Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nainen ota riskiä ja ala synnyttäjäksi jollekin pottukeisarille vain siksi että keisari ei ole huomannut ajoissa lisääntyä.... ja kai ne ukotkin menettää tehonsa vanhemmiten--- Ainakin tiedän yhden viiskymppisen jolta ei enää löytynyt kuin pari hassua siittiötä...... En tiedä sitten mihin tuotanto oli hiipunut..tupakkaan ja kaljaan vissiin... oli naiselle kova pala kun oli nuorempi ja toivoi lasta.
Mistä sinä tiedät, vaikka joku haluaiskin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nainen ota riskiä ja ala synnyttäjäksi jollekin pottukeisarille vain siksi että keisari ei ole huomannut ajoissa lisääntyä.... ja kai ne ukotkin menettää tehonsa vanhemmiten--- Ainakin tiedän yhden viiskymppisen jolta ei enää löytynyt kuin pari hassua siittiötä...... En tiedä sitten mihin tuotanto oli hiipunut..tupakkaan ja kaljaan vissiin... oli naiselle kova pala kun oli nuorempi ja toivoi lasta.
Mistä sinä tiedät, vaikka joku haluaiskin!
Suomen maasta löytyi noin 7 naista, jotka pystyivät näkemään Matin romanttisena kumppanina ja niistäkin osa tyrmäsi enemmän tai vähemmän lapsihaaveet.
Mummoni on saanut kuopuksen 47-vuotiaana 50-luvun puolivälissä.
Tuo patuko 20v komea?Oksettava ja ällö tyyppi.
Mitä Kalle teki treffeillä naisten kanssa?
Mun serkku sai lapsen melkein 47-vuotiaana viime vuonna. Eli kyllähän siellä pari noita 45-47 v oli, eikö ollutki?
Se, että lähemmäs 50v saa terveen lapsen on kyllä poikkeus, eikä sääntö.
Erittäin harva edes haluaa enää lapsia tai iltatähteä enää tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kalle teki treffeillä naisten kanssa?
Ampui kuulapyssyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jotka minä tunnen, ovat saaneet terveet lapset iäkkäinä. Että se siitä poikkeuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jotka minä tunnen, ovat saaneet terveet lapset iäkkäinä. Että se siitä poikkeuksesta.
No minä taas en tunne ketään joka olisi saanut tai halunnut lapsen vanhana, muutaman tiedän joilla on down lapsi.
Voi pottu Matti.Hän luulee kun vanha kurttuinen pottu itää oikeissa olosuhteissa niin sama pätee naisiinkiin…
:D niinpä ..... Kyllä hänelle sopisi vaan semmoinen kevytsuhde ....eikä raskas perhe-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Stiinalla oli yksi todella hotti sulhaskandidaatti, eikä insinöörissäkään mitään vikaa ollut, mutta tuota sekatyömiestä hän tuskin valitsee jatkoon.
Sekatyömies jotenkin puistatti mua yli-innokkuudellaan. Vastaili ihan hypoteettisiin kysymyksiin että ”joo, kyllä mä teen, ei tarvii kysyäkään”! Jotenkin myös ulkoisesti ihan reppanan oloinen, kuin ei olisi koskaan aiemmin päässyt naisen lähelle.
Tuo sekatyömies jo sanana sellainen, että voi lukea rivien välistä että kouluja ei ole käyty loppuun saakka ainakaan, ja työt on sekalaisia määräaikaisia hanttihommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stiinalla oli yksi todella hotti sulhaskandidaatti, eikä insinöörissäkään mitään vikaa ollut, mutta tuota sekatyömiestä hän tuskin valitsee jatkoon.
Sekatyömies jotenkin puistatti mua yli-innokkuudellaan. Vastaili ihan hypoteettisiin kysymyksiin että ”joo, kyllä mä teen, ei tarvii kysyäkään”! Jotenkin myös ulkoisesti ihan reppanan oloinen, kuin ei olisi koskaan aiemmin päässyt naisen lähelle.
Tuo sekatyömies jo sanana sellainen, että voi lukea rivien välistä että kouluja ei ole käyty loppuun saakka ainakaan, ja työt on sekalaisia määräaikaisia hanttihommia.
Olitpa lievästi sanoen alentuva.
Etkö nähnyt hänessä niitä positiivisia puolia ollenkaan?
Aivan varmasti olisi huomaavainen puoliso ja mukava nallekarhumainen isä lapsille.
Kuten lupasi niin osaisi kotosalla kaikenlaista tarpeellista.
Mikä vika sekatyömiehissä?
Heitä muuten tarvitaan kovastikin nykyaikana.
Tsemppiä vaan Veli-Matille, jos näitä lukee.
Kyllä vaan vahvistui se fiilis että Kalle ja se polkkatukka ovat tavanneet aikaisemmin tai ainakin pitäneet yhteyttä. Nainen on niin varman oloinen ja ekoilla treffeillä molemmilla hymy korvissa että tuskin oli ensi kohtaaminen. Tylsä pari.. Stiina mielenkiintoisin ja toivon että on löytänyt sopivan miehen itselleen <3
Toivottavasti Matti ja daaminsa saavat perheenlisäystä. Ei se mahdotonta ole. Poliitikon vaimo Kaija sai tyttärensä 54 vuotiaana noin 2 vuotta sitten. Lapsi on terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitpa lievästi sanoen alentuva.
Etkö nähnyt hänessä niitä positiivisia puolia ollenkaan?
Aivan varmasti olisi huomaavainen puoliso ja mukava nallekarhumainen isä lapsille.
Kuten lupasi niin osaisi kotosalla kaikenlaista tarpeellista.
Mikä vika sekatyömiehissä?
Heitä muuten tarvitaan kovastikin nykyaikana.Tsemppiä vaan Veli-Matille, jos näitä lukee.
Juu ei, itse kiertäisin hänet kaukaa. Mun miesmaku on täysin päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä taas en tunne ketään joka olisi saanut tai halunnut lapsen vanhana, muutaman tiedän joilla on down lapsi.
Minä tiedän montakin 45+ ikäisenä lapsen saaneita. Terveitä muksuja, mutta vanhemmat ihan silmät ristissä väsymyksestä koko ajan. Vanhemmalla iällä katkonaiset yöunet näkyy ja tuntuu, eikä ole helppoa enää viiskymppisenä juosta päättömien 1-2-vuotiaiden perässä koko ajan. Yhtään en kadehtinut erästä viittäkymppiä lähenevää pariskuntaa eräissä perhejuhlissa, kun heidän alle kaksivuotiaat kaksoset juoksivat koko ajan eri suuntiin, koskivat joka paikkaan ja vaativat sataprosenttisen huomion. Ei siinä vanhemmat ehtineet jutella kunnolla kenenkään kanssa, eikä edes kahvikupillista juoda. Ja kun kasvatuksellinen periaate oli että lapsia ei saa kieltää, eikä etenkään korottaa ääntä heille. Onnea vaan valitsemallaan tiellä...
Kai se samanlaista oli itselläkin kun lapset oli pieniä, mutta alle kolmekymppisenä sen jaksoi paljon paremmin. Ja meillä lapsia kiellettiin ja tarpeen vaatiessa korotettiin ääntä, jos normaali ääni meni kuuroille korville.
Kyllä se riski saada down lapsi nousee ihan huomattavasti kun ikää alkaa olla +40 vuotta. Vaikka joku on saanut vanhana terveen lapsen ei silti poista että riskit nousee todella paljon.