Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Annukka on ihan liian rempseä ja äänekäs Matille. En varmaan jaksaisi kauaa kuunnella ja katsella tuollaista emäntää, vaikka itse olisin samanlainen hölöttäjä. Lisäksi jokin Annukan naamassa tökkii, varmaan se leveä nenä. Mutta onneksi lähes jokaiselle löytyy ottajansa, eikä kaikille ulkonäkö ole tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Annukka on ihan liian rempseä ja äänekäs Matille. En varmaan jaksaisi kauaa kuunnella ja katsella tuollaista emäntää, vaikka itse olisin samanlainen hölöttäjä. Lisäksi jokin Annukan naamassa tökkii, varmaan se leveä nenä. Mutta onneksi lähes jokaiselle löytyy ottajansa, eikä kaikille ulkonäkö ole tärkeä asia.
Niin...mutta kuitenkin oli pakko arvostella nenää ja ulkonäköä!
Aika vaivaannuttavaa katseltavaa ne Stiina sulhasehdokkaat palloilemassa siellä Stiinan tilalla. Nolo oli myös se renkaalla mäkeä laskeminen Tuomaksen kanssa. Ja sitten vielä ne Stiinan iänikuiset verkkarit! Stiina on ihan nätti, voisi pukeutua vähän paremmin TV:ssä ja treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clarisse ois Matille lottovoitto. Saisi lapsetkin samalla.
Clarisse ja Matti ovat aivan eri maailmoista. Clarisse on liian tyylikäs Matin maatilalle.
Niin just! Minkä takia Clarissen pitäisi tyytyä johonkin perunamattiin, joka luulee olevansa kovakin naistenmies, kun pääsee tanssittamaan naisia lavatansseissa ja heittää niille huulta torilla. Talo on vanha ja rönttönen, eikä mieskään ulkoisesti tai muutenkaan mikään saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin… koska mulle ulkonäkö on tärkeä asia. Hörökorvat, ylipaino ja monetkin muut asiat on isoja dealbreakereita.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Matti ja Stiina, oisivat hyvä pari? Stiinalta onnistuisi vielä lasten tekokin :)
Paitsi että Stiina ei halua lapsia.
Clarisse kertoo osallistumisestaan ohjelmaan:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa kyllä kiitti ateriasta!
Olen työssäni asioinut Sirpan kanssa hyvinkin usein vuosien saatossa, hän on ihan peruskohtelias, ei hän paljon juttele joutavan päiväsiä.
Hymyilee kyllä aika paljonkin, enkä ole häntä nähnyt naama norsun.itulla ikinä.
Lippis kyllä nakottaa aina päässä.
😊
Ehkä Sirpa halusi senvuoksi osallistua Matti-keissiin, koska heidän tilojen välimatka on vain n.50-60km. Jos olisi ollut kipinää puolin ja toisin, olisi jatkossa ollut helppo tapailla.
Mutta huomasi varmaan jo ensisilmäyksellä, ettei Matti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Matti ja Stiina, oisivat hyvä pari? Stiinalta onnistuisi vielä lasten tekokin :)
Paitsi että Stiina ei halua lapsia.
Väärin. Se vaan ei kuulu hänen lähivuosien suunnitelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä tosielämän "Sirpoja" on olemassa. 😍
Raskasta olisi kokoajan puhua pulputtaa ja miellyttää kieli ruskeana joka suuntaan.
Omituisena pidetään ja kakkaa saadaan niskaan.Noin se S nyt on käyttäytynyt, eikä sitä pois saa, vaikka miten vänkäisitte.
Mielestäni hyvä käytös ja k8htelias puhetapa on eri kuin olla kieli ruskeana. Aika yksisilmäinen ja huumorintajuton näkökanta.
Mutta jos noin asian haluaa nähdä niin selvisikin miksi jotkut suhtautuvat puhumiseen niin vihamielisesti. Jos kaikki muu kuin hiljaisuus, puhumattomuus ja lyhyet lauseet katsotaan miellyttämisen haluksi ja ruskeakielisyydeksi.
Kyllä luulisi olevan vaikeata elää kun koko ajan pitää epäillä muiden motiiveja ihan jokapäiväisessä elämässä ja tilanteissa.
En sano, etteikö näitä miellyttäjiä yms. myös ole. Mutta ei läheskään kaikki puheliaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin… koska mulle ulkonäkö on tärkeä asia. Hörökorvat, ylipaino ja monetkin muut asiat on isoja dealbreakereita.
Moni Kakku Päältä Kaunis, Mutta Silkkoa Sisältä.
Tämän läksyn on moni oppinut ns. kantapään kautta, kun on tuijottanut liikaa ulkonäköä.
Kyllä muakin Sirpan epäkohteliaisuus vaivasi. Olen minäkin introvertti mutta kyllä osaisin tarpeen tullen skarpata ja keskustella niistä näistä. Lippis pois pöydästä!! Ihmeen metsäläistä touhua. Niin hemmetin suomalaista. Meillä ei osata tuota small-talkia. Vrt Roy Rissanen ohjelmassa Maajussille Morsian Maailmalla. Niin uskomattoman kivan kuvan antaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän läksyn on moni oppinut ns. kantapään kautta, kun on tuijottanut liikaa ulkonäköä.
