Miten saan miehen takaisin
Tapailin miestä vuoden, mutta emme virallisesti seurustelleet. Tapasimme kuitenkin toistemme ystäviä, käyttäydyimme kuin pariskunta ja erityisesti alussa mies tuntui olevan oikein rakastunut...
No, tilanne kärjistyi kun minä halusin aloittaa parisuhteen, mutta hän halusi jatkaa tapailua - ei kuulemma ollut varma miksi hän ei ollut valmis eli en saanut mitään vastausta.
Nyt kuukausi on kulunut emmekä ole olleet missään tekemisissä. Haluaisinkin nyt kuulla onko ollut toimivia keinoja saada "ex" takaisin. Olen jo periaatteessa hyväksynyt asian, käynyt treffeillä, enkä laske sen varaan että hän koskaan minulle enää soittaa, eli olen jatkanut elämääni. Sisimmässäni kuitenkin harmittaa että tämä loppui.
Haluaisin siis kuulla toimivia keinoja tai tarinoita siitä, että toinen sittenkin palasi. :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Et halua tuollaista miestä takaisin. Ei se siitä parane
Kokemusta on samantyyppisestä hengailusta, mies sitoutumiskammoinen. Nyt kun olen uuden miehen kanssa, sellaisen jolla kyseisiä ongelmia ei ole, on fiilis paljon parempi eikä tarvitse koko ajan varoa ettei säikäytä miestä pois. Oli ahdistavaa tapailla ihmistä, jolla oli koko ajan jalka oven välissä.
Sillä parisuhteen väläyttelylläkö te muka niitä karkuun säikyttelette? Kyllä mä vähän luulen, että siinä on muutakin ja olet vain löytänyt tarpeeksi seksinnälkäisen miehen joka ei lähde vaikka kuinka valittaisit ja mäkättäisit, koska pilde vetää puoleensa niin kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se mies. Hän on pelle, häntäheikki ja vitkuttelija. Hän ei kuulemma "osaa sanoa, miksi ei voi sitoutua parisuhteeseen". Tuollainen paskapuhe on VAROITUSMERKKI. Mies pitää sinua tyhmänä, kieltäytyy vastaamasta sinun kysymyksiisi ja leikkii mykkäkoulua.
Sinun kannattaa nyt panna kokonaan välit poikki tuohon mieheen. Jatka omaa elämääsi ja käyttäydy niin kuin mies olisi sinulle ilmaa (älä näytä minkäänlaista mielenkiintoa: kyselyitä, viestejä, positiivisia tunteita, negatiivisia tunteita).
Itse olen käyttänyt tuota taktiikkaa mieheen, joka ei osannut päättää, haluaako hän ryhtyä kanssani parisuhteeseen vai ei. Hylkäsin miehen ja muutuin täysin välinpitämättömäksi häntä kohtaan. Aloin tapailla erästä toista miestä. Kun entinen mies kuuli, että minulla on nyt uusi rakastaja (uusi seksikumppani), hän alkoi soitella perään. "Hei, voitasko alkaa taas? Mä en sillon aikasemmin halunnut sitoutua parisuhteeseen, mutta nyt tuntuu että olisin valmis."
Päätin jatkaa uuden miehen tapailemista jonkin aikaa, kunnes kyllästyin. Hylkäsin uuden miehen. Entinen mies yritti vielä vongata minua takaisin, mutta hylkäsin hänetkin. Löysin kolmannen miehen, joka oli PAREMPI kuin nuo kaksi ensimmäistä miestä yhteenlaskettuna.
Eikö tuo ole kans jonkunsortin hyväksikäyttöä sinun puoleltasi? Käytät miehiä ja vielä rehvastelet sillä ja lasket yhteen, että kuka on parempi kuin joku toinen?
Kuulostaa kyllä vähän siltä kuin koirista puhuttaisiin tai jostain palkintopokaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda se mies. Hän on pelle, häntäheikki ja vitkuttelija. Hän ei kuulemma "osaa sanoa, miksi ei voi sitoutua parisuhteeseen". Tuollainen paskapuhe on VAROITUSMERKKI. Mies pitää sinua tyhmänä, kieltäytyy vastaamasta sinun kysymyksiisi ja leikkii mykkäkoulua.
Sinun kannattaa nyt panna kokonaan välit poikki tuohon mieheen. Jatka omaa elämääsi ja käyttäydy niin kuin mies olisi sinulle ilmaa (älä näytä minkäänlaista mielenkiintoa: kyselyitä, viestejä, positiivisia tunteita, negatiivisia tunteita).
Itse olen käyttänyt tuota taktiikkaa mieheen, joka ei osannut päättää, haluaako hän ryhtyä kanssani parisuhteeseen vai ei. Hylkäsin miehen ja muutuin täysin välinpitämättömäksi häntä kohtaan. Aloin tapailla erästä toista miestä. Kun entinen mies kuuli, että minulla on nyt uusi rakastaja (uusi seksikumppani), hän alkoi soitella perään. "Hei, voitasko alkaa taas? Mä en sillon aikasemmin halunnut sitoutua parisuhteeseen, mutta nyt tuntuu että olisin valmis."
Päätin jatkaa uuden miehen tapailemista jonkin aikaa, kunnes kyllästyin. Hylkäsin uuden miehen. Entinen mies yritti vielä vongata minua takaisin, mutta hylkäsin hänetkin. Löysin kolmannen miehen, joka oli PAREMPI kuin nuo kaksi ensimmäistä miestä yhteenlaskettuna.
Eikö tuo ole kans jonkunsortin hyväksikäyttöä sinun puoleltasi? Käytät miehiä ja vielä rehvastelet sillä ja lasket yhteen, että kuka on parempi kuin joku toinen?
Kuulostaa kyllä vähän siltä kuin koirista puhuttaisiin tai jostain palkintopokaaleista.
Eikä koiristakaan pitäisi puhua noin.
Et saa miestä enää takaisin.Myöhästyit junasta,se juna meni jo.Unohda koko mies!
Olit sille vakipano kun hän etsi sitä oikeaa,. Haluatko olla miehen vakipano, joka ei ota sinua vakavasti. Herää pahvi!
Annan teille naisille neuvon yli 40 vuoden kokemuksella suhteista: kannattaa ottaa mies, joka rakastaa sinua enemmän, kuin sinä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vara valita. Ellei ole niin tee itsellesi jotain; kouluttaudu, laihduta, kohenna ulkonäköä, tee kodistasi siisti ja viihtyisä, kehitä itseäsi, hanki hyviä harrastuksia, hoida terveyttäsi eli paranna asioita itsessäsi, jotka tuo myös iloa sinulle. Ota projekti itsestäsi.
Et hyväksy kuin hyvät miehet, joista valita. Älä ole valittavina vaan valitse itse
Älä yritä miesten suhteen vaan laita heidät yrittämään. Älä ole kynnysmatto!Maailma on täynnä miehiä.
Vähän alle puolillaan, ei täynnä.
Miksi ihmeessä haluat tuollaisen miehen takaisin? Sitoutumiskammoinen, todennäköisesti juossut treffeillä ja paneskelemassa ympäriinsä koko sen vuoden kun tapailitte, ei halua asettua kun on parempaakin tarjolla. Pussit kyllä kelpaa tyhjentää jonkun ei-niin-vakavan tapauksen kanssa.
Anna olla ja etsi uusi, parempi mies joka oikeasti välittää, rakastaa ja haluaa sitoutua!
Naisilla on vara valita. Ellei ole niin tee itsellesi jotain; kouluttaudu, laihduta, kohenna ulkonäköä, tee kodistasi siisti ja viihtyisä, kehitä itseäsi, hanki hyviä harrastuksia, hoida terveyttäsi eli paranna asioita itsessäsi, jotka tuo myös iloa sinulle. Ota projekti itsestäsi.
Et hyväksy kuin hyvät miehet, joista valita. Älä ole valittavina vaan valitse itse
Älä yritä miesten suhteen vaan laita heidät yrittämään. Älä ole kynnysmatto!
Maailma on täynnä miehiä.