Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko ja miten tehdä tutkintapyynnön lastensuojelun toiminnasta?

Vierailija
09.03.2021 |

Minusta tehtiin heti raskauden alussa tekosyyn varjolla lastensuojeluilmoitus koska minulla ei ollut miestä. En edes ole täysin varma miksi, mutta lopulta 5 lastensuojelun työntekijää yhdessä yritti sulkea minut laitokseen syntyvän lapseni kanssa ja uhkailivat minua.
Vaihdoin loppurauskaudesta paikkakuntaa ja pääsin lopulta eroon lastensuojelusta ja mitään ongelmaa ei ole koskaan lapsen kanssa ollut.

Yritin aikaisemmin tehdä valituksen eniten valheita levittäneestä työntekijästä mutta en joko koskaan saanut vastausta tai se ei edennyt minnekkään. Nyt alkuperäisestä lasusta on kulunut jo 6vuotta ja asia painaa mieltäni edelleen.

Onko minun mahdollista pyytää lastensuojelulya kaikki tuon aikaiset merkinnät minusta ja onko minun mahdollista tehdä asiasta jonnekkin valitus tai tutkinta pyyntö tai jotain?

Jouduin joku aika sitten tekemään rikosilmoituksen aiheettomasta lasusta, mutta poliisi hylkäsi sen liitteiden puuttumisen takia ja tein uuden liitteiden kanssa joka hylättiin samantien. Joten poliisista ei ilmeisesti ole apua tässä tilanteessa. Missään ei myöskään tunnuta uskovan minuan puoltani asiasta koska ilmoituksia on useampi kuin yksi mikä viranomaisten mielestä tarkoittaa että minussa on pakko olla joku vika eikä heidän toiminnassaan ikinä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

Vierailija
2/2 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea. En oo koskaan kuullutkaan tällaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla