Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Onhan tuo Paavon ja Ellin tarina liikuttava, lopultakin kaikki sotku päättyi onnellisesti, olen todella iloinen heidän onnestaan.
Nopeeta on toiminta jos ei lapsen isästä edes oo varmuutta. 😳 Ja minä luulin aikanaan et mulla vaihtui nopeasti miehet 😆
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Paavon ja Ellin tarina liikuttava, lopultakin kaikki sotku päättyi onnellisesti, olen todella iloinen heidän onnestaan.
Todella hienoa, että löysivät lopulta toisensa. Elli ei siten ollut varma, kuka on tytön isä ja lähti selvittämään Paavon luo. Onnellinen loppu ja näkee että viihtyvät yhdessä ja ovat onnellisia, kuten Elli totesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä huulia tarvi, pussailussa. Kielareissa kieli ja se heillä on. Hyvä pari ovat.
Eikä ex- juontaja Mia ole Nuutinen vaan Nuutila. Vai liekö nykyään Kärkkäinen? Olisi kai itse jatkanutkin, mutta Mtv halusi ikuisen Vapun...eli valitettavasti taitaa olla ikuinen...juontaja.
Eikä ole Mia vaan Miia. Eka kauden juontaja oli Mia, Halonen tms
Jotkut ne vaan löytää sen oikean ja sitten on me jotka ei vaan löydä. Tasan ei mee nallekarkit.
Onhan nuo tarinat silti ihan mukavia.
Tulispa Mia Nuutila takaisin juontajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hienoa, että löysivät lopulta toisensa. Elli ei siten ollut varma, kuka on tytön isä ja lähti selvittämään Paavon luo. Onnellinen loppu ja näkee että viihtyvät yhdessä ja ovat onnellisia, kuten Elli totesi.
Varmaan pyörinyt paljon äijien kanssa ja sitten ei loppujen lopuksi tiedä kuka on mällännyt sisään.
Tuskin oikein pyörinyt paljon. Ollut toinen ehdokas Paavon lisäksi ja kun lapsi kasvoi alkoi ulkonäkö muistuttaa Paavoa. Kuten näkyi. Joten oikein teki kun lähti tytön kans ajamaan Paavon tykö. Happy end!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaaks kukaan muutaman vuoden takaa kohutun maajussi-Maunon? seurusteli taannoin jonkun bikini fitness naikkosen kanssa. Samalla kaudella oli myös tämä Tuomo Marjonsa kanssa ja mm. Antti-Jussi. Onkohan A-J sinkkuna? oli vähän kuin Kalle tällä kaudella, ennakkosuosikki ja sai kai eniten kirjeitä.
Mauno, joka halusi hoikan naisen ja tästä nousi iso kohu.
A-J taitaa seurustella tätä nykyä.
Ai juma! olin jo unohtanu Maunon.
Mitä mahtaa kuulua kahvinkeitin-Aapolle? Joko kunnollinen sumpinkeittäjä on löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko tehtiinkö DNA-isyystesti?
Mistä tuo.Marjo on alunperin kotoisin? Murre kertoo ettei ole pääkaupunkiseudulta. Mitä hän teki ennen työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä selvisi jo pelkän ulkonäön perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Paavon ja
Ellin tarina liikuttava, lopultakin kaikki sotku päättyi onnellisesti, olen todella iloinen heidän onnestaan.Todella hienoa, että löysivät lopulta toisensa. Elli ei siten ollut varma, kuka on tytön isä ja lähti selvittämään Paavon luo. Onnellinen loppu ja näkee että viihtyvät yhdessä ja ovat onnellisia, kuten Elli totesi.
Ei kerrottu, mutta rivien välistä voi päätellä että selvitettiin. Näkee kyllä tytöstäkin että Paavo on isä.
Mahtavaa tavata näitä onnistuneita pareja ja mikä hienointa, kaikki ovat niin kiitollisia siitä, mitä ovat elämässään saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pyörinyt paljon äijien kanssa ja sitten ei loppujen lopuksi tiedä kuka on mällännyt sisään.
Tuskin oikein pyörinyt paljon. Ollut toinen ehdokas Paavon lisäksi ja kun lapsi kasvoi alkoi ulkonäkö muistuttaa Paavoa. Kuten näkyi. Joten oikein teki kun lähti tytön kans ajamaan Paavon tykö. Happy end!
Eipä ole edes ehtinyt " pyöriä" kun palasi kotiin ja oli raskaana tietämättään. Korkeintaan yhden kans ehti olla kun raskaus tullut ilmi. Siinä se aika on sitten mennyt ja oli aika miettiä lähteekö Paavon luo. Onnea mukana, kun Paavo oli vielä sinkku. Kohtalo oli suopea.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne vaan löytää sen oikean ja sitten on me jotka ei vaan löydä. Tasan ei mee nallekarkit.
Onhan nuo tarinat silti ihan mukavia.
Juuri meinasin kirjoittaa samaa.
Ihania tarinoita onnen löytymisestä, mutta pieni suru tulee oman itseni puolesta. Olisinpa minäkin löytänyt sen oikean ja voinut saada myös lapsia.
https://kangasalansanomat.fi/kuhmalahtelainen-antti-jussi-heikkila-kert…
Antti-Jussin haastattelu vuoden takaa. Seurusteli ainakin tuolloin eläinlääkärin kanssa.
Antti-Jussi oli Jukkolan Jussin kanssa aikoinaan samaan aikaan Mustialassa. Taisi olla samalla luokallakin. Muistatteko kyseistä Maajussi-Jussia?
Ellin ja Paavon tarina oli kyllä kaunis. Perhe esiintyi oikein edukseen. Räkättäjä Vappu vertasi heitä saippuasarjaan, ja huitoi ja hosui ympäriinsä, kaikki ammattitaito loisti poissaolollaan, taaskin.
Pisteet 6 - 0 Ellille ja Paavolle.
Mahtaa olla paljon myyntiä tuolla Viljan kaupassa...