Taas menkkasärkyä!
Meillä alkoi pikkukakkosen yritys, ja nyt jo olen ihmeissäni tuntemuksistani, vaikka vasta eka yrityskierto meneillään (mahtaakohan sitä tarkkailla itseään pikkasen liian tarkkaan)! Pillerit jätin 27.7 ja menkat alkoi 30.7, touhuttu ollaan jo muutamaan otteeseen. Nyt on kp 11, ja tänään on taas ollut menkkakipuilua alavatsalla ja reisissä, sitä oli myös kp 9. Mitähän oireilua tuo voisi olla, oviskipuja vai oireileeko kroppa vaan, kun pillerit on jätetty pois vai voiko millään ihmeellä olla mahdollista, että nyt jo olisi raskaana? Kertokaapa omia mielipiteitänne!
Kommentit (3)
On hyvinkin tavallista et tän palstan lukijat tarkkailee itteään vähän liiankin tarkkaan...
Mut siis voihan hyvinkin olla et sulla on ovis tulossa. Mulla kipuja on noin viikon verran ennen ovista, päivittäin semmosta pientä jomotusta, varsinaisena ovispäivänä sit ihan törkeet kivut. Tai voinet olla myös raskaanakin vaikken halua liikoja toiveita herätellä. Kaverini tuli raskaaksi viikon päästä kun pillerit lopetti mut hän lopetti kesken liuskan, mitä ei vissiin ikinä kannattais tehä. Eli jos kesken liuskan lopetit niin kannattaa tehä testi tai jatkaa kuulostelua vielä tai soittaa neuvolaan. Mut sielläkin ne kysyy varmaan et ootko tehny testin. Ja voihan kroppa oireilla ekassa kierrossa kovinkin oudosti! Itelläni oli ovis silloin kp28 ja luulin sitä menkoiksi ja kun menkat ei alkanu ja toiveikkaana tein testin joka oli nega, olin tosi pettyny. Menkat alko sit 10pv päästä kuten mulla nykyään aina.
Plussaonnea!!!
mulla sama kierto kuin teillä eppa ja bambiino,eilen oli menkkamaista kipua ja netin kolmen eri laskurin avulla sain tietää että ovis on menossa tällä viikolla eli ehkä se sit oireili eilen ja pupuiltu on jokapäivä tälläviikolla...alkaa kyllä jo " paikoissa" tuntua mutta toivotaan että meillä kaikilla tärppää 8=)
Meillä onkin ihan samat kp:t menossa :)
Ihan hyvin voi olla ovis menossa tai juuri tulossa. Menkkajomotus voi olla juuri sitä. Mulla ei ole vielä, mutta eilen illalla vihlaisi ihan hirveästi alavatsaa (kuin puukolla viiltäen). Voi olla että se oli ovis, voi olla että jotain muuta. Mutta toiveikas olen. Toisaalta mulla tulee nykyään aika harvassa kierrossa ovis ja silloinkin vasta yli kp 20 - ellei terot nyt ole saaneet jotain aikaan :)
Plussaonnea! Muistakaa jatkaa pupuilua joka toinen pv vielä ainakin viikon verran, ihan varmuuden vuoksi!