Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten orgasmeja arvotetaan "eri kasteihin", sehän luo lisää paineita naisille. Miesten egoko tässä takana...

Vierailija
09.03.2021 |

eli mies haluaa, että nainen saa vain sillä kalulla, ja muu sitten arvotetaan huonoksi/huonommaksi ograsmiksi, vaikka tämä pahentaa yhä sen naisen kykyä saada.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on miesten vika. Nainen on aina uhri. Miksi edes kysyt?

Vierailija
2/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet puhuvat naisen sormetuksesta "räpeltämisestä orgasmiin" niin miksi he noin sanovat? Ja kun nainen ylipäänsä haluaa orgasmin, on se "femakkoämmän" puhetta.

Vain kalulla paneminen on ok miehille. muita keinoja saamiseen halveerataan, koska miehen kalullahan se yksistään pitää saada..muutenhan se kalu laskee..nii herkkäää se on.

Naisen alistamisella miehen potenssiko nousee?

Voisko saada ihan joskus vaihteeksi muitakin kuin älttömiä kannanottoja, vaikkapa niiltä oikeilta miehiltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua satutti?

Vierailija
4/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tätä samaa vänkäystä.

Mä saan orgasmini silleen kun haluan saada, enkä kysele siihen lupia. Ihan sama saanko kalulla tai ilman, se ei kuulu muille! Ja kun tykkään siitä kalusta, sitä paitsi... 

Miesten näkemyksetkään ei ole tuollaisia, olen itse eräänkin uroksen testannut eikä ole valitettu että väärin lauettu. 

Vierailija
5/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin juuri tällaisia vastauksia.

Vierailija
6/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska monet naiset kertovat olevansa tyytyväisiä seksiinsä ja orgasmeihinsa, se todistaa jotenkin sun pointtisi? Mä olen pahoillani että sun seksielämäsi on paskaa. Mutta sun seksielämäsi ei ole mun seksielämäni.

Vierailija
7/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan toisaalla "Kaikki vinkit miehen runkkaukseen".

Vierailija
8/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska monet naiset kertovat olevansa tyytyväisiä seksiinsä ja orgasmeihinsa, se todistaa jotenkin sun pointtisi? Mä olen pahoillani että sun seksielämäsi on paskaa. Mutta sun seksielämäsi ei ole mun seksielämäni.

Ja vielä useammat kirjottavat etteivät ole tyytyväisä paskoihin panijamiehiinsä. Ja oma seksielämäni on ihan exellenttiä, muuta en ole ilmoittanut. Vaatii paljonkin itsehillintää käsitellä asioita sanoisinko, hiukan ...ihmisten kera.

Vierailija
9/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän jankkaajan ja 15 cm kalu -postailijan saisi samaan ketjuun, saataisiin ympyrä suljettua.

M42

10/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän jankkaajan ja 15 cm kalu -postailijan saisi samaan ketjuun, saataisiin ympyrä suljettua.

M42

Uhraatko oikeasti ensimmäistäkään aivosolua asian käsittämiseen? Vai oletko vain iies joka tekee ja sanoo kuten pitää/muutkin, eli halveksuu vain.

Vierailija
11/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus toistunut palstalla kymmeniä ja kymmeniä kertoja viimeisten vuosien aikana. Avauksessa vihaisena naulataan kiinni, että miehet ovat paskoja panijoita ja hämmästellään loukkaantuneena kun ei tule asiallisia vastauksia. Siis ihan oikeasti, teettekö tätä tosissanne joka ikinen kerta, vai onko tämä teille vain viihdettä?

Ja juu, tämä on ainoa vastaus joka minulta tähän keskusteluun irtoaa.

12/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aloitus toistunut palstalla kymmeniä ja kymmeniä kertoja viimeisten vuosien aikana. Avauksessa vihaisena naulataan kiinni, että miehet ovat paskoja panijoita ja hämmästellään loukkaantuneena kun ei tule asiallisia vastauksia. Siis ihan oikeasti, teettekö tätä tosissanne joka ikinen kerta, vai onko tämä teille vain viihdettä?

Ja juu, tämä on ainoa vastaus joka minulta tähän keskusteluun irtoaa.

Lupaatko!?

Vierailija
13/79 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi tätä samaa vänkäystä.

Mä saan orgasmini silleen kun haluan saada, enkä kysele siihen lupia. Ihan sama saanko kalulla tai ilman, se ei kuulu muille! Ja kun tykkään siitä kalusta, sitä paitsi... 

