Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
4221/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla paljon myyntiä tuolla Viljan kaupassa...

Vierailija
4222/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Paavon ja Ellin tarina liikuttava, lopultakin kaikki sotku päättyi onnellisesti, olen todella iloinen heidän onnestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeeta on toiminta jos ei lapsen isästä edes oo varmuutta. 😳 Ja minä luulin aikanaan et mulla vaihtui nopeasti miehet 😆

Vierailija
4224/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo Paavon ja Ellin tarina liikuttava, lopultakin kaikki sotku päättyi onnellisesti, olen todella iloinen heidän onnestaan.

Todella hienoa, että löysivät lopulta toisensa. Elli ei siten ollut varma, kuka on tytön isä ja lähti selvittämään Paavon luo. Onnellinen loppu ja näkee että viihtyvät yhdessä ja ovat onnellisia, kuten Elli totesi.

Vierailija
4225/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwwws tuo Tommi ja Elina ❤️

Vierailija
4226/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä huulia tarvi, pussailussa. Kielareissa kieli ja se heillä on. Hyvä pari ovat.

Eikä ex- juontaja Mia ole Nuutinen vaan Nuutila. Vai liekö nykyään Kärkkäinen? Olisi kai itse jatkanutkin, mutta Mtv halusi ikuisen Vapun...eli valitettavasti taitaa olla ikuinen...juontaja.

Eikä ole Mia vaan Miia. Eka kauden juontaja oli Mia, Halonen tms

Vierailija
4227/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne vaan löytää sen oikean ja sitten on me jotka ei vaan löydä. Tasan ei mee nallekarkit.

Onhan nuo tarinat silti ihan mukavia.

Vierailija
4228/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa Mia Nuutila takaisin juontajaksi.

Vierailija
4229/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hienoa, että löysivät lopulta toisensa. Elli ei siten ollut varma, kuka on tytön isä ja lähti selvittämään Paavon luo. Onnellinen loppu ja näkee että viihtyvät yhdessä ja ovat onnellisia, kuten Elli totesi.

Varmaan pyörinyt paljon äijien kanssa ja sitten ei loppujen lopuksi tiedä kuka on mällännyt sisään.

Tuskin oikein pyörinyt paljon. Ollut toinen ehdokas Paavon lisäksi ja kun lapsi kasvoi alkoi ulkonäkö muistuttaa Paavoa. Kuten näkyi. Joten oikein teki kun lähti tytön kans ajamaan Paavon tykö. Happy end!

Vierailija
4230/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaaks kukaan muutaman vuoden takaa kohutun maajussi-Maunon? seurusteli taannoin jonkun bikini fitness naikkosen kanssa. Samalla kaudella oli myös tämä Tuomo Marjonsa kanssa ja mm. Antti-Jussi. Onkohan A-J sinkkuna? oli vähän kuin Kalle tällä kaudella, ennakkosuosikki ja sai kai eniten kirjeitä.

Mauno, joka halusi hoikan naisen ja tästä nousi iso kohu.

A-J taitaa seurustella tätä nykyä.

Ai juma! olin jo unohtanu Maunon.

Mitä mahtaa kuulua kahvinkeitin-Aapolle? Joko kunnollinen sumpinkeittäjä on löytynyt?

Vierailija
4231/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrottiinko tehtiinkö DNA-isyystesti?

Vierailija
4232/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo.Marjo on alunperin kotoisin? Murre kertoo ettei ole pääkaupunkiseudulta. Mitä hän teki ennen työkseen?

Vierailija
4233/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä selvisi jo pelkän ulkonäön perusteella?

Vierailija
4234/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo Paavon ja

Ellin tarina liikuttava, lopultakin kaikki sotku päättyi onnellisesti, olen todella iloinen heidän onnestaan.

Ei kerrottu, mutta rivien välistä voi päätellä että selvitettiin. Näkee kyllä tytöstäkin että Paavo on isä.

Vierailija
4235/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tavata näitä onnistuneita pareja ja mikä hienointa, kaikki ovat niin kiitollisia siitä, mitä ovat elämässään saaneet.

Vierailija
4236/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pyörinyt paljon äijien kanssa ja sitten ei loppujen lopuksi tiedä kuka on mällännyt sisään.

Tuskin oikein pyörinyt paljon. Ollut toinen ehdokas Paavon lisäksi ja kun lapsi kasvoi alkoi ulkonäkö muistuttaa Paavoa. Kuten näkyi. Joten oikein teki kun lähti tytön kans ajamaan Paavon tykö. Happy end!

Eipä ole edes ehtinyt " pyöriä" kun palasi kotiin ja oli raskaana tietämättään. Korkeintaan yhden kans ehti olla kun raskaus tullut ilmi. Siinä se aika on sitten mennyt ja oli aika miettiä lähteekö Paavon luo. Onnea mukana, kun Paavo oli vielä sinkku. Kohtalo oli suopea.

Vierailija
4237/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne vaan löytää sen oikean ja sitten on me jotka ei vaan löydä. Tasan ei mee nallekarkit.

Onhan nuo tarinat silti ihan mukavia.

Juuri meinasin kirjoittaa samaa.

Ihania tarinoita onnen löytymisestä, mutta pieni suru tulee oman itseni puolesta. Olisinpa minäkin löytänyt sen oikean ja voinut saada myös lapsia.

Vierailija
4238/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kangasalansanomat.fi/kuhmalahtelainen-antti-jussi-heikkila-kert…

Antti-Jussin haastattelu vuoden takaa. Seurusteli ainakin tuolloin eläinlääkärin kanssa.

Vierailija
4239/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti-Jussi oli Jukkolan Jussin kanssa aikoinaan samaan aikaan Mustialassa. Taisi olla samalla luokallakin. Muistatteko kyseistä Maajussi-Jussia?

Vierailija
4240/4403 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellin ja Paavon tarina oli kyllä kaunis. Perhe esiintyi oikein edukseen. Räkättäjä Vappu vertasi heitä saippuasarjaan, ja huitoi ja hosui ympäriinsä, kaikki ammattitaito loisti poissaolollaan, taaskin.

Pisteet 6 - 0 Ellille ja Paavolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme