Miksi Roni Back on aina kaikkkialla?
Mitä hän tekee aina kaikkialla? Alkaa niin kyllästyttää, kun sitä saa katsoa joka ikisessä ohjelmassa, lehtien kansissa ja vaikka ties missä! Keskustelkaa!
Kommentit (64)
Onneksi lapset kasvaa nopeasti ulos tuollaisesta nollasisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni ainakin lasten ja nuorten keskuudessa hyvin suosittu. Ehkäpä siksi! Hänhän tuli YouTuben kautta julkisuuteen ja todennäköisesti myös siksi lapset ja nuoret tästä pitävät. 💁
...ja Hauskat kotivideot ja muut sen tasoiset ohjelmat ovat juuri lapsille ja "lapsenmielisille" tarkoitettuja ohjelmia.
Mikä idea on ajatella toisista pahalla?
En ole Ronin sisältöä Youtuben puolelta katsonut, mutta ei minunkaan mielestä miltään kovin viihdyttävältä vaikuta.
Kysytkö tosissasi? Hän saa tulovirtoja näkyvyydestä, sen vuoksi on hänen intresseissä näkyä ja hän näkyy erityisesti koska osaa hyödyntää näkyvyyden kaupallisesti vs joku julkkis jolla on julkinen ammatti mutta ei ole selkeää ansaintalogiikkaa näkyvyydelle eikä välttämättä oman työn ohella ehdi juosta jokaiseen tilaisuuteen.
Mainostajat puolestaan toivovat tutun kasvon avulla tulovirtoja itselleen. Lisäksi hän on hauska, neutraali, älykäs, etäinen ja helposti innostuva eikä esimerkiksi ota kantaa politiikkaan. Täydellinen mainoskasvo siis.
Mun mielestä Roni on ihana. Olen tämmöinen pian 40-vuotias perheenäiti, joka on lasten myötä alkanut Ronia seuraamaan. Nykyään ihan itseksenikin katselen hänen videoitaan, meillä kun lapset enemmän tykkäävät jostain Nikosta ja Santusta, joita en ymmärrä ollenkaan.
Toivon todellakin, ettei Ronin tuleva isyys saa häntä lopettamaan tubettamista, mutta voihan olla, että joskus se muutos vaan iskee kovaa.
Siis missä kaikialla hän on nyt esiintynyt?
Mietin mitä Roni rupeaa tekemään sitten kun vauva syntyy ja kauanko tubetus-ura kestää. Jospa heittäytyy eläkkeelle kun on riittävä pesämuna ja voi muuttaa kartanoon perheensä kanssa. Tubetus on nykyään kannattavampaa kuin kirurgin työ, eikä niin vastuullista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Roni on ihana. Olen tämmöinen pian 40-vuotias perheenäiti, joka on lasten myötä alkanut Ronia seuraamaan. Nykyään ihan itseksenikin katselen hänen videoitaan, meillä kun lapset enemmän tykkäävät jostain Nikosta ja Santusta, joita en ymmärrä ollenkaan.
Toivon todellakin, ettei Ronin tuleva isyys saa häntä lopettamaan tubettamista, mutta voihan olla, että joskus se muutos vaan iskee kovaa.
Sama! Olen vähän päälle 40-vuotias perheenäiti ja minusta Roni on aivan ihana. Tulen aina hyvälle mielelle niistä!
Suomen toiseksi rumin ihminen Li Anderssonin jälkeen
En edes tiedä, kuka hän on. Joku modernin musiikin laulaja kai. En seuraa nykymusiikkia enää ollenkaan.
En tiedä. Kävi se joskus meilläkin, ja uskalsi tulla moikkaamaan mua Junkerille 🤠
Eikös tällä ollut joku tv-ohjelmakin?
Vierailija kirjoitti:
Hauskat kotivideot
Aloin vasta seurata häntä. Kesän pyörävideot oli ihan mukavaa katseltavaa.
N52
Seuraajia näkyy olevan nykyään jo yli 600 000.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, kuka hän on. Joku modernin musiikin laulaja kai. En seuraa nykymusiikkia enää ollenkaan.
Ihan tavis. Ei ole ruma eikä komea.
En muista nähneeni. Tiedän kuka on, mutta kun en katso sellaista niin youtube ei tuputa, enkä tiedä missä muuallakaan sitä näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskat kotivideot
Taisi jäädä yhden kauden ihmeeksi eikä tarvitse kyllä ihmetellä minkä takia.
Käsittääkseni ainakin lasten ja nuorten keskuudessa hyvin suosittu. Ehkäpä siksi! Hänhän tuli YouTuben kautta julkisuuteen ja todennäköisesti myös siksi lapset ja nuoret tästä pitävät. 💁