Lopetan maskin viimeistään kesällä. Oli korona ohi tai ei.
Normaalin ihmisen ei kuulu elää maskin kanssa. Maskit on tarkoitettu terveydenhoitohenkilökunnalle, teollisuustyöntekijöille yms.
Kommentit (10)
Mie lopetin oman maskini kuristamalla. 😁
Ai pahus tuli tunnustettua.
Lopetan auto valojen käytön kesällä, oli pimeää tai ei. Normaalin ihmisen ei kuulu ajaa valojen kanssa. Valot kuuluvat koteihin ja tehtaisiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan auto valojen käytön kesällä, oli pimeää tai ei. Normaalin ihmisen ei kuulu ajaa valojen kanssa. Valot kuuluvat koteihin ja tehtaisiin yms.
Olipa ontuva vertaus.
Ei tule loppumaan kesällä maskin käyttö. Voipi olla että rajoituksia vaan kiristetään entisestään.
Samaa mieltä AP:n kanssa. Lopettanut jo. Haluan coronan että tämä saa-ke-lin loputon pelleily loppuu. Joko omalla lähdöllä tai sitten immuniteetillä. Olen koittanut juosta kaikenmaailman baareissa mutta en vain ole saanut ketään tartuttamaan tautia!! Mistä coronan oikein voisi saada?
Tartuntojakin on päivässä vain 500 onnekkalla 5,5 miljoonasta, on siis lähellä lottovoittoa sen saaminen...
Vierailija kirjoitti:
Mie lopetin oman maskini kuristamalla. 😁
Ai pahus tuli tunnustettua.
Minä heitin kiehuvaan veteen.
Ei kuollu, pirulainen.
En ole koskaan edes aloittanut maskin käyttöä kuten en tupakointiakaan niin ei tarvitse lopettaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule loppumaan kesällä maskin käyttö. Voipi olla että rajoituksia vaan kiristetään entisestään.
En ole edes aloittanutkaan.
Arvaan jo nyt, että viimeistään kesällä suomalaisten maskit lentää roskikseen ja vain friikit käyttää niitä.
Minä lopetan kesällä turvavöiden käytön. Normaalin ihmisen ei kuulu istua valjaissa. Valjaat on tarkoitettu koirille ja taaperoille.
Maskihullulla taas aiheet vähissä 😂