Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Onko tästä vielä avausta?
Kommentit (4403)
Matille kaikki on hommia. Naantalin pikatreffien jälkeen sanoi että muutama uusi persoona tullut lisää siihen hommaan. Ja farmilla treffeillä kysyi joltakulta että mitä ajattelet että miten tämä homma lähtee tästä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sirpa on aika jörö ja matala ääni naiseksi....ehkä pelottavakin kun ei osaa olla ystävällinen.... Hänet matti olisi ottanut se selvä mutta nyt ei saa. toisaalta suoruus on hyve toisaalta pahe. Onko tämä sirpa joku kaupan kassa? Tulee semmonen olo... vaikka ei aavistustakaan
Kaupan kassat ovat kyllä iloisia ja reippaita, eivät tuollaisia huonokäytöksisiä lippalakin takana piileskelijöitä.
Eikö ollut lehdenjakaja, kirjejaksosta muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Katoin just tuon Sirpan treffijakson ja --- kauheaa katsottavaa. Valitti suunnilleen koko ajan, hei come on - se on Saimaa ja siellä on muitakin vesilläliikkujia vai olisko Matin pitäny vuokrata turvallinen poukama kanoottiretkeä varten? Istuu ruokapöydässä (muuten oli hienot puitteet) BORG-lippis (joka ei yhtään sovi hänen tyyliinsä) päässä ja puhuu ruoka suussa. Mököttää. Ja vielä kysyi alatyliin, et miks Matti ei oo löytäny MUIJAA. No siinä olis muija jollekin, mut ei taida enää onnistua parisuhde, ku on elänyt itselleen ja lapsilleen jo kymmenen vuotta. Miks ees mukana ohjelmassa, ja Matti raahaa perässä ku kivirekeä.
Käytös oli just sellasta, että toinen ei kiinnostakaan lopuksi pätkän vertaa. Oli tosi lapsellista, mutta voisin kuvitella että itse olisin yhtä tyly ja lippalakki silmillä, jos en vain haluaisi viettää aikaa kyseisen ihmisen kanssa.
En yhtään muista millainen Matin esittelyvideo oli, mut ilmeisesti suurin osa naisista luullut että mies on ihan toisenlainen, kun jokainen tuolla nyt keskenään juttelee, että mitä se oikein haluaa ja miksi se on tuollainen.
Näissä treffiohjelmissa usein viedään nainen ajamaan kovaa (vesillä tai maastossa), kiipeämään korkeihin paikkoihin, ym. Minulle tuollaiset treffit olisivat kauhistus, en voisi rentoutua hetkeäkään. Miksi Sirpakin vietiin ensikertalaisena melomaan ahtaassa kanootissa aallokkoon, onko se muka romanttista ja kivaa kokemattomalle. Tulee mieleen "Ensitreffit alttarilla", kun nuorikko putosi kovassa vauhdissa veteen. Minä olisin lähtenyt kotiin heti kun jotain tuommoista olisi ehdotettu. Miehen pitäisi ensin tunnustella, millaisesta aktiviteetista nainen tykkää.
Jep Ei parisuhde vaadi sen suurempaa aktiviteettia kuin esim kävelylenkki tms pihatyöt tai tanssireissu
Vierailija kirjoitti:
Tuo "Stiinan" Arttu on kyllä aika söpö.... mikähän on, kun ei ole kelvannut kenellekään? Liian ujo ja hiljainen?!?
Ei kuitenkaan mahdottoman ujo, jos hänellä lapsikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annukka on ihan liian rempseä ja äänekäs Matille. En varmaan jaksaisi kauaa kuunnella ja katsella tuollaista emäntää, vaikka itse olisin samanlainen hölöttäjä. Lisäksi jokin Annukan naamassa tökkii, varmaan se leveä nenä. Mutta onneksi lähes jokaiselle löytyy ottajansa, eikä kaikille ulkonäkö ole tärkeä asia.
Niin...mutta kuitenkin oli pakko arvostella nenää ja ulkonäköä!
Niin… koska mulle ulkonäkö on tärkeä asia. Hörökorvat, ylipaino ja monetkin muut asiat on isoja dealbreakereita.
Moni Kakku Päältä Kaunis, Mutta Silkkoa Sisältä.
Tämän läksyn on moni oppinut ns. kantapään kautta, kun on tuijottanut liikaa ulkonäköä.Juu juu, on tullut huomattua itsekin. Mutta miksi silti pitäisi olla esim. omasta mielestä ruman ihmisen kanssa? Jos mua häiritsee vaikka ne hörökorvat, iso nenä, karsastavat silmät, puheviat tai mikä nyt onkin, niin mulla on täysi oikeus olla mieluummin sellaisen ihmisen kans, jossa mikään asia ei häiritse. Huom, ei sen ihmisen tarvitse olla mikään malli ulkonäöltään, vaan omaa silmää ja korvaa miellyttävä!
Tämä on aivan totta. Ei kai kukaan vaikka tanssiravintolassa katso kaikkein vähiten silmää miellyttävää tanssitettavaa, jolle menee pokkaamaan. Pilapiirtäjä Kari Suomalainenkin sanoi, että mieluummin hän herää aamulla katsomaan kauniita kasvoja vieressään sängyssä, kuin rumaa naamaa. Silmät ovat sielun peili, ja kasvonpiirteet kertovat luonteesta. Noista vastaavuuksista on tehty tutkimuksiakin, ja kirjoja kirjoitettu. Itse en mene elokuviinkaan, jos tiedän että näyttelijät ovat arkipäiväisen ja epämiellyttävän näköisiä. En minä sellaisten katsomisesta maksa, joita näkee kaupungilla ilmaiseksi päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annukka on ihan liian rempseä ja äänekäs Matille. En varmaan jaksaisi kauaa kuunnella ja katsella tuollaista emäntää, vaikka itse olisin samanlainen hölöttäjä. Lisäksi jokin Annukan naamassa tökkii, varmaan se leveä nenä. Mutta onneksi lähes jokaiselle löytyy ottajansa, eikä kaikille ulkonäkö ole tärkeä asia.
Niin… koska mulle ulkonäkö on tärkeä asia. Hörökorvat, ylipaino ja monetkin muut asiat on isoja dealbreakereita.
Tämän läksyn on moni oppinut ns. kantapään kautta, kun on tuijottanut liikaa ulkonäköä.Juu juu, on tullut huomattua itsekin. Mutta miksi silti pitäisi olla esim. omasta mielestä ruman ihmisen kanssa? Jos mua häiritsee vaikka ne hörökorvat, iso nenä, karsastavat silmät, puheviat tai mikä nyt onkin, niin mulla on täysi oikeus olla mieluummin sellaisen ihmisen kans, jossa mikään asia ei häiritse. Huom, ei sen ihmisen tarvitse olla mikään malli ulkonäöltään, vaan omaa silmää ja korvaa miellyttävä!
Tämä on aivan totta. Ei kai kukaan vaikka tanssiravintolassa katso kaikkein vähiten silmää miellyttävää tanssitettavaa, jolle menee pokkaamaan. Pilapiirtäjä Kari Suomalainenkin sanoi, että mieluummin hän herää aamulla katsomaan kauniita kasvoja vieressään sängyssä, kuin rumaa naamaa. Silmät ovat sielun peili, ja kasvonpiirteet kertovat luonteesta. Noista vastaavuuksista on tehty tutkimuksiakin, ja kirjoja kirjoitettu. Itse en mene elokuviinkaan, jos tiedän että näyttelijät ovat arkipäiväisen ja epämiellyttävän näköisiä. En minä sellaisten katsomisesta maksa, joita näkee kaupungilla ilmaiseksi päivittäin.
Onpas erikoista? Menet elokuviin vain jos näyttelijät ovat " missejä ja malleja" ?
Aika ison vaateen olet laittanut. Enkä usko, että voi toteutua suurimmassa osassa elokuvia. Niissä on onneksi yleensä laaja kirjo ihmistyypeistä kauniista vähempään kauniisiin.
