Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
2721/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussit Australia vaikuttaa sata kertaa eloisammalta kuin tämä unettava suomalaisjuttu.

Vierailija
2722/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin Sirpan epäkohteliaisuus vaivasi. Olen minäkin introverjoulukorttipussi tti mutta kyllä osaisin tarpeen tullen skarpata ja keskustella niistä näistä. Lippis pois pöydästä!! Ihmeen metsäläistä touhua. Niin hemmetin suomalaista. Meillä ei osata tuota small-talkia. Vrt Roy Rissanen ohjelmassa Maajussille Morsian Maailmalla. Niin uskomattoman kivan kuvan antaa itsestään.

Lippis on hyvä peittämään hiuksia, laittamattomia hiuksia. Ymmärrän siitä syystä lippikseen tykästymisen. Itsekin laitan kesäisin lippiksen päähän, kun lähden asioille, kun en viitsi laittaa hiuksiani" kampaukselle".

On se laiskuuden ja välinpitämättömyyden huippu jos ei treffailuvaiheessa tai mennessään kutsuttuna syömään ravintolaan viitsi yhtään hiuksiaan laittaa. Tai pestä, lippalakki peittää myös likaiset hiukset.

Eri asia on pikaisesti käydä lähikaupassa tms. Silloin kun on jo vakiintuneessa elämässä.

Lippis on mielestäni kyllä harvalle naiselle, niin tyylillisesti kuin naamavärkin puolesta, sopiva päähine ja tarkoitettu lähinnä vapaa-ajan tai urheilukäyttöön, ei jokapaikanpäähineeksi.

Miten jotkut naiset haluavat tehdä ihan kuin tahallaan itsestään epäviehättävämmän kuin ovat.

Hohhoijaa, mitä mielipiteitä!

Jokainen saa olla oma itsensä, jos ei sulle tai Matille kelpaa, se on soromnoo.

Toisekseen: usein kuulee sanottavan, että seurustelun alkussa naiset panostavat ulkonäköön ja pukeutumiseen, mutta suhteen vakiintuessa tyyli muuttuu. Eli käytännössä tarkoittaa, että naiset palaavat omiksi itsekseen.

Minusta on päin vastoin erittäin rehellistä ja toivottavaa, että ihmiset olisivat alusta asti omia itsejään. Ei tule myöhemmin kellekään petetty olo.

Jaa ei tule petetty olo?

Naisena sanoisin, että jos mukavaksi jutuissaan ja kirjoittelussaan tuntuva mies saapuisi ekoille treffeille nuhjuisissa ja arkisissa vaatteissa, söisi tai joisi lippis päässä jne. niin kyllä tulisi petetty olo. Saati jos kutsuisin hänet luokseni, kuten tässä ohjelmassa.

Kyllä sekin voi olla pettämistä eli epärehellistä antaa itsestään ihan ok. tuntuma ennen näkemistä. Ja sitten olemus ja tämä ennakkokuva poikkeaisivat kovin toisistaan.

En minä ainakaan olosi edes mennyt treffeille jos olisin tiennyt totuuden. Että aikuinen ihminen ei yhtään välitä miltä näyttää tai osaa pukeutua tai käyttäytyä tilanteen mukaan.

On jonkinlaista sosiaalisen käytöksen puutetta kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sirpalta epäkohteliasta tylyttää Mattia kun on kuitenkin mennyt ohjelmaan ja Matin kutsumana myös viikoksi hänen kotiinsa.

Aikuinen ihminen pystyy olemaan ihmisiksi sen ajan vaikka Matti ei hänelle parisuhteeseen kelpaisikaan.

Ei sitä kesken viikon voi tylyksi ruveta, ei tarvi mielistellä tai valehdella, asiallinen käytös riittää.

Tai voi ilmeisesti, mutta on loukkaavaa Mattia kohtaan. Matti ei ole kenties sellainen kun odotti, mutta kuka meistä on itse täydellinen.

Tuskin Matti nyt sentään ihan kauheakaan naisia kohtaan on? Ovathan nämä kaksi muuta naista ihan rauhallisesti ja normaalisti.

Vaikka eivät ole ehkä ihastuneet sen kummemmin.

Vierailija
2724/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Kallen pianonainen, Sirpan lippis, Stiinan housut ja Patrikin Mersu.

Vierailija
2725/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin Sirpan epäkohteliaisuus vaivasi. Olen minäkin introverjoulukorttipussi tti mutta kyllä osaisin tarpeen tullen skarpata ja keskustella niistä näistä. Lippis pois pöydästä!! Ihmeen metsäläistä touhua. Niin hemmetin suomalaista. Meillä ei osata tuota small-talkia. Vrt Roy Rissanen ohjelmassa Maajussille Morsian Maailmalla. Niin uskomattoman kivan kuvan antaa itsestään.

Lippis on hyvä peittämään hiuksia, laittamattomia hiuksia. Ymmärrän siitä syystä lippikseen tykästymisen. Itsekin laitan kesäisin lippiksen päähän, kun lähden asioille, kun en viitsi laittaa hiuksiani" kampaukselle".

On se laiskuuden ja välinpitämättömyyden huippu jos ei treffailuvaiheessa tai mennessään kutsuttuna syömään ravintolaan viitsi yhtään hiuksiaan laittaa. Tai pestä, lippalakki peittää myös likaiset hiukset.

Eri asia on pikaisesti käydä lähikaupassa tms. Silloin kun on jo vakiintuneessa elämässä.

Lippis on mielestäni kyllä harvalle naiselle, niin tyylillisesti kuin naamavärkin puolesta, sopiva päähine ja tarkoitettu lähinnä vapaa-ajan tai urheilukäyttöön, ei jokapaikanpäähineeksi.

Miten jotkut naiset haluavat tehdä ihan kuin tahallaan itsestään epäviehättävämmän kuin ovat.

Toisekseen: usein kuulee sanottavan, että seurustelun alkussa naiset panostavat ulkonäköön ja pukeutumiseen, mutta suhteen vakiintuessa tyyli muuttuu. Eli käytännössä tarkoittaa, että naiset palaavat omiksi itsekseen.

Minusta on päin vastoin erittäin rehellistä ja toivottavaa, että ihmiset olisivat alusta asti omia itsejään. Ei tule myöhemmin kellekään petetty olo.

Jos se oma itse on juro, pukeutuu miten sattuu, käyttäytyy ihmisten ilmoilla kuin metsäläinen ja suhtautuu negatiivisesti suurinpiirtein kaikkeen niin varmasti on hyvä että näyttää nämä puolensa heti alkuun. Ei tule pettymyksiä toiselle osapuolelle. Ja saa itse olla sinkkuna ihan omassa rauhassa loppuikänsä.

Tasa-arvoa, hyvä kommentoija!

Tuommoisia miehiä on Suomi täynnään, ja kummasti ne mörököllit pariutuvat - jos itse tahtovat.

Ei näytä naisia haittaavan, vaikka on metsäläisen tavat ja lippis aina syvällä.

Miksi silti naisten pitäisi käyttäytyä samoin?

Ei se ole tasa-arvoa jos joku ei osaa käyttäytymistapoja niin minäkin käyttäydyn sitten huonosti.

Voi ihan itse valita oman käytöksensä ja silti olla tasa-arvoinen itselleen tärkeissä asioissa.

En ala pukeutua huonosti ja olla märökölli jos joku mies näin tekee. Kun tasa-arvo.

En toki valitse sitä miestä kumppanikseni kylläkään.

Pulun kanssa ei kannata pelata shakkia.

Sanon vain, että yhtä hyvin mies kuin nainen saa ja voi olla oma itsensä, ottamatta mallia muista miehistä tai naisista. Arvostan aitoutta ja rehellisyyttä. Ei kenenkään tarvi olla minulle mieliksi, en ole itsekään.

Vierailija
2726/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kallesta itsestään jää mitään mieleen? Jos tarkoitit, "näistä heidät muistetaan".

Vierailija
2727/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt nähdään ero ihmisten käytöksessä. Matin kahta naista on alussa haukuttu kälättäjiksi, liian rempseiksi ja tunkeileviksi. Sanottu, että tämäntyyppiset ihmiset eivät ota muita huomioon, ovat pinnallisia jne.

Sirpaa on kehuttu hiljaiseksi ja kiltiksi. Sanottu, että tämäntyyppiset ihmiset huomioivat muita ja ovat syvällisiä jne.

Nyt Sirpa on sanonut ja käyttäytynyt Mattia kohtaan aika epäkohteliaastikin, mutta nämä kaksi moitittua touhukasta naista ovat mielestäni olleet neutraaleja ja kilttejä Mattia kohtaan.

Mites se nyt näin meni?

Vierailija
2728/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maajussit Australia vaikuttaa sata kertaa eloisammalta kuin tämä unettava suomalaisjuttu.

Totta, ihan eri meininki. On draamaa ja tunteita. Ja näin miehenä, niin naisten taso on todella korkea (ainakin ulkonäön osalta) ja melkein Matin ikäisellekin oli kuumia kolmekymppisiä tarjolla.

Vierailija
2729/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kallesta itsestään jää mitään mieleen? Jos tarkoitit, "näistä heidät muistetaan".

No ei mitään erikoista, paitsi juuri, että ihastui kovin siihen pianonaiseen.

En nyt noin syvällisesti asiaa pohtinut, kunhan otin ne joihin on nyt äkkiseltään miettien eniten täällä kiinnitetty huomiota ja kommentoitu.

Joku muu saa tehdä syvemmät analyysit. D

Vierailija
2730/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti samanlainen, ei paljon ulkonäöstään välitä joten miksi daamin pitäisi?

Vierailija
2731/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oma itse on juro, pukeutuu miten sattuu, käyttäytyy ihmisten ilmoilla kuin metsäläinen ja suhtautuu negatiivisesti suurinpiirtein kaikkeen niin varmasti on hyvä että näyttää nämä puolensa heti alkuun. Ei tule pettymyksiä toiselle osapuolelle. Ja saa itse olla sinkkuna ihan omassa rauhassa loppuikänsä.

Tuommoisia miehiä on Suomi täynnään, ja kummasti ne mörököllit pariutuvat - jos itse tahtovat.

Ei se ole tasa-arvoa jos joku ei osaa käyttäytymistapoja niin minäkin käyttäydyn sitten huonosti.

Voi ihan itse valita oman käytöksensä ja silti olla tasa-arvoinen itselleen tärkeissä asioissa.

En ala pukeutua huonosti ja olla märökölli jos joku mies näin tekee. Kun tasa-arvo.

Sanon vain, että yhtä hyvin mies kuin nainen saa ja voi olla oma itsensä, ottamatta mallia muista miehistä tai naisista. Arvostan aitoutta ja rehellisyyttä. Ei kenenkään tarvi olla minulle mieliksi, en ole itsekään.

No jos sinulle aitous ja rehellisyys on tilannetajun ja normaalien käytöstapojen ja toisten ihmisten huomioimisen puute niin ei siinä mitään.

Onnea valitsemallesi tielle.

Ei tarvitse olla mieliksi tai ottaa mallia toisista vaan jos omaa jonkinlaisen tunneälyn. Ja silti ihminen voi olla oma itsensä.

Minä pidän kotona omissa oloissani rentoja ja jopa kuluneita vaatteita, olen mukavuudenhaluinen. Olen joskus tukka likaisena jne. Saatan olla joskus koko päivän vaikka yöpaidassa ja villasukissa. En puhu koko päivänä.

Kun menen töihin, jonnekin juhliin, treffeille tms. niin niihin tilanteisiin taas pukeudun toisin, laitan itseäni edes hiukan ja käyttäydin siellä sen kulloisenkin tilanteen vaatimalla tavalla.

Silti olen näissä kaikissa eri tilanteissa tasan tarkkaan oma itseni.

Tämä on minulle ominaista käytöstä, osaan muuntautua eri tilanteisiin ja ottaa muut ihmiset ja yhteisöt huomioon.

Ei se ole edes vaikeaa, en tunne menettäväni itsestäni mitään, päinvastoin.

Vierailija
2732/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti samanlainen, ei paljon ulkonäöstään välitä joten miksi daamin pitäisi?

No ihan omaksi ilokseen. Jos toinen ei välitä niin ei se ole syy, etttä itse ei välittäisi. Toisen huono pukeutuminen ei ole mikään puolustus.

Mielestäni Matti on kuitenkin pukeutunut syömään mennessään ym. paremmin kuin kotona. Ei ainakaan laita jotain kamalaa lakkia päähänsä. Ihan normaaleja vaatteita hänellä on ollut.

Kun käy lavatansseissa oletan hänellä olevan paljonkin tanssivaatteita. Siellä jopa vaaditaan määrätynlaista pukeutumista jos haluaa naisia tanssittaa.

Onko niin, että kun kaveri ei välitä liikennesäännöistä ei minunkaan niistä tarvitse välittää.

Tai kun toinen örveltää niin minäkin örvellän.

Eiköhän jokainen ole vastuussa omasta käytöksestään ja pukeutumisestaan.

Vierailija
2733/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat pahimpia parisuhteessa "minä nyt vaan olen tämmönen".

Perustelevat huonoa käytöstä tai sopimatonta pukeutumista, töksäyttelyä, huonotuulisuutta tms. "No kun olen aito ja rehellinen itseni, en osaa näytellä".

Juupa juu ja kikkelis kokkelis.

Vierailija
2734/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sirpa on aika jörö ja matala ääni naiseksi....ehkä pelottavakin kun ei osaa olla ystävällinen....  Hänet matti olisi ottanut se selvä mutta nyt ei saa. toisaalta suoruus on hyve toisaalta pahe. Onko tämä sirpa joku kaupan kassa?  Tulee semmonen olo... vaikka ei aavistustakaan

Kaupan kassat ovat kyllä iloisia ja reippaita, eivät tuollaisia huonokäytöksisiä lippalakin takana piileskelijöitä.

Eikö ollut lehdenjakaja, kirjejaksosta muistelen.

No siinä työssäpä voikin lippispäässä aamuöisin hiippailla. Eikä näy ihmisiä, kenelle olla kohtelias.

Vierailija
2735/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heim kirjoitti:

Niina sanoo Kallelle, että sen ei saisi saada tunneryöppyjä sydänvian takia. Ei suuttua, ei säikähtää tai innostua hirveesti? Mitä ajatuksia herättää? Itestä tuntuu oudolta tollainen ajattelu siinä mielessä, että jää kyllä elämä elämättä jos yrittää jatkuvasti haliita elämäänsä. Toivottavasti Kalle saa rauhoitettua tuossa asiassa Niinaa jos päätyvät kimppaan. Ainahan adrenaliini on huono homm, jos sydämmessä vikaa mutta vaikea on elää niin ettei koskaan esim.säikähdä? Toinen haaste on, että helposti ripustautuu muihin ihmisiin, kun pelkää omaa sairauttaan liikaa, ja haluaa et muut suojelee ns."kaikelta pahalta." Ahdistavaa.

Näitä tunnekuohuja vaikea välttää elämän mittaan. Kun ajoivat pyörillä järvenrantaan, ihmettelin miten voivat mennä uimaan… Uiminen luonnonvesissä on CPVT:ssä eräs vältettävistä asioista. Rullaluistelemaan tosin sitten menivätkin.

