Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän lasten mummolassa leikkiä lattialla vapautuneesti esim. autoilla, heittää noppaa pelatessa

Vierailija
09.08.2006 |

tms. normaalia mitä lapsiperheissä leikitään (ei siis mitään lattioiden tuhoamista)? Vai pitääkö varooa, ettei lattia mene pilalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaasti. Ei ole mitään erityisrajoituksia. Samat säännöt kuin kotonakin...

Vierailija
2/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hirveä, jos erehtyisivät juoksemaan siellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkiä vapaahkosti, mutta pappaa alkaa joskus älämölö ärsyttään ja silloin pitää yrittää olla rauhallisempi, mutta harvoin se 3v muistaa sekuntia kauemmin. on siellä paikkoja joihin ei saa koskea, kun ne pelkää, että lapselle sattuu vahinko. (ylireagoivat toisinaan)

Vierailija
4/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiellän monesti, että älkää ny paikkoja hajottako ja lattioita naarmuttako. Mummit ja Ukit yleensä siihen sanovat vaan että anna lasten leikkiä.

Vierailija
5/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luulen että mun vanhemmat kyllä kieltäisi jos esim. heittelisi jotain, kun siellä on parketit ja heillä vuokrakämppä.

Vierailija
6/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä täytyy olla hissun kissun ja ei todellakaan saa leikkiä lattialla autoilla tms.

Mun äidin koti on vanha ja siellä saa mennä mielin määrin ja leikkiä lattioilla.

Vierailija
7/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc:n ovellekki mennään vartomaan 3 vuotiasta ettei se keksi mitään ilkeyttä. Hauskaa sinällään ku tää 3 vuotias on itse rauhallisuus!

Vierailija
8/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi miehen vanhemmat ylireagoivat lähes kaikkeen.. Ulkona ja välillä sisälläkin kantavat koko ajan sylissä, kun ei voi laskea maahan, kun tarttuu roskia vaatteisiin ja voi saada hiekkaa ym. suuhun.. Meidän poika on kuitenkin jo reilun vuoden ja arvatkaapa, jaksaako olla sylissä ulkona ja muutenkin.. Mies nauraakin mulle usein, että ei meillä tuollaista ollut silloin, kun hän itse oli pieni. Muuten ovat kyllä ihania ja jaksavat kovasti touhuta pojan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi