Halvin selän magneettikuvaus Helsingissä?
Julkisella sanottiin, että magneettikuvaukseen on käytännössä mahdotonta päästä sitä kautta ja kehoitti menemään yksityisen kautta. Olen kuitenkin työtön, joten minun on ensiksi säästettävä rahat siihen ja se vie aikaa.
Työkykyni on rajallinen tällä hetkellä selän vuoksi. Kukaan ei palkkaa sairasta kun terveitäkin on saatavilla, joten tämä on tärkeä asia minulle. Tämä tilanne on jatkunut jo vuosia, joten tämä on nyt saatava kuntoon. En voi jäädä sossun asiakkaaksi jo nuorena.
Kommentit (5)
Mihin meidän verot menevät? Eikö korkeita veroja juuri perustella sillä, että meillä on toimiva ilmainen terveydenhuolto?
Vierailija kirjoitti:
Mihin meidän verot menevät? Eikö korkeita veroja juuri perustella sillä, että meillä on toimiva ilmainen terveydenhuolto?
Suomessa verot menee kyllä aivan muuhun kuin millä ne perustellaan kansalle.
Synlab on yksi halvimpia, mikä tahansa kehon osa max ~260€, mutta viipaleita ottavat vähemmän kuin joissain muissa paikoissa. Voi mennä ilman lähetettäkin, niiden oma radiologi katsoo kuvat ja tekee lausunnon.
Vierailija kirjoitti:
Synlab on yksi halvimpia, mikä tahansa kehon osa max ~260€, mutta viipaleita ottavat vähemmän kuin joissain muissa paikoissa. Voi mennä ilman lähetettäkin, niiden oma radiologi katsoo kuvat ja tekee lausunnon.
Kiitti.. tuon nyt pystyy vielä jossain ajassa säästää.
Lääkärin lähetteellä voisi kirjoittaa saada kelakorvauksen.