Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
1601/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiinalle sopisi sellainen lupsakka ukkeli, joka veti niitä olympialaisia. Ei tuollainen herkkä ja sisäänpäinkääntynyt miestyyppi, joita nuo tuolla nyt olevat vaikuttaa olevan.

Vierailija
1602/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kolli ei halannut ketään kun tulivat. Muut jussit halaili kaikki läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa ei ole kaunis eikä edes nätti.  tavallinen korkeintaan. ja ne hampaat..... ääni on myös matala..... ei kovin naisellinen. Oisko tupakka ja viina olleet  maistuneet joskus taannoin.  En vaan usko rakkauteen muutenkaan saati tossa ohjelmassa nappia painamalla ikäänkuin ...Tietääkö kukaan onko Jouko ja Lotta yhdessä vielä?  Menneistä pareista kun miettii ei montaa ole syntynyt

Vierailija
1604/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi niina niina kirjoitti:

Ja taas Niina taputti tässäkin jaksossa :D

Ja kiekuu. Oooooo!!!

Taputtaako sängyssäkin?

Vierailija
1605/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen Nellillä oli aivan ihana tyyli. Nelli sopisi paljon paremmin Kallelle, mutta pianonainen on sokaissut miehen kokonaan.

Vierailija
1606/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik aivan turha tuohon ohjelmaan aivan täys pentu,en käsitä miksi edes valittu ehdolle vai pitikö saada julkkis mukaan.

Onko hän julkkis? Äitinsä on, mutta en ollut kuullutkaan ennen Patrikista.

Patrik ei ole julkkis, ei ole sellaista itse väittänyt. Eikä minusta ole ohjelmassa sen takia, että haluaisi julkkikseksi, vaan on suostunut, koska setänsä ja pikkusiskonsa ilmoittivat.

Se, että Patrik haluaa urheilijana olympialaisiin kuten molemmat vanhempansa, ei tee hänestä julkkista.

Minä olin lentäjän poika/melkein sankari siis itsekin! 😉

No, Patrik on itsekin voittanut joukkuekisassa hopeamitalin Nuorten Maailmanmestaruuskilpailuissa 2019.

Joukkue. Hopea. Nuorten. 2019. Niinpä

Ei ole vieläkään selvinnyt itselleni, että missä lajissa? Mikä urheilija on äitinsä?

Vierailija
1607/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne Matin jutut niistä "naaraista torilla" ja toisten tanssittamisesta kuulostanu mitenkään sovinistisilta tai muutenkaan. Mulle tuli sellainen kuva, että hänellä on ollut joku naisystävä, joka on ollut niin mustasukkainen, että on saanut draamaa aikaiseksi tuollaisista asioista. Matti haluaa vain nyt varmistella, ettei toiseen yhtä mustikseen erehdy. Sanoihan hän siihen, että tottakai myös sitten se oma kumppani saa tanssia toisten kanssa, jos itsekin saa. Minusta ihan normaalia. Sitten oisin kohotellut kulmiani, jos ois vaan itselleen vaatinut "vapauksia", mutta toisen ois pitänyt elää ihan eri säännöillä (niinkuin se maajussi sieltä Espanjasta muinoin yritti...). Nyt sen sijaan kuulosti ihan hyvältä, molemmille samat säännöt, vastakkaisen sukupuolen kanssa saa tanssia ja jutella ilman, että syntyy vuosisadan riidat. 

Voi kun oisin itse kymmenen vuotta nuorempi, tahtoisin ilomielin lähteä treffeille Stiinan sulhasedokkaiden kanssa. Varsinkin Arttu on ihana!

Minusta taas Stiina on ihana, ainoa ihana tällä kaudella. Ihan näin heteronaisen näkökulmasta.

Vierailija
1608/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä auttanut matkatavaroiden kanssa! Aivan ihme touhua. 

Vierailija
1609/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patu on ehkä turhin "maajussi" koko ohjelman historiassa.

Onko nuo naiset lahjottu/kiristetty vai miksi eivät ole jo lähteneet lätkimään tuolta?

Vierailija
1610/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrikilla ei edes käytöstavat kohdillaan. Itse menee edeltä joka paikkaan, ei avaa ovia tms.

Höpö juttuja hänen vihjailut useista suhteista. Epäilen ettei sitä ensimmäistäkään ole ollut.

Läpi leuhka tyyppi.

Eikö hän ole noin kaksikymppinen? Ja kehuu kuinka on ollut pitempiä ja lyhyempiä suhteita. Silloin hänen olisi minun laskuopillani pitänyt aloittaa parisuhteet viimeistään 14-vuotiaana.

Mutta ehkä hänen lapsellisuudestaan kertoo juuri se, että hän laskee mahdollisesti jotkut alle kahden vuoden suhteet pitkiksi. Epäilen, ettei hänellä ole kahta kuukautta pitempiä tapailuja eikä niitäkään kahta-kolmea enempää.

Vierailija
1611/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät olympialaiset.

Vierailija
1612/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei tuu ainakaan olemaan mitään eläimiä" 😂

Tässä on kyllä varsinainen yhden asian mies.

Vierailija
1613/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti, lököverkkareissa panorama-ravintolassa 😆

Vierailija
1614/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko normaali kun tuo pianonainen ärsyttää minua😳?

Vierailija
1615/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik aivan turha tuohon ohjelmaan aivan täys pentu,en käsitä miksi edes valittu ehdolle vai pitikö saada julkkis mukaan.

Onko hän julkkis? Äitinsä on, mutta en ollut kuullutkaan ennen Patrikista.

Patrik ei ole julkkis, ei ole sellaista itse väittänyt. Eikä minusta ole ohjelmassa sen takia, että haluaisi julkkikseksi, vaan on suostunut, koska setänsä ja pikkusiskonsa ilmoittivat.

Se, että Patrik haluaa urheilijana olympialaisiin kuten molemmat vanhempansa, ei tee hänestä julkkista.

Minä olin lentäjän poika/melkein sankari siis itsekin! 😉

No, Patrik on itsekin voittanut joukkuekisassa hopeamitalin Nuorten Maailmanmestaruuskilpailuissa 2019.

Joukkue. Hopea. Nuorten. 2019. Niinpä

Ei ole vieläkään selvinnyt itselleni, että missä lajissa? Mikä urheilija on äitinsä?

Satu Mäkelä - Nummela on ampuja. Patrikin äiti

Vierailija
1616/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas anoppi sitten pyörii nurkissa kaupan päällisenä talkkunajauhoja jauhamassa..

Vierailija
1617/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä on todella luotaantyöntävä tapa ilmeillä ja pyöritellä silmiään kun toinen puhuu. Ei tajua ilmentävänsä halventamista tuolla.

Vierailija
1618/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko normaali kun tuo pianonainen ärsyttää minua😳?

Sitten minäkään en ole normaali.. Hän on niin varma voitostaan. "Olo on onnellinen" Ja taas piti heti vetää huomio itseensä pianoa pimputtamalla. Minusta hieman epäaidon oloinen. Esitys päällä..

Vierailija
1619/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnasta sai nyt kyllä niin kivan kuvan treffeillä Matin kanssa. Sarjan alussa oli niin jäykkä ja ihmettelin miten Matti valitsin jatkoon sellaisen tiukkapipon. Nyt kyllä tuli kivasti Minnan persoona esiin, tykkäsin heidän treffeistään.

Vierailija
1620/4403 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiinalla oli hyvä pointti, että jos on liian helppo olla niin menee aika kaverilliseksi välit.. Täytyy siis olla sitä kuuluisaa kipinää. Muuten ei tule parisuhdetta.

Ketju on lukittu.