Miehen kanssa on puhuttu ( ja monen muun) että olisi tosi tympeää katsoa vaikka jotain poliisisarjaa tms jos kaikki näyttelijät olisivat nuoria ja kauniita. Mainitsen vaikka Wallanderin, Beckin, Syyttäjän jne.. Juuri ne ihmiset, joissa elämänrosoa ovat parhaita. Eivät kuvankauniit pääse sille tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Heim kirjoitti:
Niina sanoo Kallelle, että sen ei saisi saada tunneryöppyjä sydänvian takia. Ei suuttua, ei säikähtää tai innostua hirveesti? Mitä ajatuksia herättää? Itestä tuntuu oudolta tollainen ajattelu siinä mielessä, että jää kyllä elämä elämättä jos yrittää jatkuvasti haliita elämäänsä. Toivottavasti Kalle saa rauhoitettua tuossa asiassa Niinaa jos päätyvät kimppaan. Ainahan adrenaliini on huono homm, jos sydämmessä vikaa mutta vaikea on elää niin ettei koskaan esim.säikähdä? Toinen haaste on, että helposti ripustautuu muihin ihmisiin, kun pelkää omaa sairauttaan liikaa, ja haluaa et muut suojelee ns."kaikelta pahalta." Ahdistavaa.
Näitä tunnekuohuja vaikea välttää elämän mittaan. Kun ajoivat pyörillä järvenrantaan, ihmettelin miten voivat mennä uimaan… Uiminen luonnonvesissä on CPVT:ssä eräs vältettävistä asioista. Rullaluistelemaan tosin sitten menivätkin.
Pyörillä? Venerannasta ei mennä uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin turhamainen kirjoitus, Varmaan keskityt katselemaan vain Kauniita ja rohkeita! Salatuissa elämissä on kauniita näyttelijöitä myös, mutta suurimmalla osalla ei minkaanlaisia näyttelijän lahjoja. Itse olen huomannut, että tavallisen kaupunkilaisen näköiset näyttelijät ovat parhaimpia. Kauniit ovat vain niin täynnä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heim kirjoitti:
Niina sanoo Kallelle, että sen ei saisi saada tunneryöppyjä sydänvian takia. Ei suuttua, ei säikähtää tai innostua hirveesti? Mitä ajatuksia herättää? Itestä tuntuu oudolta tollainen ajattelu siinä mielessä, että jää kyllä elämä elämättä jos yrittää jatkuvasti haliita elämäänsä. Toivottavasti Kalle saa rauhoitettua tuossa asiassa Niinaa jos päätyvät kimppaan. Ainahan adrenaliini on huono homm, jos sydämmessä vikaa mutta vaikea on elää niin ettei koskaan esim.säikähdä? Toinen haaste on, että helposti ripustautuu muihin ihmisiin, kun pelkää omaa sairauttaan liikaa, ja haluaa et muut suojelee ns."kaikelta pahalta." Ahdistavaa.
Näitä tunnekuohuja vaikea välttää elämän mittaan. Kun ajoivat pyörillä järvenrantaan, ihmettelin miten voivat mennä uimaan… Uiminen luonnonvesissä on CPVT:ssä eräs vältettävistä asioista. Rullaluistelemaan tosin sitten menivätkin.
Pyörillä? Venerannasta ei mennä uimaan.
Niinan kanssa käytiin paikkakunnan "ykkösmestassa", Nellin kanssa oltiin sentään hotellin puutarhassa, Katjan kanssa metsän keskellä.
Patrik käyttäytyi Lindan kanssa treffeillään paljon rennommin, oli mukava ja hauska. En tiedä, onko tarkoituksella annettu Patrikista huonoa kuvaa aiemmin vai oliko vain Lindan kanssa mukavempaa.
Vierailija kirjoitti:
Patrik käyttäytyi Lindan kanssa treffeillään paljon rennommin, oli mukava ja hauska. En tiedä, onko tarkoituksella annettu Patrikista huonoa kuvaa aiemmin vai oliko vain Lindan kanssa mukavempaa.
Minusta Patrik oli Kiiankin kanssa ihan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik: Leuhka ja ylimielinen poitsu. Pystyy oikein aistimaan, miten on saanut luistaa kaikista velvollisuuksista urheiluharrastuksensa vuoksi ja sen vuoksi Patulle on jäänyt päälle ajatus, että kaikki pyörii hänen napansa ympärillä. Näkee myös sen, että tullaan varakkaasta ja kuuluisasta perheestä. Koulunkäynti ei kiinnosta ja mikä typerintä, myös asenne siihen on lapsellinen. Patrikin tytöt ovat todella mukavia, joten ihmettelen mitä kolmikko on Patussa nähnyt.
No, Patrik on kuitenkin valmistunut metsäenergian tuottajaksi/suorittanut metsäalan perustutkinnon Keudassa. Varakkaasta perheestä - äiti, olympiavoittaja Satu Mäkelä-Nummela on myyjänä Kärkkäisen tavaratalossa ja sitä ennen Satu työskenteli huoltoasemalla. Isä Matti Nummela on jo kauan ollut eläkkeellä puolustusvoimien opistoupseerin virastaan. Patrik on myös sanonut, ettei tila elätä montaa ihmistä ja hänen puolisonsa olisi käytävä muualla töissä.
Pennalassa kasvatetaan vehnää, ohraa, kauraa, hernettä, perunaa ja uutena lajikkeena kuminaa.
Ympärivuotiseen koneurakointiin kuuluu muun muassa lumenajoa, aurausta, niittoa ja hiekanpoistoa.
"Viljely rahoitetaan nykyään käytännössä koneurakoinnilla. Eihän se ole mikään harrastus, joka ei kaikkia rahoja vie. Sellaista tämä maatalous välillä on", Patrik Nummela sanoo.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.14231…
Jutussa Patrikin äiti sanoo näin :
"Jos se morsian edes huushollin siivoaisi, jotta äidin ei tarvitse", Satu Mäkelä Nummela hymähtää.
Ai että, kun rasahti korvaan. Minulla on Patrikin ikäinen poika enkä todellakaan käy hänen kotiaan siivoamassa. Se on jokaisen velvollisuus hoitaa itse oma kotinsa ja vanhempien tehtävä opettaa lapsensa huolehtimaan itsestään.
Toivottavasti oli vain huumoria.
Patrik vaikuttaa kyllä sellaiselta mammanpojalta, että jos joku naisista jää siihen, niin kyllä on työmaata edessä. Voimia ja tsemppihalia sille neidille tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep Ei parisuhde vaadi sen suurempaa aktiviteettia kuin esim kävelylenkki tms pihatyöt tai tanssireissu
Sarkasmia varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin Sirpan epäkohteliaisuus vaivasi. Olen minäkin introvertti mutta kyllä osaisin tarpeen tullen skarpata ja keskustella niistä näistä. Lippis pois pöydästä!! Ihmeen metsäläistä touhua. Niin hemmetin suomalaista. Meillä ei osata tuota small-talkia. Vrt Roy Rissanen ohjelmassa Maajussille Morsian Maailmalla. Niin uskomattoman kivan kuvan antaa itsestään.
Lippis on hyvä peittämään hiuksia, laittamattomia hiuksia. Ymmärrän siitä syystä lippikseen tykästymisen. Itsekin laitan kesäisin lippiksen päähän, kun lähden asioille, kun en viitsi laittaa hiuksiani" kampaukselle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella katsot vain Kauniita ja Rohkeita.
En usko, että löytyy yhtään elokuvaa jossa kaikki ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia varmaan?
Vaatiiko se sitten muka? Omisssani ainakin ruotsinristeilyt esim oli kivoja ja lasten kanssa toki heidän huvit.... kävelyt ja tansseissa käynnit.... Ei kaikki ihmiset tarvitse kuin sen joskus jotain pientä kivaa olon. Rikkaat on erikseen..
Kalle ja Niina, noilla kahdella on sitä jotain, mitä pitääkin olla, kun kiinnostuu toisesta ihan oikeasti! Huomasin hymyileväni itsekkin, kun katselin niiden treffejä telkkarista. Kaikki ne katseet ja hymyt.
Siinä alussa kun istuivat autossa treffeille lähtiessä, ja Niina sanoi, että tähän voisi tottua..kummatkin katsoivat toisiaan sivusilmällä ja hymyilivät..niin söpöä..
Vierailija kirjoitti aiemmin: Kalle ja Niina, ihana pariskunta, kaikkea hyvää heille!
Ei niitä vielä pariskunnaksi ole julistettu, mutta jos näin tulee todella käymään,
kaikkea hyvää heille