Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman jälkeen Matin elämässä on ollut pieniä ”virityksiä”, niin kuin hän itse toteaa. Vipinää on tullut tansseista ja hieman muualtakin. Mitään vakavaa ei kuitenkaan ole tullut.
– Tuntuu, että tämän ohjelman myötä tulleen julkisuuden takia ihmiset ovat hyvin varovaisia lähtemään mihinkään.
Lappeenrannan torilla mies on sen sijaan herättänyt huomiota kosolti. Miehen sanojen mukaan lähes jokainen kysyy häneltä jotain Maajussit-ohjelmasta. Ihmettelijöitä on tullut ympäri Suomea.
– Tansseissa kun olen, niin sormi ojossa ollaan ja jokunen käy siellä juttelemassakin, Matti jatkaa.
(MTV Uutiset)
Eli vipinää riittää!
Matilla kyllä riittää niitä mielikuvitusvipinöitä, ei mitään muuta.
Ja taas joku mollaaja yrittää sanoa viimeisen sanan.
Hyvä Matti! Iloinen mies ja huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman jälkeen Matin elämässä on ollut pieniä ”virityksiä”, niin kuin hän itse toteaa. Vipinää on tullut tansseista ja hieman muualtakin. Mitään vakavaa ei kuitenkaan ole tullut.
– Tuntuu, että tämän ohjelman myötä tulleen julkisuuden takia ihmiset ovat hyvin varovaisia lähtemään mihinkään.
Lappeenrannan torilla mies on sen sijaan herättänyt huomiota kosolti. Miehen sanojen mukaan lähes jokainen kysyy häneltä jotain Maajussit-ohjelmasta. Ihmettelijöitä on tullut ympäri Suomea.
– Tansseissa kun olen, niin sormi ojossa ollaan ja jokunen käy siellä juttelemassakin, Matti jatkaa.
(MTV Uutiset)
Eli vipinää riittää!
Voi mitä ulimiesselittämistä. Julkisuutta ennenkin (nais)ihmiset olivat varovaisia (haluttomia) pottuilijamasaan.
Herättänyt huomiota, lähes jokainen kysyy viihdeparitusohjelma(osallistumise)sta = seksivau v i p i n ä ä. ;''D
Muistaaks kukaan muutaman vuoden takaa kohutun maajussi-Maunon? seurusteli taannoin jonkun bikini fitness naikkosen kanssa. Samalla kaudella oli myös tämä Tuomo Marjonsa kanssa ja mm. Antti-Jussi. Onkohan A-J sinkkuna? oli vähän kuin Kalle tällä kaudella, ennakkosuosikki ja sai kai eniten kirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaaks kukaan muutaman vuoden takaa kohutun maajussi-Maunon? seurusteli taannoin jonkun bikini fitness naikkosen kanssa. Samalla kaudella oli myös tämä Tuomo Marjonsa kanssa ja mm. Antti-Jussi. Onkohan A-J sinkkuna? oli vähän kuin Kalle tällä kaudella, ennakkosuosikki ja sai kai eniten kirjeitä.
Mauno, joka halusi hoikan naisen ja tästä nousi iso kohu.
A-J taitaa seurustella tätä nykyä.
Tehtäispä semmonen jakso missä kaikki jussit kokoontuis yhteen vaikka viiden viime vuoden ajalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti-Jussista löytyy ainakin 3 videota Youtubesta.
Kelpaisiko Peruna-Matille Royn hylkäämä Nariseva Jokeri ja toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai juma! olin jo unohtanu Maunon.
Maunoa taitaa kaduttaa se julkinen suoraan sanominen, vaikkei siinä sinänsä mitään vikaa ole.. Mutta tuollaiset saa potentiaaliset fitness-kuntoisetkin emännät epäilemään, jättääkö mies, jos tarttuu kiloja sitten myöhemmin. Vaatii aika paljon nääs töitä pitää itsensä timmissä kunnossa, eikä kukaan jaksa sitä ikuisesti loppuelämää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai juma! olin jo unohtanu Maunon.
Sopii unohtuakin. Itse tusinahyypiö on hoikka erityisesti korvien välistä, niin toki saa vaatia naiselta samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-matti-50-ihmettelee-miksi-…
"Miksei Sauli Niinistöstä puhuta? Onhan hänelläkin lapsi ja nuorempi nainen. Vaan puhutaan tällaisesta maajussista, joka on ensimmäistä kertaa televisiossa." - Tässä on syy, miksi kaikkien vanhempien miesten pitäisis saada nuori vaimo. Valitettavasti tasavallan presidentti ja maajussi eivät ole ihan samoissa lähtökohdissa. Nuoren vaimon pitäisi saada: nuorten ja vanhojen miesten.
No, Niinistö ei ole missään julkisesti puhunut, että olisi halunnut lapsia ikämiehenä ollessaan. Kun taas Matti on julistanut sitä hyvin pontevasti televisiossa ja lehdissä.
Eiköhän ole enemmänkin ollut Jennin toive saada se lapsi. Jos ottaa itseään yli 30 vuotta nuoremman naisen, jolla ei lapsia pitää varmaan tehdä vähän kompromissejä. Sauli ja Matti ovatkin ihan samasta puusta. Jennin varmasti helppo valvoa lapsen kanssa 40-vuotiaana äitinä kun saa sormia napsauttamalla lastennhoitajia ja apua. Kuka 40-50 vuotias jaksaa yksin hoitaa vauvan kun Matti siellä pelloilla kaiket päivät könsyisi?
