Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudun koronatilanne EDELLEEN RAUHALLINEN. Ulkonaliikkumiskieltoa ei tarvita.

Vierailija
09.03.2021 |

Kummasti ollaan tultu talven yli ja kohtahan kevät vaientaa koronan lähes tyystin. Sitten vaan rokotetaan halukkaita pitkin kesää ja syksyyn lähdetään kevyin rajoituksin.

Katsellaan seuraava talvi miten korona käyttäytyy. Influenssa saattaa tappaa pahimpina kuukausina tavalliseen tapaan 500 - 700 suomalaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkonaliikkumiskielto on ihan väärä veto tässä välissä. Ensin pitää saada rajat kiinni!!! Sen jälkeen voidaan vähän tinkiä ala-astelaisten harrastuksista. Maskipakko julkisiin kulkineuvoihin. Kaupat kiinni.

Ja jos mikään muu ei pysäytä tätä, niin sen jälkeen ulkonaliikkumista voidaan rajoittaa. Tosin sillä ei ole mitään vaikutusta, kun täällä on anyway niin vähän porukkaa, ettei ne tuolla ulkokävelyllä toisilleen koronaa tartuta.

Vierailija
2/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin jo hiihtolomareissun väliin THL:n panikoinut takia. Pääsiäisreissua lasten kanssa pohjoiseen en kyllä peru. Mutta omassa porukassa mökkeillään ja ulkoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan kansasta itsestään jatkaako levittämistä vai.

Vuosi on ollut kuin jossain rajattomassa lastentarhassa. Osa osaa ihan itse käyttäytyä ilman aikuisen paapomista, osalla rankka uhmaikä ja osa muuten vaan täysin rajattomia ”pellossa kasvaneita”. Pakko kai se rajoja on laittaa hiljalleen, kun meno on päätöntä.

Vierailija
4/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä siitä ettei ulkonaliikkumiskieltoa tarvita. Mielestäni turha ja myös jopa ylireagointia Suomen kokoisessa harvaan asutussa maassa. Olen sitä mieltä, että kaikki energia tulisi laittaa nyt siihen, että yritetään vauhdittaa rokottamista.

Sairaanhoitaja

Vierailija
5/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ulkonaliikkumiskielto on ihan väärä veto tässä välissä. Ensin pitää saada rajat kiinni!!! Sen jälkeen voidaan vähän tinkiä ala-astelaisten harrastuksista. Maskipakko julkisiin kulkineuvoihin. Kaupat kiinni.

Ja jos mikään muu ei pysäytä tätä, niin sen jälkeen ulkonaliikkumista voidaan rajoittaa. Tosin sillä ei ole mitään vaikutusta, kun täällä on anyway niin vähän porukkaa, ettei ne tuolla ulkokävelyllä toisilleen koronaa tartuta.

Just näin. Vituttaa vaatemyyjänä, kun osa

asiakkaista pyörii edelleen liikkeessä ilman maskia! Kaupat kiinni ja tosiaan harrastukset voi olla tauolla. Ihan naurettavaa...976

Vierailija
6/6 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoyhtiöt asetti saman tien maskipakon lennoilleen. Miksei julkiset kulkuvälineet saa asetettua maskipakkoa? Miksei esim. VR vaadi maskeja junamatkoille? Samoin bussit. Aidosti ihmettelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi