Muita, jotka eivät usko KFC:n menestykseen Suomessa?
Siis pelkkää kanaa myytävänä! Kuka syö kanapikaruokaa enemmän kuin pari kertaa vuodessa? Ja riittääkö se KFC:lle?
Meillä oli vähän aikaa vastaava Chitir Chicken kaupungissamme, mutta se katosi alta aikayksikön.
Ensimmäisillä aukioloviikoilla KFC:ssä varmasti uteliaat käyvät, mutta entä sen jälkeen?
Kommentit (244)
En tykkää myöskään... mihin tuo tulee?
Olen juuri tuota uteliasta porukkaa, eli ehdottomasti menen käymään ja siitä päättelen sitten jatkon. Heseähän nyt ei mikään voita 😉
Eihän tässä maassa saa kukaan eikä mikään menestyä.
Se on pärjännyt 80 maassa, kyllä se Suomessakin pärjää. Olen sen ikäinen että muistan hyvin kun sanottiin että hampurilaisketjut ei tule Suomessa pärjäämään.
Jos tulevat vain nostamaan koronatukia?
Pääkaupunkiseudulla on varmaankin riittävä asiakaskunta ja ainakin jonkin aikaa pärjää kun on uutuuden viehätystä. Syön paljon kanaa, mutten välitä uppopaistetusta kanasta.
Suuri riski saada salmonella.
Miksi ihmeessä kanapikaruokaa ei voisi syödä siinä missä naudan- tai sianlihapikaruokaa? Itse kävisin varmaan mieluummin tuolla kuin jossain mäkkärillä, jos olisi lähistöllä.
ghettoruokala, ei nytkauheesti kantsis ylpeillä että se rantautuu Suomeen...
Riippuu hintatasosta. Venäjällä KFC on ainakin suosittu hintalaatu suhteen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Se on pärjännyt 80 maassa, kyllä se Suomessakin pärjää. Olen sen ikäinen että muistan hyvin kun sanottiin että hampurilaisketjut ei tule Suomessa pärjäämään.
Mäkki on tehnyt tappiota alusta asti..
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuota uteliasta porukkaa, eli ehdottomasti menen käymään ja siitä päättelen sitten jatkon. Heseähän nyt ei mikään voita 😉
Burger King on parempi kuin Hese ja juomat on vapaasti niin paljon kun tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kfc.
Kentucky fried chicken
Vierailija kirjoitti:
Muistelen että olisi jo kerran ollut ja mennyt.
Kun niissä rasva”kanoissa” ei ole mitään syötävää. En ymmärrä koko ketjua.
Aika heikko maailmantilanne avata yhtään mitään pikaruokaketjua minnekään.
Jippii, thaimaalaista antibioottikanaa ja höttöleivitys runsaalla rasvalla. Mut joo, uskon, että pärjää, koska suomalaiset eivät välitä ruuan laadusta.
Onko ne oikeaa kanaa vai teurasjätepuristetta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kfc.
Kentucky Fried Chicken.
No minä en kyllä asioi, mutta ei se nyt heidän menestystään Suomessa mitenkään ennakoi. Pari kertaa Jenkeissä köynyt, enkä tykkää.