Sain tietää että mies on teettänyt vasektomian 16 vuotta sitten, ilman lupaani
Oon aivan SHOKISSA!! 😱
Käytiin eilen ihan normaalisti terveystarkastuksessa ja siinä sivussa selvisi että MUN MIES on TEETTÄNYT VASEKTOMIAN joskus vuonna 2009!!
Siis ennen kuin tavattiin!! Mutta ei ole koskaan maininnut asiasta! Oon yrittänyt vauvaa nyt 8kk ja mä oon ihmetellyt miksi ei tärppää 😭
Kun kysyin miksi ei kertonut, se vaan sanoi että luuli sen olevan ilmiselvää kun sillä on joku vanha arpi??
MITÄ TÄSTÄ PITÄÄ AJATELLA??? Onko tää jo petosta?? Voiko ton leikkauksen purkaa kotikonstein?? (googlasin mutta meni vähän yli mun ymmärryksen...)
Epätoivoinen ja ehkä vähän vihainen
Kommentit (53)
ööööööööö kattokaa ku oon SHOKISSA!!
Sinä oot yrittänyt vauvaa? Onko mies ollut siitä tietoinen?
Vasektomian saadakseen pitää olla vähintään tietty määrä lapsia ja ikää. Jos tuosta on jo 16 vuotta, niin parempi vaan, ettei pappa enää tee lapsia.
Kukaan ei tarvitse omaan kehoonsa tehtäviin toimenpiteisiin sun tai kenenkään muunkaan lupia. Päätökset tekee potilas ja lääkäri, et sinä, ellet ole se potilas. Mut senhän sä trolli toki tiedät.
Itse olet yrittänyt petosta, koska mitä ilmeisemmin olet yrittänyt miehen tietämättä lasta, muutenhan mies olisi kertonut että tämmöinen on tehty jos vuosia sitten. Sinä siis yritit petosta joka ei nyt onnistu
"Ilman lupaani"
Hyvä että hankki vasektomian. Toivottavasti juoksee kauas.
Tää on provo ja varmaan miehen. Tuo lisäkommentti paljasti.
Miten helevetistä se olisi sulta luvan voinut kysyä jos ette edes olleet tavanneet vielä?!?
No unohdetaan tämä epäloogisuus, ja olen sitä mieltä kyllä että nämä asiat on syytä tuoda esiin varsin aikaisessa vaiheessa tapailua jo. Nyt lähes 50 vuotiaana asialla ei enää ole niinkään merkitystä. Potentiaaliset kumppanit eivät enää ole lapsentekoiässä ja/tai potenttiaalisilla kumppaniehdokkailla on jo lapsiluku täynnä. Mutta aikaisemmin toin kyllä asian esille jo ennen seurustelu päätöstä. Jokusen parisuhteen alun se on "maksanut", mutta reilumpaa tuoda faktat esille avoimesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot yrittänyt vauvaa? Onko mies ollut siitä tietoinen?
Joo se yritti tosissaan panna mua anukseen. Mut vauvaa siitä ei syntynyt. Tiesi se, että oon kehitysvammainen. -ap
Sen kannattaisi ruiskutella suuhusi. Siten lapsia syntyy todennäköisemmin ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tarvitse omaan kehoonsa tehtäviin toimenpiteisiin sun tai kenenkään muunkaan lupia. Päätökset tekee potilas ja lääkäri, et sinä, ellet ole se potilas. Mut senhän sä trolli toki tiedät.
Lain mukaan avioliitossa tarvitaan vaimon lupa. Siinä mielessä hauska aloitus
-ohis
Just tämä, että sinä oot yrittäny vauvaa! Jos olisitte puhunu asiasta ensin, hän ois voinu siinä kertoa, ettei voi niitä enää saada. Eli hyvä miehelle, että oli tehny, kun olis joutunu vasten tahtoaan isäksi. Ja ei, ei sitä kotikonstein voi purkaa.
Yleensä mies tarvitsee naisen luvan invasiivisiin toimenpiteisiin
No mies sitten varmaan hyväksyy sen että tulet raskaaksi jollekin toiselle.
Kävitte lauantaina yhdessä terveystarkastuksessa.😂😂😂
mee hoitoon, tilaa ambulanssi nyt- mee pois.
Kotikonstein purku onnistuu ehkä MacGyverillä, mutta ei sun miehellä. 😅
Hae nyt hyvä ihminen ensin lasillinen vettä ja sitten terapiaa.
Mies tyytyväisenä kädet pään takana sängyllä kun taas saanut pillua eikä tarvi mistään vahinkomukulasta huolehtia.
Syystäkin näemmä varautunut vasektomialla..