Miesten näkemyksetkään ei ole tuollaisia, olen itse eräänkin uroksen testannut eikä ole valitettu että väärin lauettu. 

Tämä! 🖕

Vierailija
14/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos sinä ap sama nainen joka leimaa mieheksi naiset jotka kertoo saavansa muun kuin klitorisorgasmin ja valehtelijoiksi miehet jotka kertoo samaa naisestaan?

Vierailija
15/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mits väliä aloittajalla on? Asiahan on se mikä merkitsee, ja se on totta. Mihet eivät suostu uskomaan, että suuri osa naisista ei saa pelkällä panolla. Suurin osa tarvitsee sitä muuta stimulaatiota. MUTTA, miehet eivät tahdo tätä tunnustaa , ei millään, he haluavat oman egonsa takia, että silllä kalulla paneminen on ainoa oikea tapa. Jopa niin, että täällähän oli kysely HYVÄKSYYKÖ mies edes naisen joka ei saa panemalla! Herranjestas.......

Siis meidän naisten pitää saada orgasmitkin kuten miehet haluaa..onko se kenenkään mielestä oikein? Varsinkin, kun on paljon naisia jotka eivät saa millään tavalla. Haloo, haloo ja haloo.

Vierailija
16/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku mies, miehekkäästi, kertoa  miksi koko aloitus sai 8 alapeukkua? Mikä tässä on väärin? Mutta eihän se toteudu...

Vierailija
17/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mits väliä aloittajalla on? Asiahan on se mikä merkitsee, ja se on totta. Mihet eivät suostu uskomaan, että suuri osa naisista ei saa pelkällä panolla. Suurin osa tarvitsee sitä muuta stimulaatiota. MUTTA, miehet eivät tahdo tätä tunnustaa , ei millään, he haluavat oman egonsa takia, että silllä kalulla paneminen on ainoa oikea tapa. Jopa niin, että täällähän oli kysely HYVÄKSYYKÖ mies edes naisen joka ei saa panemalla! Herranjestas.......

Siis meidän naisten pitää saada orgasmitkin kuten miehet haluaa..onko se kenenkään mielestä oikein? Varsinkin, kun on paljon naisia jotka eivät saa millään tavalla. Haloo, haloo ja haloo.

Haloo, 

puhu niille joille tämä on ongelma. Okei?  Suurimmalla osalla ei ole. 

En oikein tiedä mitä itse voisin tässä tehdä. Ikävää jos tuo on tilanne, mutta silloin kannattaa sen kumppanin kanssa puhua. Mitä sitten muuta, en voi mennä sänkyyn neuvomaankaan että tee noin tai näin. 

Ja jokaisen tulisi tuntea itsensä, että millä tavalla tulee helpolla. Tietenkin. 

Syyllistäminen ei kannata, vaan rakentavat ehdotukset. 

Vierailija
18/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet puhuvat naisen sormetuksesta "räpeltämisestä orgasmiin" niin miksi he noin sanovat? Ja kun nainen ylipäänsä haluaa orgasmin, on se "femakkoämmän" puhetta.

Vain kalulla paneminen on ok miehille. muita keinoja saamiseen halveerataan, koska miehen kalullahan se yksistään pitää saada..muutenhan se kalu laskee..nii herkkäää se on.

Naisen alistamisella miehen potenssiko nousee?

Voisko saada ihan joskus vaihteeksi muitakin kuin älttömiä kannanottoja, vaikkapa niiltä oikeilta miehiltä..

Kattelepa piruuttasi näitä keskusteluja. 

Sä et löydä kauheasti tuollaisia kommentteja mistä sinä puhut. En tiedä missä piireissä sä liikut, mutta toi mitä kirjoitit ei ole totta. Hieman liian yksinkertainen näkemys tämän päivän seksuaalisuuden ongelmista sulla. 

Vierailija
19/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Ikiliikkujaa ei voi keksiä, mutta toi olisi aika lähellä kyllä. 

Vierailija
20/79 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä AP se iänikuinen klitorisjankkaaja? Meinaan vuosia olet tästä samasta asiasta jo jauhanut. Mietin vaan, että tulisitko onnellisemmaksi, jos keksisit jotakin muuta tekemistä välillä.

T. Nainen, joka alapeukutti (tämänkin typerän) aloituksesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi