Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on se kaikkien miesten himoitsema söpö ja seksikäs naapurintyttö?

Vierailija
09.03.2021 |

Millainen ulkonäkö? Millainen persoona? Mikä ihme miehissä kiinnostaa söpöys? Millainen nainen on seksikäs? Kysyn kun en ymmärrä miesten naismakua! Minusta kaunis nainen ei mieheni mukaan ole edes nätti, puhumattakaan seksikkyydestä. Tänään juuri keskusteltiin aiheesta. Miesten naismaku on omituinen!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerttu Rissanen

Kerttu on ulkomuodoltaan hyvä esimerkki. Persoonana en häntä tunne. Voi hyvin olla persoonaltaankin naapurintyttömäinen.

Naapurintyttö persoonaltaan: iloinen ja positiivinen, kiltti ja ystävällinen, kunnollinen, huolehtii lähimmäisistään, kaikkien kaveri ja mukava tyyppi kaiken kaikkiaan. Maanläheinen jalat maassa -tyyppi ja tietyllä tapaa vaatimaton, ei tee itsestään numeroa. Voi olla ujompi tapaus tai sitten suupaltti, kunhan suhtautuminen ihmisiin on yllä kuvatun kaltainen.

Vierailija
22/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksutyylinen etova tankki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt, että Rillit Huurussa sarjan Kaley Cuoco on juuri sellainen. Sievät kasvot, pikkasen "vammaiset" ilmeet, kierot silmät ja ihana body.

Vierailija
24/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä siitä vanhempani ovat antaneet toiseksi nimeksini suvussa pitkään eläneen isoäitini mukaan.

On upeaa kantaa nimeä joka on pitkään säilynyt suvussa.

Ei se mielestäni  minua mihinkään sen kummoisempaan vaadi  tai edellytä mitään ihmeitä.

Olen aina ollut aivan tavallinen tyttö nuoruudessa, lukion jälkeen opiskelin yliopistossa sille alalle joka itseäni kiinnosti ja sain alalta myös töitä.

Toistaiseksi olen sinkku, mutta seurustelen.

Ja olen aivan varma siitä, että jos itse saan tyttölapsen joskus tulevaisuudessa, niin minun toinen nimeni on myös tämän tytön toinen nimi. 

Tällä tavalla nimi säilyy edelleen suvussa. Ja ymmärrän myös sen, jos tuleva mieheni haluaa tietyn, omassa suvussa olleen nimensä  jatkuvan edelleen, vaikkapa poikalapsessamme tai tyttölapsemmen ensimmäisenä, toisena tai kolmantena nimenä.

Tätähän se on, se yhteisöllisyys, se toisten huomioinen ja tietty turvallisuus.

Kuulostaa muutoin naapurintytön ajatusmaailmalta, mutta naapurintyttö ei olisi sinkku jos seurustelisi, vaan sanoisi esimerkiksi olevansa parisuhteessa tai pelkästään että seurustelee.

Vierailija
25/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin kuvitella, että ainakaan hänellä ei ole ankkahuulia tai muita ruiskeita naamassa, ei feikkirusketusta tai hiuslisäkkeitä, yliampuvia vaatteita tai piikkikorkoja tai paljoa meikkiä.

Vierailija
26/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ymmärtänyt, että Rillit Huurussa sarjan Kaley Cuoco on juuri sellainen. Sievät kasvot, pikkasen "vammaiset" ilmeet, kierot silmät ja ihana body.

Sarjan hahmo Penny on enemmän cheerleader-tyyppiä kuin naapurintyttötyyppiä.

Vierailija
27/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, punatukkainen vihreillä silmillä ja pienet rinnat.

Vierailija
28/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatuointeja eikä lävistyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän