Saarioinen lopettaa lauantaimakkaran valmistuksen
No, miten on, aiotko hamsrata vähän lauantaimakkaraa varastoon?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000007849953.html
Kommentit (38)
Laadukkaampiakin makkaroita on. Kivikylän lauantaimakkara on parasta.
No kai lauantaimakkaran suosio on laskenut jostain 1950-luvulta kun silloin kauppojan makkaravalikoiman saattoi laskea yhden käden sormilla ja nyt erilaisia leikkeleitä on sadoittain.
Meillä ei mun lapsuudenperheessä ollut koskaan lauantaimakkaraa. Itse olen sitä aikuisena ostanut itselleni ja omille lapsille. Kyllä on maistunut!
No niinpä tietenkin, kun löysin lauantaimakkaran juuri takaisin elämääni. Lauantaimakkara on hyvää.
Ostan Atrian lauantaimakkaraa muutenkin.
Onko mitään parempaa kuin ruisleipä ja pari siivua lauantaimakkaraa.
Tuo on kinkkua, eikä makkaraa. Käytetään oikeita termejä. Makkara on jauhoputkilo, siivut on kinkku(siivuj)a.
Leivonnaisten suosio on näämmä hiipunut.
Olin jättänyt ruokatilauksessa Atrian lauantaimakkaran kohdalle korvausmahdollisuustäpän ja tilalle tuli Saarioisten lauantaimakkaraa. Totta kai sen söin, mutta totesin pitäväni Atrian makkarasta enemmän. Kerrankin uutinen josta ei tarvitse henkilökohtaisesti järkyttyä.
Ostan muutenkin halvimpia merkkejä, en muista saarioista edes nähneeni. Pötkönä siis, siivutettuja makkaroita en katsele.
Tänään teen porilaisia toisen valmistajan lauantaipötköstä, yleensä käytän muita makkaroita, mutta ostin -60 tuon.
Vierailija kirjoitti:
Ostan muutenkin halvimpia merkkejä, en muista saarioista edes nähneeni. Pötkönä siis, siivutettuja makkaroita en katsele.
Tänään teen porilaisia toisen valmistajan lauantaipötköstä, yleensä käytän muita makkaroita, mutta ostin -60 tuon.
Siivutettuja makkaroita et voisikaan ostaa, koska sellaisia ei ole olemassa! Siivut=kinkkua.
Mitäs tuota hamstraamaan kun Atria sitä tekee kuitenkin. En ole koskaan tainut edes ostaa Saarioisten lauantaimakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään teen porilaisia toisen valmistajan lauantaipötköstä, yleensä käytän muita makkaroita, mutta ostin -60 tuon.Siivutettuja makkaroita et voisikaan ostaa, koska sellaisia ei ole olemassa! Siivut=kinkkua.
Ei ole. Kinkku on sian takajalkaa. Lauantaimakkaraan sitä ei ole tuhlattu.
Ostan aina atrian lauantaimakkaraa joten uutinen ei hetkauta pätkääkään enkä ala hamstraamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään teen porilaisia toisen valmistajan lauantaipötköstä, yleensä käytän muita makkaroita, mutta ostin -60 tuon.Siivutettuja makkaroita et voisikaan ostaa, koska sellaisia ei ole olemassa! Siivut=kinkkua.
Ei ole. Kinkku on sian takajalkaa. Lauantaimakkaraan sitä ei ole tuhlattu.
Makkarat on niitä pötköjä! Ei siivuja!
Ei ole ongelmaa kun Atria vielä valmistaa lauantaimakkaraa.
Aika on ajanut lauantaimakkaran ohi. Ostaako sitä muka vielä joku?