Maunohan itse oli kuin veistos. Hänessä oli kyllä aika paljon homoseksuaalisia piirteitä. Jotenkin sellainen neitimäinen mies. Mutta mitä tulee hänen mieltymyksiinsä, niin minusta ei ole mitään pahaa sanoa suoraan asioita. Jos ei tykkää lihavista tytöistä ja tässä ohjelmassa ollaan etsimässä sopivaa kumppania, niin olisiko hänen pitänyt sormet kurkussa sellaisen kanssa sitten vehtailla?
Olisi kiva järjestää sellainen Maajussille Morsian Laivalla -jakso. Kaikki sinkku maajussit vaan laivalle ja juottaisivat ne hitokseen känniin. Sitten olisi Kuronen siellä juontamassa Vapun kanssa yhteisiä iltamia.
Vierailija kirjoitti:
Maunohan itse oli kuin veistos. Hänessä oli kyllä aika paljon homoseksuaalisia piirteitä. Jotenkin sellainen neitimäinen mies. Mutta mitä tulee hänen mieltymyksiinsä, niin minusta ei ole mitään pahaa sanoa suoraan asioita. Jos ei tykkää lihavista tytöistä ja tässä ohjelmassa ollaan etsimässä sopivaa kumppania, niin olisiko hänen pitänyt sormet kurkussa sellaisen kanssa sitten vehtailla?
Olisi kiva järjestää sellainen Maajussille Morsian Laivalla -jakso. Kaikki sinkku maajussit vaan laivalle ja juottaisivat ne hitokseen känniin. Sitten olisi Kuronen siellä juontamassa Vapun kanssa yhteisiä iltamia.
Vappu näyttää ilman meikkiä ihan kuroselta.
Oliko Antti-Jussi se stetsonmies? Jotenkin naurettava sen lehmipoika-tyyli.
Kangasala ollut hyvin edustettuna Maajusseissa. Ainakin 3 kertaa.
Muistelojaksossa silmään pistivät pohjoissavolaiset naapurit, joilla moniongelmainen lapsi. Omat äidinpuoleiset p-savolaiset isovanhempani menivät myös naapurin kanssa naimisiin. Äitini ja 3 muuta sisarusta ovat kuolleet perinnölliseen sairauteen. Missään muualla ei Suomessa naapurin naiminen ole yhtä huono ajatus! Samasta miehestä seitsemän sukupolven lapset.. huh huh.
Onneksi itsellä suomalaisittain geneettinen jättipotti; isä meren rannalta Varsinais-Suomesta.
Katselin tämän kauden yhtenä putkena. Ajatuksia; onneksi ohjelmassa nähdään uutta sukupolvea, joilta onnistuu small talk ja normaalit tunnetaidot- myös heittäytyminen. Muistelujaksossa näkyi vielä vähän turhan monta kivikasvoista mököttäjää. Ensitreffit alttarilla- ohjelmasta jäi ikävä miespuolista kriiseilijää. Se olisi freshiä se! Ei kaikkien maalla kasvavien tossut yllä johtajaksi- ja se on ihan okei.
Nyt nähtiin ihana Stiina- kuin suoraan vanhan suomifilmin mieshahmo! Mahtava tyyppi. Luontaista auktoriteettiä. Oli koskettavaa nähdä Stiinan kyneleet loppukohtauksessa.
Oli myös tosi hyvä, että työn ihannointi nostettiin esille. Olisin kovasti odottanut, että piinapenkissä ollut Matti olisi maininnut oman kasvun tarpeen. "Kyllä, aion tehdä asialle jotain!" Avain henkiseen kasvuun on omissa käsissä. Paitsi jos on tosiaan niin kiire..
Patrick on teini, mutta ihan kohtelias showmies. Käsikirjoitettua kriisiä vähän mukana.
Kallen morsian on niin samanlainen kuin itse olen, että olen vähän subjektiivinen sanomaan mitään. Ihana pariskunta!
Tulipas taas ikävä takaisin maalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-matti-50-ihmettelee-miksi-…
"Miksei Sauli Niinistöstä puhuta? Onhan hänelläkin lapsi ja nuorempi nainen. Vaan puhutaan tällaisesta maajussista, joka on ensimmäistä kertaa televisiossa." - Tässä on syy, miksi kaikkien vanhempien miesten pitäisis saada nuori vaimo. Valitettavasti tasavallan presidentti ja maajussi eivät ole ihan samoissa lähtökohdissa. Nuoren vaimon pitäisi saada: nuorten ja vanhojen miesten.
No, Niinistö ei ole missään julkisesti puhunut, että olisi halunnut lapsia ikämiehenä ollessaan. Kun taas Matti on julistanut sitä hyvin pontevasti televisiossa ja lehdissä.
Eiköhän ole enemmänkin ollut Jennin toive saada se lapsi. Jos ottaa itseään yli 30 vuotta nuoremman naisen, jolla ei lapsia pitää varmaan tehdä vähän kompromissejä. Sauli ja Matti ovatkin ihan samasta puusta. Jennin varmasti helppo valvoa lapsen kanssa 40-vuotiaana äitinä kun saa sormia napsauttamalla lastennhoitajia ja apua. Kuka 40-50 vuotias jaksaa yksin hoitaa vauvan kun Matti siellä pelloilla kaiket päivät könsyisi?
Itse sain kolmannen lapseni melkein 41-vuotiaana. Ja jaksoin hoitaa häntä paremmin kuin 20 v nuorempana jaksoin.
Matilla kyllä riittää niitä mielikuvitusvipinöitä, ei mitään muuta.