Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
1481/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik aivan turha tuohon ohjelmaan aivan täys pentu,en käsitä miksi edes valittu ehdolle vai pitikö saada julkkis mukaan.

Onko hän julkkis? Äitinsä on, mutta en ollut kuullutkaan ennen Patrikista.

Patrik ei ole julkkis, ei ole sellaista itse väittänyt. Eikä minusta ole ohjelmassa sen takia, että haluaisi julkkikseksi, vaan on suostunut, koska setänsä ja pikkusiskonsa ilmoittivat.

Se, että Patrik haluaa urheilijana olympialaisiin kuten molemmat vanhempansa, ei tee hänestä julkkista.

Vierailija
1482/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik aivan turha tuohon ohjelmaan aivan täys pentu,en käsitä miksi edes valittu ehdolle vai pitikö saada julkkis mukaan.

Julkkis? Ai Patrik? Nevöhööd.

Ei se Patrikista julkkista tee kuin korkeintaan omalla kylällä, että mutsi on olympiaurheilija.

Patrikin äiti on olympiavoittaja ja kaksinkertainen MM-kisojen pronssimitalisti, se on aivan eri asia kuin olla pelkkä olympiaurheilija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee keskustelussa se, että samalla kun ihmiset puolustavat hiljaisia ihmisiä (mikä on ihan hyvä juttu) he haukkuvat puheliaita käkättäjiksi ja räpätädeiksi.

Ei minusta puheliaissa ole myöskään mitään vikaa, ihmiset ovat vain erilaisia ja hyvä niin. Annetaan kaikkien olla omia itsekään, eikös vaan!

Vierailija
1484/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Patrikista julkkista tee kuin korkeintaan omalla kylällä, että mutsi on olympiaurheilija.

Patrikin äiti on olympiavoittaja ja kaksinkertainen MM-kisojen pronssimitalisti, se on aivan eri asia kuin olla pelkkä olympiaurheilija. 

No vautsi vau. Edelleen puhumme kuitenkin Patrikin äiskän saavutuksista, jotka eivät nähdäkseni tee pojasta julkkista tai muutenkaan erityistä.

Vierailija
1485/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiis mikä toi joku kommentti täällä oli että olis ollut rankkoja kokemuksia pianonaisella, voisko joku avata lisää? En jaksais kelata , yritin selata taaksepäin mut en löytänyt

Lue täältä:

https://www.kaleva.fi/harvinainen-ja-vaarallinen-sydansairaus-mullisti-…

Googlaamalla löytyi toinenkin artikkeli sydänliiton sivuilta. Hurja tarina, vahva nainen.

Vierailija
1486/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee keskustelussa se, että samalla kun ihmiset puolustavat hiljaisia ihmisiä (mikä on ihan hyvä juttu) he haukkuvat puheliaita käkättäjiksi ja räpätädeiksi.

Ei minusta puheliaissa ole myöskään mitään vikaa, ihmiset ovat vain erilaisia ja hyvä niin. Annetaan kaikkien olla omia itsekään, eikös vaan!

Räpätäti on vaan sanonta puheliaalle, samoin kuin Patrik sanoi yhtä naista höpöttäjäksi. Ei sen tarkoitus ole olla loukkaava.

Vierailija
1487/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en muista että Matti olis itse lapsihaaveista enää esittelyvideon jälkeen oma-alotteisesti puhunut, vaan aihe tullut esille vaan kun morsiamet tästä kysynyt.

Älä kirjoita p*skaa! Tarkistapa faktat. Ei ole kuukautta, kun Matti antoi itse lehdille haastatteluja, että haluaa lapsen tai lapsia. Jos sinä et muista, joku muu voi muistaa. 

Kyllä Matin raitsikan raiteet on jo ruostuneet. 

Vierailija
1488/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vautsi vau. Edelleen puhumme kuitenkin Patrikin äiskän saavutuksista, jotka eivät nähdäkseni tee pojasta julkkista tai muutenkaan erityistä.

Kyllähän Patrikilla ja ammuntaa myös kilpatasolla harrastavalla pikkusiskollaan on geenit kohdallaan, kun molemmat vanhemmat ovat arvokisamitalisteja ammunnassa. Heidän isänsä on voittanut mitaleja EM-kisoissa.

Vierailija
1489/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpan tarttis tulla esiin kertomaan mikä on naisiaan. Kai he saa kertoa itsestään kun ei paljasta mitään

Näen Sirpassa paljon itseäni. Olen aina ollut tarkkailija, varautunut mutta kun tulen tutuksi tietyssä seurassa puhetta lähtee ja mielipiteitä.

Hyvä olla tarkkailija yleensä se johtaa parhaaseen tulokseen.

Minulla on kokemusta hiljaisesta, itsekseen myhäilevästä tarkkailijamiehestä.

Vilkkaalle, avoimelle ja puheliaalle ihmiselle kuin toisesta ulottuvuudesta. Olin hänen kanssaan itseni kanssa aivan hukassa.

En saanut yhteyttä enkä käsittänyt hänen sielunlikkeitään. Tajusin vasta kun erosin kuinka paljon olinkaan.

Myös oli tyylinä, että jätti sellaisiakin asioita kertomatta joilla ei olisi ollut mitään merkitystätä vaikka olisi kertonutkin. Jäi kuva, että miten paljon jätti kertomatta merkityksellisiä. Kertovat vain sen osan joista on itselleen etua tai kannattaa jonkin tavoitteen vuoksi. Tai kertovat osan asiasta ja osan jättävät kertomatta. Juuri niin, kertovat sen joka johtaa itselle parhaaseen tulokseen.

Ei kiitos salamyhkäiselle tarkkailijamiehelle vastaisuudessa.

Jos naiset ovat samanlaisia, niin...

No, no. Menit taas yleistämisen tielle. Kun kerran YKSI minun tuntemani oli sellainen...

Oman kokemukseni mukaan ne hiljasimmatkin tarkkailijat avautuvat ajan myötä, kun tuntevat olonsa turvalliseksi ja saavat luottamusta.

Ehkä jotkut. Mutta usein tuo hiljaisuus on juuri se kuori, joka tuo turvaa. Eivät luota ja avaudu.

Joskus on niin , että mikään määrä luottamusta ei tuo tarpeeksi turvaa, että pystyvät luopumaan kuorestaan.

On myös luonnekysymys, eivät haluakaan avautua vaan tuo salamyhkäisyys ja asioiden salaaminen on se turva.

Kokevat olevansa turvassa juuri hiljaa muita seuraamalla. Ja kun jättävät asioita kertomatta se kertomatta jättäminen tuo eräänlaista turvaa tai tunteen jostain, en tiedä mistä. Se onkin se mysteeri joka joitain kiehtoo.

Ei ole mitään mysteeriä, on vain ihminen joka panttaa asioita ja itseään, jopa läheisiltään.

Saahan sitä olla hiljaakin, jos haluaa, mutta miksi ihmeessä tuommoinen ihminen menee televiso-ohjelmaan?? 😷

Muistakaa, jos olette menossa television ohjelmaan, että pitää olla ulospäinsuuntautunut, puhelias ekstrovertti, joka ottaa tilan kuin tilan haltuunsa persoonallaan ja ulosannillaan. Introvertit, hiljaiset ja varautuneet tarkkailijat , älkää edes vaivautuko. Kiitos!

Vierailija
1490/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kuuluu ihan kaikille, luonteesta, iästä, suuntautumisesta, painosta, ulkonäöstä jne riippumatta. Jos rakastuu kyseisessä tv- ohjelmassa esitettyyn henkilöön, saa osallistua. Tärkeintä kuitenkin näiden ihmisten välinen tunne ja tulevaisuus. Ei ole velvollisuus viihdyttää koko Suomea. Kaikkia ei edes voi viihdyttää, aina joku marisee siitä, mitä joku toinen haluaa katsoa tv: stä.

Vierailija
1491/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko julkkis vai ei,mutta joka välissä tuota toitotetaan kenen poika on.Niin ei ole muitten kanssa ne on vain jusseja ja jussitar.

Liian nuori ja ylimielisen oloinen on Patrik kuitenkin.Olisi ollut ehdolle varmaan varttuneempiakin väkeä,teiniromansseille luulis olevan muita kanavia.

Vierailija
1492/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täälä ihmettelee että ei oikeita eläintilallisia maajusseja enää ohjelmassa ole.

Luin netissä yhdestä maatalousihmisten ryhmästä että kyllä tuohon ohjelmaan oli sieltäkin ryhmästä ihmisiä eri kausille hakenut mutta ei pääse läpi??

Ilmeisesti tuotanto valitsee lähinnä näitä maalaistomanttisia puutarhatiloja eikä oikeita paskan tuoksuisia farmeja ettei vaan kuvausryhmän vaatteet ala haista.

En tiedä oliko vaan sanahelinää mutta ryhmässä myös sanottiin että joskus tuotanto olisi kommentoinut että tilat myös valitaan sen perusteella että Vappu näyttää mahdollisimman hyvältä kuvassa :D no nyky kaupallisuutta ajatellen en ihmettele jos totta olisi.

Kyllä ne alkupään maajussi jaksot oli hyviä Miian kanssa kun hän vierailikin niillä oikeilla eläintiloilla.

Vierailija
1493/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpan tarttis tulla esiin kertomaan mikä on naisiaan. Kai he saa kertoa itsestään kun ei paljasta mitään

Näen Sirpassa paljon itseäni. Olen aina ollut tarkkailija, varautunut mutta kun tulen tutuksi tietyssä seurassa puhetta lähtee ja mielipiteitä.

Hyvä olla tarkkailija yleensä se johtaa parhaaseen tulokseen.

Minulla on kokemusta hiljaisesta, itsekseen myhäilevästä tarkkailijamiehestä.

Vilkkaalle, avoimelle ja puheliaalle ihmiselle kuin toisesta ulottuvuudesta. Olin hänen kanssaan itseni kanssa aivan hukassa.

En saanut yhteyttä enkä käsittänyt hänen sielunlikkeitään. Tajusin vasta kun erosin kuinka paljon olinkaan.

Myös oli tyylinä, että jätti sellaisiakin asioita kertomatta joilla ei olisi ollut mitään merkitystätä vaikka olisi kertonutkin. Jäi kuva, että miten paljon jätti kertomatta merkityksellisiä. Kertovat vain sen osan joista on itselleen etua tai kannattaa jonkin tavoitteen vuoksi. Tai kertovat osan asiasta ja osan jättävät kertomatta. Juuri niin, kertovat sen joka johtaa itselle parhaaseen tulokseen.

Ei kiitos salamyhkäiselle tarkkailijamiehelle vastaisuudessa.

Jos naiset ovat samanlaisia, niin...

No, no. Menit taas yleistämisen tielle. Kun kerran YKSI minun tuntemani oli sellainen...

Oman kokemukseni mukaan ne hiljasimmatkin tarkkailijat avautuvat ajan myötä, kun tuntevat olonsa turvalliseksi ja saavat luottamusta.

Ehkä jotkut. Mutta usein tuo hiljaisuus on juuri se kuori, joka tuo turvaa. Eivät luota ja avaudu.

Joskus on niin , että mikään määrä luottamusta ei tuo tarpeeksi turvaa, että pystyvät luopumaan kuorestaan.

On myös luonnekysymys, eivät haluakaan avautua vaan tuo salamyhkäisyys ja asioiden salaaminen on se turva.

Kokevat olevansa turvassa juuri hiljaa muita seuraamalla. Ja kun jättävät asioita kertomatta se kertomatta jättäminen tuo eräänlaista turvaa tai tunteen jostain, en tiedä mistä. Se onkin se mysteeri joka joitain kiehtoo.

Ei ole mitään mysteeriä, on vain ihminen joka panttaa asioita ja itseään, jopa läheisiltään.

