Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani, PH tasapainon heittely

Aloittaja
09.03.2021 |

Uusi parisuhde. Alkuunsa tietenkin kumi käytössä mutta ei senkään kanssa haluaisi leikkiä loputtomasti. Minulla on ollut vähän aina ongelmana se, että saan bakteerivaginoosin helposti seksin jälkeen. Onko mitään ennaltaehkäisevää keinoa siihen, ettei sitä tulisi. Ja voiko ruokavaliolla olla väliä alapään ongelmiin? Olen ennen ollut ahkera makean syöjä, joten mietin onko se voinut aikasemmin ruokkia kaikenmaailman tulehduksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ruokkii hiivaa. Joten kyllä.

Kysy gynekologilta lisää.

Vierailija
2/5 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerivaginoosi ei ole hiiva, vaan nimensä mukaisesti häiriö vaginan bakteerikannassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bakteerivaginoosi ei ole hiiva, vaan nimensä mukaisesti häiriö vaginan bakteerikannassa.

Tiedän, mutta hiiva voi villiintyä juuri huonon ruokavalion vuoksi.

Se rikkoo limakalvot.

Vierailija
4/5 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen tyttöystävän kanssa jätettiin kumi pois heti yhden kerran jälkeen ja kyllä siinä alkuvaiheilla tuli heti hänelle pari kertaa tulehduksia, jotka kuitenkin sen jälkeen loppuivat.

En tiedä, onko tuohon ”tottumisvaiheeseen” muuta apua kuin mahdollisimman hyvä hygieniä, sillä olen kuullut, että ilmeisesti vaikkapa alushousujen mukana väärään paikkaan hankautuvat peräaukon bakteerit tosiasiassa ovat yksi keskeinen näitä ongelmia aiheuttava tekijä.

Vierailija
5/5 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen tuollaisia ongelmia, mutta nykyisen miehen kanssa ei mitään. Alusta asti pantiin ilman kumia (oltiin testattuja molemmat) eikä ole ollut yhden yhtäkään tulehdusta. Ilmeisesti siis bakteerikantamme ovat yhteensopivat. Ollaan muutenkin geneettisesti hyvin yhteensopivia, sillä olen pamahtanut kolme kertaa raskaaksi saman tien. Muiden miesten kanssa ei ollut lapsista mitään tietoakaan, mutta tämän nykyisen kanssa saman tien pam raskaaksi kun jätettiin ehkäisy pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi