Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin pettynyt lapsen koulunkäyntiin

Vierailija
09.03.2021 |

Vaikka lukee, niin saa huonoja numeroita kokeista. T. Ammattivalittaja

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne johonkin peruskoulun jälkeen laittaa. Ap

Vierailija
22/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin ehdottomasti auttamista. Jos yritätte parhaanne ja tulos on 6,5, niin sitten se vain on. Meillä muuten lukemisen ja muiden oppimisvaikeuksien tutkimuksia ei tehty ennen kuin itse vanhempana niitä vaadin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sullakin ollut niitä oppismihäiriöitä niin varmaan lapsi perinyt saman.

https://oppimisvaikeus.fi/tietoa/teemat/oppimisen-tuki/artikkeli-oppimi…

Vierailija
24/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin ehdottomasti auttamista. Jos yritätte parhaanne ja tulos on 6,5, niin sitten se vain on. Meillä muuten lukemisen ja muiden oppimisvaikeuksien tutkimuksia ei tehty ennen kuin itse vanhempana niitä vaadin.

Ope on aina wilmassa vaan kehunut ja muutenkin kirjoitti ihan hyvät paperit yläkouluun siirtymistä varten mm oppii nopeasti, käy mielellään koulussa, osallistuu tunnilla hyvin yms. Ap

Vierailija
25/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmuisti on oppimisen edellytys ja välttämätöntä jokapäiväisessä elämässä selviytymisessä. Häiriöt työmuistin toiminnassa vaikeuttavat oppimista, ja niihin liittyy usein myös ongelmakäyttäytymistä.

Vierailija
26/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sullakin ollut niitä oppismihäiriöitä niin varmaan lapsi perinyt saman.

https://oppimisvaikeus.fi/tietoa/teemat/oppimisen-tuki/artikkeli-oppimi…

Mulla on matikassa. Ei kielissä eikä reaaliaineissa ja lapsi on huono Ruotsin kielessä plus reaaliaineissa. Ap

Vierailija
27/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai nalkuta siitä lapselle koko ajan ?

Vierailija
28/28 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ope on aina wilmassa vaan kehunut ja muutenkin kirjoitti ihan hyvät paperit yläkouluun siirtymistä varten mm oppii nopeasti, käy mielellään koulussa, osallistuu tunnilla hyvin yms. Ap

No nuohan ei sulje oppimisvaikeuksia mitenkään pois. Voi oppia, osallistua ja olla muutenkin hyvä oppilas, vaikka olisikin neurologisia vaikeuksia.