Pyörillä? Venerannasta ei mennä uimaan.

Niinan kanssa käytiin paikkakunnan "ykkösmestassa", Nellin kanssa oltiin sentään hotellin puutarhassa, Katjan kanssa metsän keskellä.

Kyllä mä siellä Ellivuoressa mielummin olisin ruokailut kuin pappilassa.

Vierailija
2736/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kun siellä heilutaan umpitunnelissa.

Vierailija
2737/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt nähdään ero ihmisten käytöksessä. Matin kahta naista on alussa haukuttu kälättäjiksi, liian rempseiksi ja tunkeileviksi. Sanottu, että tämäntyyppiset ihmiset eivät ota muita huomioon, ovat pinnallisia jne.

Sirpaa on kehuttu hiljaiseksi ja kiltiksi. Sanottu, että tämäntyyppiset ihmiset huomioivat muita ja ovat syvällisiä jne.

Nyt Sirpa on sanonut ja käyttäytynyt Mattia kohtaan aika epäkohteliaastikin, mutta nämä kaksi moitittua touhukasta naista ovat mielestäni olleet neutraaleja ja kilttejä Mattia kohtaan.

Mites se nyt näin meni?

Niinpä. En tiedä mikä Sirpaa vaivasi, mutta ei ainakaan yrittänyt hurmata Mattia tai ketään muutakaan. En usko, että Sirpa myöskään muuttuu täysin toisenlaiseksi ihmiseksi kameroiden ulkopuolella. Ei se kameroiden läsnäolo persoonaan vaikuta. Suomen Maajusseissa nyt on tottunut näkemään ihmisiä jos minkälaisissa vaatteissa, mutta silti lippis treffeillä syömässä oli aikamoinen rimanalitus. Ihmettelen, ettei tuotantoyhtiö sano mitään. En usko, että Norjan ja Australian versiossa olisi edes annettu olla tuollaisissa vaatteissa. Tuottajat olisivat sanoneet jotain. Muuten tykkään, että on maanläheistä meininkiä.

Vierailija
2738/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se nyt näin meni?

Niinpä. En tiedä mikä Sirpaa vaivasi, mutta ei ainakaan yrittänyt hurmata Mattia tai ketään muutakaan. En usko, että Sirpa myöskään muuttuu täysin toisenlaiseksi ihmiseksi kameroiden ulkopuolella. Ei se kameroiden läsnäolo persoonaan vaikuta. Suomen Maajusseissa nyt on tottunut näkemään ihmisiä jos minkälaisissa vaatteissa, mutta silti lippis treffeillä syömässä oli aikamoinen rimanalitus. Ihmettelen, ettei tuotantoyhtiö sano mitään. En usko, että Norjan ja Australian versiossa olisi edes annettu olla tuollaisissa vaatteissa. Tuottajat olisivat sanoneet jotain. Muuten tykkään, että on maanläheistä meininkiä.

Tiiä vaikka olis tämän kuuluisan tuotannon idea, "ole ärhäkkä ja pidä lippis päässä". Lol.

Ja kyllä törmää ihmisiin, vaikka jakaisi lehtiä öisin.

Eikä todellakaan ole kaikki kaupankassat iloisia ja kivoja.

Tykkään Sirpasta.

Vierailija
2739/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on joku herkkyys auringonvalolle tms. ja pakko pitää lippistä. Kukaan ei ole muuten valittanut J-P:n hatusta..

Vierailija
2740/4403 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian - formaatti alkaa oleen aikansa elänyt formaatti. Toistaa vuosi vuodelta itseään.

Tänä vuonna 3 / 8 maajussia sai niin vähän kirjeitä, ettei olisi ollut edes mahdollisuuksia päästä Naaantaliin asti. Tietyt kohtaukset, kuten esim. farmeille saapumiset näyttävät niin teennäisiltä. No, tulee kuitenkin töllättyä.

Ketju on lukittu.