Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt pitäisi valita loppuelämän yksinäisyys, tai sitten tyytyminen siihen tunteita herättämättömään kumppaniehdokkaaseen, kumman valitsisit?

Vierailija
08.03.2021 |

Kumpi olisi sinun valintasi? Jos olisit tilanteessa että et kertakaikkiaan saisi ketään ihastuksesi kohdetta koskaan, mutta olisi mahdollisuus siihen ihan OK-typpiin.

Jos nyt pitäisi valita loppuelämän yksinäisyys, tai sitten tyytyminen siihen tunteita herättämättömään kumppaniehdokkaaseen, kumman valitsisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys, tai pikemminkin yksinolo. Mulla on kavereita ja yhtä pidetään kunnes kuolema meidät erottaa.

Vierailija
2/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok tyyppihän on ihan hyvä pidemmässä juoksussa.

Ihastukset tulee ja usein myös menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ei nyt paljoa kerro vielä siitä millainen suhde siitä tulisi.

Vierailija
4/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti yksinoloa etkä yksinäisyyttä. Huonossa parisuhteessa voi todellakin olla yksinäinen.

Vierailija
5/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden olin jo valinnut ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Jos hän joskus syystä tai toisesta lähtee elämästäni niin en usko että pystyisin enää ketään ottamaan tilalle. 

Vierailija
6/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo. Sen ihan ok tyypin ottaminen testattu nuorempana ja voin sanoa, että siitä ei syntynyt kaunista jälkeä. Jos ei ole kemiaa, yhteistä aaltopituutta eikä yhtenevää arvomaailmaa, niin ei niitä tyytymisellä ja kompromisseilla synny.

Vierailija
7/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun mieluummin yksin kuin kämppiksen tai kaverin kanssa. 

Vierailija
8/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä vinkuja, joka ei saa sitä unelmien megabillua ikkasee täällä lempiaiheestaan.

Vierailija
9/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän yksin eläminen tarkoita yksinäisyyttä. 

Vierailija
10/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhän minä tässä olen, ikääkin jo yli 50-v, joten elämä jo alkaa olla taputeltu. En tyytynyt OK tyyppeihin ja jäin yksin. Tykkään olla yksin, joskin oli mukavampaa kun vanhemmat olivat vielä elossa, äidin kuolema vielä tuoreena mielessä. Oli mukavaa kun oli joku jolle soittaa jos tuntui yksinäiseltä. Nyt ei ole ketään. No, itsepähän olen valintani tehnyt.

Kuolemaa odotellessa...

Vierailija
11/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa ihastustani, en huoli koskaan ketään.

Tyytymissuhteen kokeilin jo nuorempana ja niinpä kokemuksen myötä tiedän, että viihdyn miljardi kertaa paremmin pelkässä omassa seurassani. Siispä huoletta suhtaudun tulevaan, ei ole kuin hyviä vaihtoehtoja: nykyinen tilanne tai ihastukseni.

Vierailija
12/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisten on lähes aina valittava se epätyydyttävä kumpoani, jos lapsia hsluaa, sillä miesten tado on niin huono, että niitä hyviä miehiä on tosi vähän.

Vierailija
13/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen, jos olisin muuten oikeasti yksin. Eli ei olis tyyliin muita ihmisiä maailmassa. Lisääntyisin siinä tilanteessa. Aika apokalyptinen skenaario kyllä.

Vierailija
14/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa tämä ikuisuusaihe oikein kyselyn kanssa.

Vierailija
15/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo kauan suuren rakkauteni kanssa. Jos hän ei olisi rinnallani, olisin mieluummin yksin. 

Vierailija
16/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut niin epätoivoinen että OK-tyyppi kelpaisi. Kyllä kemiaa pitää olla samanlaisten elämänkatsomuksen yms. lisäksi. En minä yksinäisyyttä pelkää ja sitäpaitsi tuo vaan kertoo siitä että ap ei odottaa että se haetaan kotoa sen sijaan että lähtis itse. Vaikka toiseen maahan asumaan.

Vierailija
17/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertakaikkiaan saisi ketään ihastuksesi kohdetta", no minä en kertakaikkiaan saa koskaan sitä ihan ok-tyyppiäkään. Joten olen siis valinnut olla yksin.

Vierailija
18/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kertaa mieluummin yksin, kuin parisuhteessa ihmisen kanssa, jota kohtaan on vain kaverillisia tunteita. Kaverit ja ystävät on kavereita ja ystäviä, niiden kanssa haluaa pitää tietyn etäisyyden. Varsinkin, jos toinen osapuoli on rakastunut ja sille pitäis jotenkin esittää jotain.... Hrrrrrr. Väärin niin monella tapaa. Siihenhän suhteet monesti kaatuukin enkä itse ainakaan ois voinut kauemmin jatkaa suhdetta eksän kanssa jota en (enää) rakasta (romanttisesti).

Vierailija
19/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ok tyyppihän on ihan hyvä pidemmässä juoksussa.

Ihastukset tulee ja usein myös menee.

Näin,ja jos vaihtoehto olis yksinäisyys. Tekisin kaikkea ok juttua sen ok tyypin kanssa.

Vierailija
20/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Mitä minä saisin siitä ok-tyypistä? En mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan