Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Missä on Vapun maajussit-kuva? En nähnyt sellaista hänen instassaan
Vappua ei jää ikävä. Jos siis vaihdetaan, mitä toivon koko ohjelman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa ehta viskibasso joutsenojuntti, ihan kuin Nykäsen Pia
Sirpa on Sirpa ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismia välillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti kävi 5 tuntia teurastamassa sikaa. Yök🤢
Mikä juttu? Eikai sentään samaa sikaa?
Ainakin puhui siasta yksikössä. Vastenmielistä jokatapauksessa.
Vegaanikos se siellä kirjoittelee vai mistä luulit, että ruoka pöytään tulee?
Minäkin pidän eläimistä ja minulla on lemmikkejä jne. mutta tiedostan, että
ihminen kasvattaa jotain eläimiä syötäväksi tai metsästää riistaa. Ne pitää sitten tappaa, nylkeä ja paloitella, jotta niistä saadaan syötäväksi kelpaavaa lihaa. Possukinkku on hyvää!
Sitäpaitsi minusta on pelkästään huomaavaista, että teki tämän yöllä, niin ei vienyt naisten aikaa päivällä. Hänenhän piti päivisin viihdyttää noita naisia, niin ei kerinnyt tekemään töitään silloin.Häh? Mitä vittua. Sun vastaus ei ees liity koko asiaan mitenkään? Puhe oli vaan ja ainoastaan siitä että _yhtä_ sikaa teurastetaan 5tuntia, kuulostaa joltain kidutukselta. Kannattaa ehkä ens kerralla lukea vähän paremmin mihin meet kirjoittamaan jonkun oman palpatuksen.
Missä on fakta, että siihen tappamiseen meni se 5 tuntia? Itse olette idiottteja jos niin luulette.
Tappaminen on nopeaa, mutta siihen nylkemiseen / ripustamiseen tai paloitteluun ja pakastamiseen menee aika. Ja jälkien siivoamiseen.
juu, oli sen noin 4 tuntia. Ylempänä aiempi kommenttini.
JOOO-O! Katsokaapa kuulkaa kaikki uudelleen tuo kohta katsomosta.
Itse katsoin äsken ja Matti sanoi, että menivät kaverin kanssa nylkemään sikaa ja tulivat neljän tunnin päästä takaisin. Että ei ne menneet neljäksi tunniksi tappamaan ja kiduttamaan sitä eläintä. Ääliöt.Haha! Samaa mieltä, että nykyihmiset ovat vieraantuneet luonnosta ja todellisuudesta. Eipä sitten ihme, että vegaaneja on niin paljon, kun raukat kuvittelevat, että eläimiä kidutetaan ja rääkäätään tuntitolkulla kun niitä tapetaan.
Miten vegaani liittyy eläinten kohteluun? Onko sulla kenties vegaaneja vastaan jotain kun niistä jankkaat vaikka ei liity aiheeseen :D
Ohis, mutta kyllä minä ainakin olen vegaani nimenomaan eläinten takia. En halua, että yksikään eläin kärsii ja tapetaan minun takia.
Olen itsekin vegaani juuri eläintenkohtelun vuoksi. Silti tiedän paljon myös lihansyöjiä jotka ovat kiinnostuneet eläintenkohtelusta, sen takia ihmettelin mitä tuo vegaanijankkaus oli tuolta yhdeltä.
J-P olis ollut täydellinen mies Stiinalle. Huumoria ja rentoutta löytyy ja vähän saman oloisia. Harmi jos ei kemiat kohdanneet rakkaudellisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Au8roora kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä: Patrik saapui Naantaliin likaisella tummalla farmariautolla!
Olikohan kurakeli? Silloin mersu pysyy visusti tallissa ja maalipinta virheettömänä.
Aurinko paistoi täyttä häkää!
Isi tarvinnut autoaan tai kenen se lie ollutkaan, Mikan faijan MB
Tässä tapauksessa Patun faijan MB
Alkaa kulissit kaatua. Varmaan toivoi hartaasti, ettei tällä kertaa autoa kuvattaisi.
Kyllä "tuotanto" on fiksu, kaikki salat paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se Salolainen Juuso vielä vapaa.Ainut mies 4vuoteen joka minun kiinnostuksen herätti:)Asun lähellä,mut en tiedä miten häneen sais yhteyden.Noloa tulla tänne kyseleen.Eka kerta,kun tänne kirjoitan.Joskus tätä sarjaa seuraan.
Autetaanpas av nyt tätä kyselijää. Kuka tietää Juuson? Salossa asuvat, huhuu!
Senkus kirjoitat viestin Juusolle hänen face-sivuillaan.
Juuso on varattu, tällä palstallakin tullut asia esille.
Minusta Stiinan hylkäämä Veli-Matti oli tosi symppis!
Sen takia Stiina valitsi Artun, että sai vähän näpäyttää sitä huijauksesta. Otti ja hylkäsi samantien.
Ei Stiina ollut oikeasti kiinnostunut hänestä eikä niistä muistakaan.
Tuohan oli siis Stiinalta hieno peliliike.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Artun ig?
@maajussinmorsianarttu
Vappu vaihtoon!
Tökeröä käytöstä.
Tulisi pyytää julkisesti anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi ostaa häälahjaksi tälle morsmaikulleen ylähuuleen hieman botoxia. Wink wink
MItä helv....?
Kerrankin luonnollisen kaunis, TODELLA kaunis nainen telkkarissa ihan täydellisilla omilla huulilla.
Hirvittäviä on nykynaisten ankkahuulet, eivät vissiin itse tajua miten typerältä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Kalle voisi ostaa häälahjaksi tälle morsmaikulleen ylähuuleen hieman botoxia. Wink wink
Haha!
Siellä joku muovinukke, itse itsensä botoxilla pilannut rumanaama kateellisena ehdottaa muillekin.
Onhan se varmaan katkeraa muistella miten itsekin oli joskus kaunis ihan omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Urpo. Botox ei ole täyteaine.
Ei tarvita botoxia, mutta täydellisethän nuo huulet eivät ole.
Se on täällä usein aina, että joko suosikki nostetaan jalustalle ja ei nähdä mitään muuta kuin hänet täydellisenä.
Tai sitten ei nähdä mitään hyvää ihmisessä jota inhoaa.
Näissäkin keskusteluissa voisi olla näkökulma niin, että kukaan tuskin on täysin täydellinen ja kukaan tuskin täysin mahdoton.
Niinkuin oikeassa elämässäkin.
En kyllä itse pystyisi katselemaan noin kireähuulista naista päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita botoxia, mutta täydellisethän nuo huulet eivät ole.
Se on täällä usein aina, että joko suosikki nostetaan jalustalle ja ei nähdä mitään muuta kuin hänet täydellisenä.
Tai sitten ei nähdä mitään hyvää ihmisessä jota inhoaa.
Näissäkin keskusteluissa voisi olla näkökulma niin, että kukaan tuskin on täysin täydellinen ja kukaan tuskin täysin mahdoton.
Niinkuin oikeassa elämässäkin.
Miksi kenenkään pitäisi olla yleistäydellinen tai edes pyrkiä sellaiseen? Kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää.
Täyteainekiimaiset voivat kilpavarustellen piikittää itseensä yhä enemmän täytettä, muut jättäköön rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse pystyisi katselemaan noin kireähuulista naista päivittäin.
Tarviiko sun?
Niin, mikä oli ongelma?
Ei ei. Jos mies ei miellyttäisi, ja olisin morsianehdokkaana, saattaisin itse juuri noin äijäillä kuin Sirpa. Mieleinen mies saa naisen kukkaan.