Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta normaalia 60 cm vaatekaappia sulla on vaatteillesi?

Vierailija
10.03.2021 |

Ihmettelen tätä vaatteiden säilytysongelmaa. Kuinka paljon teillä niitä vaatteita oikein on? Meillä aikuisilla taloudessamme on kummalekin yksi 60 cm:n kaappi, jossa rekki ja ylähylly. Teinillä on lisäksi huoneessaan rekki (n. 90 cm), jossa pitää yleisimmin käyttämiään vaatteita, mutta joka ei todellakaan ole tiukkaan pakattu. Lisäksi eteisessä tietty takit yms. (n. 120 cm naulakko kaikille)
Tossa aiemmassa ketjussa josta kimmokkeen sain oli video jossa pakattiin kestokassiin ainakin 15 jos ei 20 samantyyppistä pitkähihaista t-paitaa. Oliko vain esitystä varten haalittu, vai onko jollakin näin?

Kuinka monta normaalia 60 cm vaatekaappia sulla on vaatteillesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Meillä on kaapit joko 50cm tai 100cm. Mulla on käytössä yksi 50cm, puolet 100cm tankokaapeista ja kaksi nelilaatikkoista lipastoa, 70cm leveitä. Lapsilla on 2x50cm, yhdellä on vielä leluja toinen kaappi täynnä.

Vierailija
2/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 100 cm leveä 35 cm syvä ikean pax.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi. Lisäksi yksi rekillinen kaappi, jossa säilytän takkeja ja muuta säilytyksessä olevaa kausivaatetta.

Vierailija
4/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vaatekaappia joista 4 on rekillä ja loput hyllyillä.Lisäksi 2 kaappia laukuille ja 4 kaappia korkkareille. 2 vaatehuonetta ne vaatii. No yksin asuessa ei haittaa.

Vierailija
5/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole 60 cm leveää vaatekaappia. Meidän vaatekaapin osat ovat noin metrin levyisiä. Mulla on käytössä yhdestä niistä kolme hyllyä. Lisäksi eteisessä on muutama takki sekä kolmet kengät. Ja vaatetangolla roikkuu 15 kevyttä vaatetta henkarissa. Eli kaksi 60 cm leveää kaappia riittäisi vallan mainiosti, mutta kyllä nää saisi yhteenkin mahtumaan.