Juu juu, on tullut huomattua itsekin. Mutta miksi silti pitäisi olla esim. omasta mielestä ruman ihmisen kanssa? Jos mua häiritsee vaikka ne hörökorvat, iso nenä, karsastavat silmät, puheviat tai mikä nyt onkin, niin mulla on täysi oikeus olla mieluummin sellaisen ihmisen kans, jossa mikään asia ei häiritse. Huom, ei sen ihmisen tarvitse olla mikään malli ulkonäöltään, vaan omaa silmää ja korvaa miellyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Sirpa kyllä kiitti ateriasta!
....mutta marmatti koko ajan soutumatkalla, kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kamalan rankalta kuulostaa Karjan arki. Hän on yksinhuoltaja ja työskentelee leipojana, työaika klo 7-16.30. Nostan hattua. Toivottavasti hän jaksaa.
Miksi katja puhuu että on yksinhuoltaja vaikka lapsen isä on koko aika mukana touhuamassa?
Tätä mäkin ihmettelin. Kalle kysyy että onko Katjalla vanhempia tai kavereita jotka auttaa lasten hoidossa, niin on lapsen isä paljonkin mukana. Mikä se semmonen yksinhuoltaja on?
Yksinhuoltaja ei ole parisuhteessa lapsensa isän kanssa. Ei sen tarvitse tarkoittaa mitään totaalista yksinoloa lapsen/lasten kanssa. Olin minäkin vuosia yh paperilla, vaikka lapsi tapasi isäänsä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ulkopuolisethan sen aina paremmin tietävät kuka on sopiva. DDD
Ei sinun tarvitsekaan kuunnella Annukan "hölinöitä".
Onkohan myös niin, että nuorempi polvi näkee aikuisemmat ihmiset eri silmin. Kun on ikää ja elämänkokemusta niin puhuttaavaa, mielipiteitä ja ihmisten kanssakäymistä on tullut jo enemmän. Miksi silloin ei voi olla itsevarmempi ja kykenevämpi ilmaisemaan itseään? Tuppisuunako olla pitäisi.
Mielestäni Matin kummatkin puheliaat naiset ovat sellaisia kun tuonikäiset ihmiset yleensä ovat, onhan Matti itsekin puhelias ja tottunut olemaan ihmisten kanssa. Ihan tavallisia.
Miksi se muiden puhe sitten Mattia niin kovin häiritsisi?
Eiköhän juuri myös juttukaveria ja mielipiteiden vaihtajaa ole hakemassa poikamiespäiviinsä kyllästyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän läksyn on moni oppinut ns. kantapään kautta, kun on tuijottanut liikaa ulkonäköä.Juu juu, on tullut huomattua itsekin. Mutta miksi silti pitäisi olla esim. omasta mielestä ruman ihmisen kanssa? Jos mua häiritsee vaikka ne hörökorvat, iso nenä, karsastavat silmät, puheviat tai mikä nyt onkin, niin mulla on täysi oikeus olla mieluummin sellaisen ihmisen kans, jossa mikään asia ei häiritse. Huom, ei sen ihmisen tarvitse olla mikään malli ulkonäöltään, vaan omaa silmää ja korvaa miellyttävä!
Annukka oli kylläkin, ymmärtääkseni, MATIN morsianehdokas, eikä SINUN. Mattia ei Annukan nenän, tai kasvojen muoto taida pahemmin häiritä, niin miksi ne sinua häiritsee??? Oletko sama, joka Kallen kävelyynkin takertui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän läksyn on moni oppinut ns. kantapään kautta, kun on tuijottanut liikaa ulkonäköä.Juu juu, on tullut huomattua itsekin. Mutta miksi silti pitäisi olla esim. omasta mielestä ruman ihmisen kanssa? Jos mua häiritsee vaikka ne hörökorvat, iso nenä, karsastavat silmät, puheviat tai mikä nyt onkin, niin mulla on täysi oikeus olla mieluummin sellaisen ihmisen kans, jossa mikään asia ei häiritse. Huom, ei sen ihmisen tarvitse olla mikään malli ulkonäöltään, vaan omaa silmää ja korvaa miellyttävä!
Mutta eivä nuo Matin kaksi tummempaa naista nyt mitenkään erkoisen rumia ole. Tavallisia naisia. Ei suomalaiset ihmiset ylipäätään ole mitenkään kaunottaria. Eikä miehet komeita.
Ei tarvitse runan kanssa olla, mutta ei voi vaatia kovin erikoisen kaunistakaan.
Tai tietenkin voi, ei siinä mitään. Kukin voi vaatia mitä haluaa.
Tietenkin täytyy olla itselle mieleinen naama.
Mistä te olette saaneet käsityksen, että Stiinan tilalla olis kännäilty? Menikö mulla jotain jaksosta ohi? Se että porukka oli väsyneen oloista voi kertoa ihan siitäkin, että tilalla ei viihdytä ja mieli muuttunut Stiinan suhteen, kun häntä siinä muutama päivä seurailtu ja katseltu. Itse ainakin olisin varmaan samanoloinen, jos olisin tullut siihen tulokseen, etten haluakaan kyseistä maajussia.