Miksi Roni Back on aina kaikkkialla?
Mitä hän tekee aina kaikkialla? Alkaa niin kyllästyttää, kun sitä saa katsoa joka ikisessä ohjelmassa, lehtien kansissa ja vaikka ties missä! Keskustelkaa!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on?
Roni Johan Kristoffer Bäck (syntynyt 23. lokakuuta 1993 Orimattila) on suomalainen tubettaja. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden kandidaatti ja on toimitusjohtajana omistamassaan BackMedia Oy:ssä. Hänen YouTube-kanavallaan on yli 530 000 tilaajaa.
Minä ilahduin, kun kuulin, että hän juontaa nykyisin Hauskat kotivideot -ohjelmaa. Ehkä kielenkäyttö muuttuu nyt asialliseksi eikä ohjelmassa enää kiroilla tai pilkata ihmisiä. Hänen YouTube-kanavaansa en ole seurannut mutta olen kyllä toisella korvalla kuunnellut, kun lapsi on näitä hänen juttujaan katsonut, ja olen ollut hyvilläni, ettei siellä ole ollut mitään törkeää kielenkäyttöä tai kissankidutusvideoita vaan oikeasti sellaista, että voi antaa lapsenkin katsoa.
Lapsi tykkää tosi paljon Roni Bäckistä. Hän halusi kaupasta Pirkka-lehden, kun huomasi kannessa Bäckin kuvan, ja jaksoi tavata koko artikkelin ihan itse. Lisäksi hän leipoo Roni Bäck -pullaukon aina, kun leivomme pullaa (minä en kyllä tiedä, miten se pullaukko eroaa kaikista maailman muista pullaukoista).
Vierailija kirjoitti:
Jos tubettajaa pitää saada kuviin niin miksi ei koskaan Topi The Corgi ole missään?
Aivan loistava näyttelijä. Vetoisi varmasti isompaan katsojakuntaan.
KYLLÄ!!
Varmaan siksi, että katsot sellaisia ohjelmia ja luet sellaisia lehtiä/nettijuttuja, joihin hän tykkää mennä mukaan. Minä en edes tiedä kuka hän on. On ihan mahdollista elää normaalia elämää niin, ettei "Roni ole kaikkialla".
Vierailija kirjoitti:
Juuri kävin hakemassa pirkka lehden ja kyllä muuten meinasi jäädä ostamatta, kun Roni Back pällisteli kannessa
Juuri samasta syystä jäi kauppaan se lehti. En vaan voinut.
Vierailija kirjoitti:
Bring back Sampo!
Kannatan!
Mä en ymmärrä miksi toisista pitää noin ärsyyntyä. Älä ajattele ja anna vaan asioiden olla, jos veinaa ottaa koville. Älä ajattele koko tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi toisista pitää noin ärsyyntyä. Älä ajattele ja anna vaan asioiden olla, jos veinaa ottaa koville. Älä ajattele koko tyyppiä.
Miten voisin olla ajattelematta, kun hänen lärvinsä näkyy joka paikassa?
Niinpä, hyvä kysymys. Kaverissa ei ole tippaakaan karismaa ja ulkonäössä sitäkin vähemmän. En ymmärrä tätä tyrkyttämistä.
Onko muuten Suurmestarin kakkoskaudella vai saiko fudut? Jos ei ole niin tuotahan voisi ehkä katsoakkin.
Ei kiinnosta_pätkääkään_koko_tyyppi. Menis pois julkisuudesta omalle tubekanavalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin olla ajattelematta, kun hänen lärvinsä näkyy joka paikassa?
Sivuuta ajatuksesi johonkin muuhun ja äläkä jää katsomaan hänen pärstäänsä. Sä itse teet hänestä ongelman itsellesi, tuolla asenteellasi.
Ihmeellistä, että joku näkee jonkun naaman aina joka paikassa. Ehkä ei kannattaisi katsoa sitten juuri niitä ohjelmia, jos kerran ärsyttää. Ainoat naamat, jotka minä näen jatkuvasti, kuuluvat uutisjuontajille. Kukaan muu ei hyppää silmille niin, että tuntuisi olevan koko ajan kaikkialla.
Aiiiiivan kirjoitti:
Niinpä, hyvä kysymys. Kaverissa ei ole tippaakaan karismaa ja ulkonäössä sitäkin vähemmän. En ymmärrä tätä tyrkyttämistä.
Minusta hän on ihan tavallisen miehen näköinen, ja hänellä on siistit, symmetriset piirteet. Ei siis häkellyttävän komea mutta ei mitenkään erityisen huononkaan näköinen. Ulkonäkö ei ärsytä ollenkaan.
Karisma on sellainen juttu, että jokaiseen vetoaa vähän eri asiat. Ehkä johonkuhun vetoaa Vappu Pimiä, johonkuhun toiseen taas Kiti Kokkonen, taikka Peter Franzén tai Jörn Donner jne.
Mikäs vika hänessä? Aika tavallinen tyyppi, ihan kivan näköinen. Ei herätä juuri tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta_pätkääkään_koko_tyyppi. Menis pois julkisuudesta omalle tubekanavalleen.
Siis sua ei kiinnosta, mutta silti tulit tähän ketjuun?
Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Minäpä kerron teille aikuisten oikeasti miksi: se nolla on joka paikassa sen vuoksi että kun toimittajat tai mainosten suunnittelijat istuvat pöydän ääressä pää tyhjänä, joku heittää ilmaan että ”otetaan tähän joku julkkis hei jee”. Jonka jälkeen kaikki alkavat pää tyhjänä miettiä mikä julkkis laitetaan. Koska Maria Veitola olinjust äsken, niin kenellekään ei tule mieleen mitään. Sitten joku idiootti heittää Roni Bäck! Ja koska kaikki ovat tyhjäpäitä, niin kaikki tykkää ja Roni saa soiton ja se nollatyrkky on ihan että JeesmeitsionykkösfeimiSuomessa!!
🤦🏻♂️
Eikö siihen elämäänne kuulu mitään mistä saisitte iloa vihaamisen sijaan? Jokainen on sellainen kuin on. Pahan puhuminen toisten seläntakana, se vasta kuvottavaa on.
Jos tubettajaa pitää saada kuviin niin miksi ei koskaan Topi The Corgi ole missään?
Aivan loistava näyttelijä. Vetoisi varmasti isompaan katsojakuntaan.