Saahan sitä olla hiljaakin, jos haluaa, mutta miksi ihmeessä tuommoinen ihminen menee televiso-ohjelmaan?? 😷

Muistakaa, jos olette menossa television ohjelmaan, että pitää olla ulospäinsuuntautunut, puhelias ekstrovertti, joka ottaa tilan kuin tilan haltuunsa persoonallaan ja ulosannillaan. Introvertit, hiljaiset ja varautuneet tarkkailijat , älkää edes vaivautuko. Kiitos!

Voi, voi. Joku on ottanut todesta. Olen varma että on sarkasmia! Niin juuri.

Mutta hienoa muistuttaa sarkasmilla, miten pitää olla ei pidä olla. Itse näen ja luen tuon päinvastaisessa mielessä.

Vierailija
1494/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räpätäti on vaan sanonta puheliaalle, samoin kuin Patrik sanoi yhtä naista höpöttäjäksi. Ei sen tarkoitus ole olla loukkaava.

No tällä ajatuksella myöskään sanonta hiljainen hissukka tai tuppisuu ja muut vastaavat eivät ole loukkaavia.

Joten hyvä niin, kenenkään ei pitäisi siis loukkaantua.

Vierailija
1495/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en muista että Matti olis itse lapsihaaveista enää esittelyvideon jälkeen oma-alotteisesti puhunut, vaan aihe tullut esille vaan kun morsiamet tästä kysynyt.

Älä kirjoita p*skaa! Tarkistapa faktat. Ei ole kuukautta, kun Matti antoi itse lehdille haastatteluja, että haluaa lapsen tai lapsia. Jos sinä et muista, joku muu voi muistaa. 

Kyllä Matin raitsikan raiteet on jo ruostuneet. 

Jos lapsia haluaa, niin ostovaimon joutuu hakemaan, ei löydä muuten.

Vierailija
1496/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa yllätys että paksupoika lähti kotiin

Vierailija
1497/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik ei ole julkkis, ei ole sellaista itse väittänyt. Eikä minusta ole ohjelmassa sen takia, että haluaisi julkkikseksi, vaan on suostunut, koska setänsä ja pikkusiskonsa ilmoittivat.

Se, että Patrik haluaa urheilijana olympialaisiin kuten molemmat vanhempansa, ei tee hänestä julkkista.

Minä olin lentäjän poika/melkein sankari siis itsekin! 😉

Vierailija
1498/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipa yllätys että paksupoika lähti kotiin

Paksut pojat haluaa rakastaa ja saada rakkautta.

Ja paksut tytötkin.

Vierailija
1499/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lentäjän poika/melkein sankari siis itsekin! 😉

No, Patrik on itsekin voittanut joukkuekisassa hopeamitalin Nuorten Maailmanmestaruuskilpailuissa 2019.

Vierailija
1500/4403 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täälä ihmettelee että ei oikeita eläintilallisia maajusseja enää ohjelmassa ole.

Luin netissä yhdestä maatalousihmisten ryhmästä että kyllä tuohon ohjelmaan oli sieltäkin ryhmästä ihmisiä eri kausille hakenut mutta ei pääse läpi??

Ilmeisesti tuotanto valitsee lähinnä näitä maalaistomanttisia puutarhatiloja eikä oikeita paskan tuoksuisia farmeja ettei vaan kuvausryhmän vaatteet ala haista.

En tiedä oliko vaan sanahelinää mutta ryhmässä myös sanottiin että joskus tuotanto olisi kommentoinut että tilat myös valitaan sen perusteella että Vappu näyttää mahdollisimman hyvältä kuvassa :D no nyky kaupallisuutta ajatellen en ihmettele jos totta olisi.

Kyllä ne alkupään maajussi jaksot oli hyviä Miian kanssa kun hän vierailikin niillä oikeilla eläintiloilla.

Kyllä on ikävä niitä aikoja ja tuo Vappu vois mennä hohottamaan johonkin, missä ei katsojia ole.

Ketju on lukittu.