Tiesitkö että nuoret miehet ajattelevat seksiä joka 7. sekunti ja keski-ikäiset naiset sairauksiaan joka 5. sekunti
Onko siis ihme että naiset saikuttavat jatkuvasti.
Kommentit (26)
En ajattele. Kerran pari päivässä ehkä. Eli kakkoskohta ei pidä paikkaansa
Nuoret ja vanhat miehet eivät ajattele ollenkaan koska niillä ei ole aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairauksia?
Mielisairauksia ja palstan perusteella syäpää.
Minä ajattelen seksiä silloin kun pitäisi ajatella sairauksia. Olen terve.
Lopun aikaa suunnittelen tulevia.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ja vanhat miehet eivät ajattele ollenkaan koska niillä ei ole aivoja.
Oliko tuo sitaatti isotädiltäsi Aileen Wuornokselta?
Oliko tälle väitteelle jotain tutkimustulosta tueksi?
Matalan ferritiinin aiheuttama psykosomaattinen anemia ei ole leikin asia. Ymmärtäisit jos omaisit omakohtaista kokemusta!
Olen ilmeisesti keski- ikäinen nainen en ajattele sairauksia ja viimeksi olin töistä pois sairauden takia 2018, kun en voinut tehdä töitä noidanuolen takia jonka sain töissä kun tein töitä
Olen nainen ja ajattelen koko ajan seksiä ja kuolemaa.
Pitää paikkansa. Nytkin itsellä on auki neljä sivustoa, jossa on vähäpukeisten naisten kuvia. AV-palsta käy selaimessa minuutin ajan 10 minuutissa. Loppuaika menee muilla saiteilla.
Vierailija kirjoitti:
Matalan ferritiinin aiheuttama psykosomaattinen anemia ei ole leikin asia. Ymmärtäisit jos omaisit omakohtaista kokemusta!
Myös kilpirauhanen aiheuttaa tuota sekä keliakia!!!
Olen keski-ikäinen ja mies ja ajattelen sairauksiani koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ajattelen koko ajan seksiä ja kuolemaa.
Nekromanttista.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jännä, että tuo "tauti" on vasta muutama vuosi sitten keksitty, kun keksittiin alkoi oireet vaikkei niitä aiemmin ollut kellään
Vierailija kirjoitti:
Jos elää terveellisesti, niin ei ole mitään sairauksia ja kuolee saappaat jalassa yli 80-vuotiaana.
Ei se ole helppoa naisella treffeillä. Mies puhuu mitä puhuu mutta perusajatus on 7. sekunnin välein miehellä mielessä.
Nuoret naiset ajattelevat itseään joka sekunti ja sitä että ahistaa joka toinen sekunti.