskan taakse.
Samaa juttua en ole koskaan huomannut K-kaupoissa, ehkäpä tämä ryhmä asioi siellä harvemmin.
Asioi niissä harvemmin, koska K-ryhmän yksityiskauppoja ei ole niin laajalti ja joka paikoissa, kuin S-ryhmän Saleja ja Markettaja,
Toivoisin että kaupoissa tulisi kuuluteksena toistuvasti, että muista pitää 2 metrin turvaväli.
Toivoisin myös, että kaupoissa oli selkeästi tiedotteet siitä että: Käytä maskia ja pidä turvavälit.
Ja niillä seuduilla jos asuu runsaasti vieraamaalaisia, nämä tiedotteet ja kuulutukset pitäisin olla myös heidän kielellään, sen lisäksi että ne ovat suomeksi ja englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää persujen äänestäjä? 😂
Minä en käytä maskia, koska en halua koronaa, olen työssäkäyvä, korkeasti koulutettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole prismaa. Mistä sellaisen voi ostaa?
https://www.amazon.co.uk/Colorful-Teardrop-Chandelier-Crystals-Pendants…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AlffaMale28
Naiset käyttää enemmän maskia ja naisilla on myös enemmän long covid19 -tapauksia. Olihan ihan vasta uutisissakin, että naissukupuoli altistaa long covid19:lle. Eli suomeksi sanottuna, naiset kestävät heikommin koronaa kuin miehet. Muutenkin lehtien uutisissa nämä koronan pitkäaikaisoireista valittaneet ovat olleet suunnilleen kaikki naisia.
Mistäs tuon keksit? https://yle.fi/uutiset/3-11315457
No voi kuule:
https://www.bbc.com/news/health-54622059
"It appears that women are more at risk of long Covid."
Että kannattaisi vain myöntää, että naiset ovat heikompia koronan edessä kuin miehet!
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aika alimman sosiaaliluokan näköisiä melko järjestäin, heikko koulutustaso kostautuu nyt sitten heille ja heidän läheisilleen todennäköisemmin kuin muille. Mutta samaahan nuo tilastot eri maista kertovat, köyhin kansanosa sairastaa, kun eivät usko tiedettä.
Itse olen FM ja mieheni tohtori. Ilman maskia oltiin Prismassa. Pitänee vielä yksi tutkinto vääntää, että tajuaisin mitä järkeä maskeissa on.
Voip männä maski ruttuun, jos erehtyypi viäriä immeisiä kuvvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä maskia, koska en halua koronaa, olen työssäkäyvä, korkeasti koulutettu nainen.
Terve Maria N.!
Höpöhöpöverkkokurssien myyminen ei ole oikeaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten mä varmaan olen luokitellut sut tuohon kategoriaan kaksi: "joogahippi / tiedeskeptikko".
Sellainen korkeasti koulutettu maskiskeptikko joka voisi vihreitäkin äänestää, you know.
Juuri oli Ylessä tai Hesarissa juttu siitä, miten tekoäly tunnistaa arvokonservatiivit! Niillä oli ainakin tapana olla katsomatta suoraan kohti ja sanoisin ainakin itse, että sellainen yrmeä ja epäluuloinen habitus.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen kaikissa niin S-ryhmän, johon Prismakin kuuluu, niin sen kaupoissa on eniten maskittomia ei suomalaisten ihmisryhmän kohdalla.
He ovat myös niitä, jotka eivät piittaa turvaväleistä mitään. Tullaan röyhkesäti lähelle kassajonossa, joka aivan niskan taakse.
Samaa juttua en ole koskaan huomannut K-kaupoissa, ehkäpä tämä ryhmä asioi siellä harvemmin.
Asioi niissä harvemmin, koska K-ryhmän yksityiskauppoja ei ole niin laajalti ja joka paikoissa, kuin S-ryhmän Saleja ja Markettaja,
Toivoisin että kaupoissa tulisi kuuluteksena toistuvasti, että muista pitää 2 metrin turvaväli.
Toivoisin myös, että kaupoissa oli selkeästi tiedotteet siitä että: Käytä maskia ja pidä turvavälit.
Ja niillä seuduilla jos asuu runsaasti vieraamaalaisia, nämä tiedotteet ja kuulutukset pitäisin olla myös heidän kielellään, sen lisäksi että ne ovat suomeksi ja englanniksi.
Osaan arvata, ettei heistä varmaan moni ota koronarokotettakaan. Joku väläytteli taannoin, että heidät pitäisi rokottaa ennen kantaväestöä ja siitä nousi soraääniä. No, niin tai näin, heidän rokottamisensa on hyvin nopeasti ohi, jos halukkaita ottaa rokote on heissä yhtä vähän kuin mitä heissä on halukkaita käyttää maskia ja pitää turvavälejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luulitko korkeasta koulutuksestasi huolimatta, että sut olisi tuossa luokiteltu kategoriaan yksi?
Kuulut tietysti kategoriaan kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aika alimman sosiaaliluokan näköisiä melko järjestäin, heikko koulutustaso kostautuu nyt sitten heille ja heidän läheisilleen todennäköisemmin kuin muille. Mutta samaahan nuo tilastot eri maista kertovat, köyhin kansanosa sairastaa, kun eivät usko tiedettä.
Olihan syksyllä ihan jonkun suomalaisen lääkärin haastattelu, jonka mielestä maskit, turvavälit ja kaikki koronarajoitustoimet olivat turhaa. Sanoi matkustelevansakin jatkuvasti ulkomaiden ja Suomen välillä, ihan lastensa kanssa, eikä jäänyt missään vaiheessa karanteeniin matkojensa vuoksi. Eli ei se tosiaankaan katso koulutusta eikä sosiaaliluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen FM ja mieheni tohtori. Ilman maskia oltiin Prismassa. Pitänee vielä yksi tutkinto vääntää, että tajuaisin mitä järkeä maskeissa on.
Onnea. Olette poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Toivottavasti ette joudu antamaan henkeänne asian vuoksi.
Ai että, eikö tuota innokuutta voisi käyttää hyödyksi jossain työssä josta oikeasti on yhteiskunnalle hyötyä?
Koska kuolleet miehet eivät valita.