Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai Astra Zenegan rokotteen. Onko siitä minulle hyötyä?

Millamagia
08.03.2021 |

Koronavirus näkyy ihmisen eritteissä. Näkyykö myös rokote jotenkin? Mies sai tänään rokotteen, kuuluu erityisryhmään. Ehkäpä hullu kysymys mutta voisiko siemennesteen kautta minuunkin siirtyä osa rokotteen aineista?

Olen lukenut tuktimuksesta jossa todettiin että ilman kondomia seksiä harrastavat naiset ovat todennäköisesti vähemmän masentuneita kuin muut naiset. Eikä se johdu vain siitä, että he harrastavat seksiä, vaan nimenomaan siemennesteen välittämistä aineista joissa on mm. dopamiinia ja endorfiinia.

Mitäpä tähän sanotte? Onko liian lennokas teoria?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras teho saadaan, kun nielee satsit.

Vierailija
2/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin ajattelin. Ei ongelmaa, näin teen aina muutenkin. Mutta peruskysymys siiis on että onko edes teoriassa mahdollista saada vasta-aineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Monissa köyhissä maissa rokotetaan vain yksi mies joka sitten harrastaa seksiä maan kaikkien naisten kanssa. Ja oikeassa maailmassa vastaus on että ei tietenkään ole mahdollista. 

Vierailija
4/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Zeneca, Astraali Zeneca.

Vierailija
5/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehelle on muodostunut immuniteetti (jo ensimmäisen rokotuksen jälkeen siitä tulee melko hyvä, siis muutaman viikon kuluttua), niin voit lähettää hänet esim. kauppa-asioille maski naamalla, niin sinun  todennäköisyytesi sairastua koronaan pienenee. Eli hyötyä on.

Vierailija
6/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut voivat toimia tartuttajina joten kauppa-asioissa ei taida nyt olla hyötyä tässä mielessä. Muuten kyllä, kätevää kun voi itse välttyä marketeilta vedoten siihen että minulla ei ole rokotetta mutta tämä on siis vaan tekosyy koska taudin voin silti mieheltä saada vaikka olisi rokotekin. Siis jos huono tuuri käy.

Vierailija
7/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitten on mahdollista että kaikki muu kulkeutuu naiseen siemennesteen kautta (viitaten tuohon tutkimukseen josta ap mainitsi). Miksi ei rokotteen aineetkin? Olisiko palstalla tutkijalääkäreitä tai muuten vaan tällaisesta valistuneita? Eibtästä rokotteen korvaajaa saa mutta teoreettinen puoli kliinisen lääketieteen näkökulmasta kiinnostaa.

Vierailija
8/8 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääse nopeammin eroon miehestä.