Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teini-iän juttusi huvittaa sinua nyt aikuisena?

Vierailija
19.09.2023 |

Itselläni oli teininä sellainen hauska lippahattu (ei siis tavallinen lippis) jota pidin aina ja muistan ajatelleeni että näytän siinä todella hyvältä.

Nykyään huvittaa enkä todellakaan laittaisi enää päähäni.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten laitto.

Vierailija
2/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Niin kauheaa ja noloa aikaa, ettei naurata 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etuheitto otsatukassa.

Onneksi kaikilla muillakin tytöillä oli sellainen.

Vierailija
4/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka aikuisena ja fiksuna pidin itseäni joskus 14-15 vuotiaana. Luulin olleeni jo joka suhteessa täysin aikuinen, mutta täysi lapsihan minä vielä olin enkä tiennyt vielä aikuisten elämästä yhtään mitään. Kuvittelin myös olleeni paljon kypsempi ja aikuismaisempi kuin muut ikäiseni, vaikka oikeasti olin heitä jäljessä kehityksessä, koska olen lievästi kehitysvammainen ja tuolloin 14-15 vuotiaana varmasti jotain korkeintaan 10-vuotiaan "normaalisti" kehittyneen lapsen tasolla.

Vierailija
5/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby blue kajal, jota käytin kasarilla hyvin runsaasti.

Vierailija
6/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, poltin kuin korsteeni ikävuosina 13-18 ja sitten kun olisin ite saanu ostaa (18) laillisesti ni lopetin tupakoinnin. :D Kai se piti kuulua joukkoon tms.

Vierailija
7/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita kyllä teini-ajassa mikään. Olin todella hukassa, käytin liikaa alkoholia, hölmöilin muutenkin. En pysty edes muistelemaan sitä aikaa ahdistumatta.

Vierailija
8/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelin naapurin nörttiä kananmunilla.

Vierailija
9/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan lähinnä hävettää kaikki eikä naurata. Ehkä hieman naurattavan puolelle menee kuitenkin se, että luulin seiskalla olevani ihan huippuälykäs nero ja saavani jonkun fysiikan nobelin aikuisena. Perusteena tälle oli että sain yleensä luokkamme parhaat numerot matikasta. Luokassamme oli 15 oppilasta ja kyseessä oli maalaiskoulu jossa suurin osa oppilaista oli maajussien vesoja.

Vierailija
10/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin irokeesin, mutta en löytänyt sopivaa hiustenhoitoainetta (90-luvulla) siihen joka ei tahmaa liikaa. Ja se saattoi läsähtää tai olla sen verran pystyssä kuin luonnostaan. Ihailen hienoja irokeeseejä väreillä vieläkin kuvista, jos osuu kohdalle. Mutta en itselleni laittaisi sitä. Siistimpi punk tyyli on jotenkin miellyttävä, ei renttumainen. Se ei mun kohdalla tarkoita että olisi se aatemaailma. Teininä vaan oli omat mieltymykset.

Vierailija
11/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin alaikäisenä 16 v. baariin väärillä papereilla. Sinne tuli joku poliisipartio, jolle vitsillä kerroin hauskan nimen, en omani. Kävin parin  minuutin päästä kertomaan oman nimeni. 

Ei auttanut. Juttu meni oikeuteen asti, jossa piti olla läsnä äidin kanssa. Tuomrit nauroivat, kun lukivat kertomuksen ja nimeni. Mutsi ei luonnollisestikaan diggaillut. 

Vierailija
12/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparia piti olla aina kaks kiloa sekä ylä että alaripsissä 🙈

Vierailija
13/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsaria

Vierailija
14/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskapiiska kasarilla. Kyllä oli typerännäköinen, kun jälkeenpäin kuvia katselee.

Vierailija
15/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten vannoin vihaavani ihmisiä. 

Vierailija
16/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huvittaa, että pidin itseäni ihan aikuisena jo 14-vuotiaana. Todellisuudessa olin uhkarohkea ja kovapintainen pentu, streetwise, mutta hukassa ja yksin maailmassa.

Muutin 15v. yksin asumaan omaan asuntoon ja reilun vuoden kuluttua aloin seurustella ensirakkauteni, viisi vuotta vanhemman poikaystävän kanssa, asuimme yhdessä ja suhde kesti vain alle vuoden, minkä jälkeen surin ja bailasin ihan hillittömästi joka ilta, matkustin usein Berliiniin ja Lontooseen bilettämään pitkäksi viikonlopuksi ja lomille.

Ihme, ettei mitään kovin kamalaa tapahtunut ja minusta kasvoi ihan ok normikansalainen.

Vierailija
17/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin alaikäisenä 16 v. baariin väärillä papereilla. Sinne tuli joku poliisipartio, jolle vitsillä kerroin hauskan nimen, en omani. Kävin parin  minuutin päästä kertomaan oman nimeni. 

Ei auttanut. Juttu meni oikeuteen asti, jossa piti olla läsnä äidin kanssa. Tuomrit nauroivat, kun lukivat kertomuksen ja nimeni. Mutsi ei luonnollisestikaan diggaillut. 

Voi ei, onneksi en jäänyt koskaan kiinni! Kävin 15v. asti väärennetyillä papereilla ravintolassa eikä niitä edes koskaan onneksi kysytty. Liikuin vanhempien ystävien seurassa ja papereiden tyyppi oli mua melkein 10 cm pitempi ja ihan erinäköinen.

Vierailija
18/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huvittuneena, vaan suorastaan kauhuissani muistelen välillä kuinka odotin monta vuotta kuin kuuta nousevaa että täyttäisin 18 jotta _pääsisin baariin_. Kuinka tyhmää!

Vierailija
19/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan mikään, olin syrjäytynyt joten en liikkunut missään joten siitä ei ole tullut mitään muistoja, lähinnä vietin aikani kotona/kotitalomme puutarhassa.

Vierailija
20/30 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi 14vuotiaana itseään "nuorena aikuisena" pitänyt.

Minulla on vieläkin jossain muistokrääsän seassa paperi, johon listasin KAIKKEA mitä sitten omassa kodissa tekisin. Söisin mitä vaan ja valvoisin miten kauan vaan ja kutsuisin ketä vaan millon vaan kylään :DD nyt 30vuotiaana yrittää syödä terveesti, väsyy iltaysiltä ja ketään jaksa kylään kutsua #mutsipilaamunelämän hahahahahh voi sitä draaman määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi