Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Juurikin sukuun syntyi vauva, jonka äidillä on sama sairaus kuin Niinalla.
Monien sairauksien kanssa pitää elää eri lailla, mutta silti voi elää hyvää elämää.
Niinalla on oikeus onneen siinä missä muillakin. Tulee vaan mieleen onko hän valmis kohtaamaan maalaistalon arjen haasteet, jos tulee valituksi. Sanoi siinä autossa, että "tähän voisi tottua". Itse ajattelen, että "tähän täytyy tottua". Kauppaan ja muiden palveluiden lähelle on lähdettävä säällä kuin säällä (joka vuodenaikaan), 15 km päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Stina kyselee Artulta, että mitä arvailee ja mitä miehet keskenään miettii ym. Luuli varmaan saavansa Artun siten polvilleen palvomaan. Luu jäikin vetäjän käteen, kun Arttu heitti pallon Tuomakselle. Mitä peliä se Stiina pelaa, kautta rantain kartottelee. Puhuis heidän väleistä ja kyselis ja kertois itsekin. Outoa!
Ei uskalla. Pelkää pakkeja. Mä olisin just tuommoinen etten pystyisi itse ensin kertomaan tunteista kun on niin pska itsetunto.
Voi hiputin käsientaputtelija ☹️
Onko ihastumisen tunnustamiset aina noin väkinäisiä kuin kallen ja pianonaisen? Kamalaa. En ikinä ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuisi vaikealta elää ihmisen kanssa, jonka erityisominaisuudet pitäisi huomioida koko ajan. Jos esim. pitäisi pelätä joka hetki, ettei toinen joudu tunnekuohun valtaan olkoonkin vaikka miten positiivisiakin ne kuohut olisivat.
Estääkö tuo sairaus siis lapsen saannin? Synnytyksestä sydänkohtaus? Kalle on kyllä niin rakastunut Niinaan. Tuskin pysyy sortseissaan. Adoptoivat lapsen si.
Ei estä lapsen saantia. Voi elää suht normaalia elämää.
Täytyy olla elämän tyhjää ja sisällyksetöntä, jos aikaansa tuhlaa tuollaisten roskasarjojen seuraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niinassa on jotain kylmää, tulee tunne, että emme näe hänen todellista minäänsä.
Varmaan liian kaunis ja iloinen. Jotain vikaahan sitä pitää väkisin keksiä.
tyhmyyttä tuutin täydeltä kirjoitti:
Täytyy olla elämän tyhjää ja sisällyksetöntä, jos aikaansa tuhlaa tuollaisten roskasarjojen seuraamiseen.
Puhumattakaan tästä palstasta😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinassa on jotain kylmää, tulee tunne, että emme näe hänen todellista minäänsä.
Varmaan liian kaunis ja iloinen. Jotain vikaahan sitä pitää väkisin keksiä.
Ei väkisin keksiä, vaan meillä jokaisella on oma mielipide jokaisesta ihmisestä, ja oikeus omaan mielipiteeseen. Joku näkee Niinan näin, joku toinen taas toisella tavoin. Minusta Niina ei ole erityisen kaunis, mutta eihän kauneus mikään tärkeä piirre ihmisessä olekaan.
Miksi Arttu heitti Stiinalle treffeillä että uskoo hänen valitsevan Tuomaksen? Stiina vihjailee että muut pojat tietävät hänen valitsevat Artun, mutta tämäkö ei sitä itse tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihastumisen tunnustamiset aina noin väkinäisiä kuin kallen ja pianonaisen? Kamalaa. En ikinä ihastu.
Piti esittää ensitreffiläisiä, ehkä sen takia oli niin vaivaannuttavaa ja väkinäistä?
Vierailija kirjoitti:
Niinalla on oikeus onneen siinä missä muillakin. Tulee vaan mieleen onko hän valmis kohtaamaan maalaistalon arjen haasteet, jos tulee valituksi. Sanoi siinä autossa, että "tähän voisi tottua". Itse ajattelen, että "tähän täytyy tottua". Kauppaan ja muiden palveluiden lähelle on lähdettävä säällä kuin säällä (joka vuodenaikaan), 15 km päähän.
Me asutaan pääkaupunkiseudulla me mennään kelillä kuin kelillä 20 km autolla töihin ja samalla matkalla käydään kaupassa 🙄
Niina on nätti, hyvin nätti mutta ei kaunis vaan ei sillä kauneudella kuitenkaan suhdetta rakenneta. Onneksi.
Minusta on päivänselvää, että Niina ja Kalle ovat tavanneet jo ennen Naantalia varmaan monestikin. Farmiviikolle lähtiessä Niina oli jo varma valinnastaan, piti vain esittää neutraalia toisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitähän tuo kestää, 15-20 minuutta ajaa. Eikö moni istu PKS:n arkiruuhkissa jopa tunnin aamuin illoin?
Stiinan roskiksen ympärys täynnä roskapusseja ja piha muutenkin tosi epäsiisti.
"Eiköhän laiteta kamat kasaan ja lähdetä", sanoi Patrik ja lähti kävelemään Lindan kans. Sinne jäi kamat kalliolle levälleen.
Miksihän katsomossa ei ole uutta jaksoa😳
Maajusseilla ei se rakkaus aina ole tärkeintä ja joitakin ujoja miehiä rakkaus pelottaa. Käytännöllisyys ja turvallisuus voi mennä edelle. Siellähän on se talkkunoita vaivaava äitikin, ehkä hänellä on sanansa sanottavana.