Millainen on se kaikkien miesten himoitsema söpö ja seksikäs naapurintyttö?
Millainen ulkonäkö? Millainen persoona? Mikä ihme miehissä kiinnostaa söpöys? Millainen nainen on seksikäs? Kysyn kun en ymmärrä miesten naismakua! Minusta kaunis nainen ei mieheni mukaan ole edes nätti, puhumattakaan seksikkyydestä. Tänään juuri keskusteltiin aiheesta. Miesten naismaku on omituinen!
Kommentit (28)
Huippumalli jolla on nude meikki ja ponihäntä, joskus rillit.
kaikki miehet tykkää just samantyyppisistä naisista. Miehet ovat parviäly, kun taas naiset itsenäisiä yksilöitä
Sellanen parhaan kaverin näköinen, vähän miesmäinen olemukseltaan ja vartaloltaan.
Tomboy tyylinen farkkuhaalareihin sonnustautunut rakentaja tyylinen tyttö.
Sellainen joka tuo sixpäkin mukanaan ja tokaisee kovaan ääneen " oukki doukki".
Sitten ryypätään, ai että me ryypätään ja ollaan parhaimmat kamut.
Minä ja naapurin muija.
En minä ainakaan tykkää mistään naapurin tytöstä
Rinnaton 18-vuotias (lol) thaikku sen pitää olla. Pieni ja ynisee kun sitä panee perseeseen
Sellainen, jolla on revityt farkut, valkoinen t-paita, pitkät hiukset ja rannekoruja 🥺
Vierailija kirjoitti:
Sellanen parhaan kaverin näköinen, vähän miesmäinen olemukseltaan ja vartaloltaan.
Tomboy tyylinen farkkuhaalareihin sonnustautunut rakentaja tyylinen tyttö.
Sellainen joka tuo sixpäkin mukanaan ja tokaisee kovaan ääneen " oukki doukki".
Sitten ryypätään, ai että me ryypätään ja ollaan parhaimmat kamut.
Minä ja naapurin muija.
Ai juku! Onko pisamat? Jos tuon sikspäkin niin pääsenkö messiin?
Mukava luonne ja mukavat kasvot, joilla mukava hymy. :)
Lyhyt ja pieni rintainen. ne on parhaita.
Isot tissit ja mäyräkoira koffia kainalossa
Kerttu Rissasen tyylinen? Vaikuttaa mukavalta, hyväntuuliselta, naapurintyttömäiseltä ja sopivan sporttiselta Selviytyjissä.
Lyhyt, musta-lila-punainen tukka, useita lävistyksiä, BMI vähintään 30, isot, roikkuvat rinnat, useita isokokoisia, suttuisia tatuointeja, lyhyet jalat, ei-niin-ohut kaula, harmaa baari-iho, ronskit puheet, alkoholinkäytön ja roskaruuan aiheuttamaa turvotusta, räväkkä eläinkuosipaita, leggingsit, jalassa crocsit.
Ja miehiä riittää viisi joka sormelle.
Olen ylpeä siitä vanhempani ovat antaneet toiseksi nimeksini suvussa pitkään eläneen isoäitini mukaan.
On upeaa kantaa nimeä joka on pitkään säilynyt suvussa.
Ei se mielestäni minua mihinkään sen kummoisempaan vaadi tai edellytä mitään ihmeitä.
Olen aina ollut aivan tavallinen tyttö nuoruudessa, lukion jälkeen opiskelin yliopistossa sille alalle joka itseäni kiinnosti ja sain alalta myös töitä.
Toistaiseksi olen sinkku, mutta seurustelen.
Ja olen aivan varma siitä, että jos itse saan tyttölapsen joskus tulevaisuudessa, niin minun toinen nimeni on myös tämän tytön toinen nimi.
Tällä tavalla nimi säilyy edelleen suvussa. Ja ymmärrän myös sen, jos tuleva mieheni haluaa tietyn, omassa suvussa olleen nimensä jatkuvan edelleen, vaikkapa poikalapsessamme tai tyttölapsemmen ensimmäisenä, toisena tai kolmantena nimenä.
Tätähän se on, se yhteisöllisyys, se toisten huomioinen ja tietty turvallisuus.
Jennifer Connellyn esittämä Sarah elokuvassa Labyrintti.
Isot tissit, kapea vyötärö, hyvä peppu ja kauniit kasvot!
Kaunis, hoikka ja sporttinen tyttö, joka meikkaa hillitysti ja pukeutuu tavallisiin vaatteisiin, iloinen, ystävällinen kaikille. Se kaikkein suosituin tyttö koulussa, johon suurin osa pojista rakastui vähintään salaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, hoikka ja sporttinen tyttö, joka meikkaa hillitysti ja pukeutuu tavallisiin vaatteisiin, iloinen, ystävällinen kaikille. Se kaikkein suosituin tyttö koulussa, johon suurin osa pojista rakastui vähintään salaa.
Täydellinen kuvaus!
❤️
Ok.