Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on liian helppoa nykyään!

Vierailija
09.08.2006 |

Oikeesti jos ihmisillä on aikaa haukkua toisten ammatteja ja arvostella kaikkia tekemisiä. Miksei riitä se että pitäisi huolen omista tekemisistä, yrittäisi edes ymmärtää että ihmisiä on erilaisia eikä aina ole vain sitä yhtä oikeaa tapaa toimia. Onko esim. ulkonäkö nykyään niin tärkeä asia että sen perusteella voi leimata koko ihminen, eikö lihavat ole ja laihat ole ihmisinä ihan tasavertaisia. Jokainen voi elämässään joutua tilanteeseen jossa on riippuvainen ystävien ja tuttavien avusta, kannattaisi ehkä oppia arvostamaan sitä mitä itsellä on eikä keskittyä kadehtimaan eli haukkumaan muita. Sellaista mietin minä tänään kun luen täällä teidän

kirjoituksia!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen miettinyt, että miksi tunnen niin paljon ihmisiä ja perheitä, jotka eivät tosiaankaan ole onnellisia ja voi hyvin. Psyykkinen pahoinvointi on lisääntynyt, vaikka aineellinen elintaso on noussut. Itsekin olen ihan hyvin toimeentuleva ja kaikki hyvin muuten, mutta perhe-elämä ja oma hyvinvointi täysin tohjona. Oireilen kovaa sekä psyykkisesti että fyysisesti. Näin on monen muunkin kohdalla lähipiirissäni, vaikka ihmiset ovat ihan hyvin koulutettuja ja fiksuja. Mutta kun, jostain syystä mielenterveysongelmia on niin paljon, ettei elämää voi sanoa muuta kuin todella vaikeaksi!

Vierailija
2/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mielenterveysongelmat lisääntyvät jatkuvasti

- joka viides lapsi kärsii mielentervesongelmista

- päihdeongelmat lisääntyvät ja vaikeutuvat

- suomalaiset tekevät eniten itsemurhia maailmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti porukalla ei ole hirveemmin enää yhteisöllisyyttä ja elämä pyörii niin paljon ulkonäön ja rahan ympärillä.

ei tästä tartte samaa mieltä olla, mutta luulenpa että murheet oli ihan erilaiset silloin kun työtä tehtiin porukalla ja pellolla.

Vierailija
4/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään halua kaikkia leimata syyllistyvän tähän mutta ainakin tällä palstalla jutut on sen mukaisia että tärkeintä on oma täydellisyys omassa elämässään ja valinnoissaan sekä tietysti raha, vatteet, ulkonäkö ym. ap

Vierailija
5/5 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte olla vertaamassa itseään muihin, sillä tokihan sitä ahdistuu jos lukee jatkuvasti juttuja ihmisistä joilla muka menee paremmin kuin itsellä tai katselee jatkuvasti tv:stä kauniita ihmisiä ja luulee sen perusteella olevansa itse ruma jne. Kun lakkaa vertailemasta itseään muihin ja uskaltaa aidosti elää itsensä näköistä ja kokoista elämään, turhat ongelmat katoavat...