Kaikki liikunta tekee minut ärtyisäksi ja väsyneeksi
Missä on se liikunnan tuoma hyvä olo?? Enkä liiku liian raskaasti vaan pelkkä kävelylenkki tekee tuon.
Kommentit (11)
1. Oletko syönyt tarpeeksi ?
2 Oletko juonut tarpeeksi ?
3 Onko rauta-arvot kunnossa ?
4 Onko sinulla astma tai muu krooninen tulehdus?
Itsellä nämä on kaikista isoimmat tekijät lenkkeilyolotiloissa. Jos ei ole syönyt riittävästi edellis päivänä tai koko päivän aikana niin suunnilleen pyörryn lenkkipolulle.
Syy voi olla jokin sairaus. Kannattaa kuullostella omaa kroppaa ja tutkituttaa.
En ole AP, mutta en minäkään ole koskaan nauttinut liikunnasta. Yleensä tulee vaan paska fiilis jälkikäteen. En ole edes mikään plösö, vaan aika rankkojakin suoritteita on tullut joskus tehtyä, mutta kun ei perkele vaan tunnu hyvältä.
Liian raskasta. Itse kevensin ihan hirveästi. Kävelen hitaasti ja kuntosalilla kevyemmin.
Olen alkanut kukoistamaan!! Uskokaa tai älkää!
Ennen vanhaa piti aina vetää 10km lenkit kunnon vauhdilla, kuntosalilla isoilla painoilla. Pelkkää rasituvammoja, levottomuutta...
Kuntosaliharjoittelu vie yöunet täysin jos tekee liian raskasta.
Edelliseen! Älkää ottako muilta mallia. Näkee tääl Hesassakin kun ihmiset marssivat aivan piukkeina, varsinkin keski ikäiset tädit. Siinä paskoo ittensä vaa suorittamalla.
Huono peruskunto. Ikä? Pituus/paino? Onko perussairauksia?
Kilpirauhasen vajaatoiminta teki ainakin itselläni sitä, että tunsin kuolevani vaikka vain kävelin. Oksetti, huimasi, voimat loppuivat täysin.
Vierailija kirjoitti:
Liian raskasta. Itse kevensin ihan hirveästi. Kävelen hitaasti ja kuntosalilla kevyemmin.
Olen alkanut kukoistamaan!! Uskokaa tai älkää!Ennen vanhaa piti aina vetää 10km lenkit kunnon vauhdilla, kuntosalilla isoilla painoilla. Pelkkää rasituvammoja, levottomuutta...
Kuntosaliharjoittelu vie yöunet täysin jos tekee liian raskasta.
Ei se nyt pelkkä kuntosaliharjoittelu unia heikennä. Yleisesti vaan ylirasitus tekee niin. Ei sillä ole niin väliä, millä ylirasitus on hankittu.
Onko laji oikea? Ja kyllä, sillä on merkitystä.
Kuulostaa magnesiumin ja raudan puutteelta.
Nyt on syytä minkä ikäinen olet ja muuta ollennaista. Syytä on vähän huolestua, koska kävely ei noin vaikuta?