Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistoin rostista. Pettymys!!!

Vierailija
08.03.2021 |

Kuiva, tylsä eikä mikään ihmeellisen makuinen. Ihan tavallisen karjalanpiirakan makuinen, ei mitään erityistä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin patukka vasta pahaa olikin

Vierailija
2/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villipestot ovat ihan jees, saisivat vain maistua vähän enemmän kerkältä ja tilliltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin veli on Vilppu.

Vierailija
4/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hypetyksen jälkeen etsimällä etsi rostista ja ne olivat melkein aina loppu. Kun lopulta vaimo niitä muutaman toi, olin kyllä todella pettynyt. Rostis eio mielestäni ollut edes tavallisen riiripiirakan veroinen!

Vierailija
5/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, ne pitää olla just paistettu tai lämmitetty silloin maku parhaimmillaan.

Vierailija
6/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken hypetyksen jälkeen etsimällä etsi rostista ja ne olivat melkein aina loppu. Kun lopulta vaimo niitä muutaman toi, olin kyllä todella pettynyt. Rostis eio mielestäni ollut edes tavallisen riiripiirakan veroinen!

Siis riisipiirakka munavoilla on hyvä. Ristissä oli pahanmakuinen. Maistui jotenkin kaltaiselta. En aio ostaa enää.

Vierailija
7/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivia ja tylsiä. Paljon parempaa jos ostaa tavallisen riisipiirakan. Luulin niiden olevan superhyviä kun olivat aina loppu.

Vierailija
8/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ostin ja söin.

Oli eka ja vika.

Turhaa hypetystä :(

Vierailija
9/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kolme ja siitä tunnin päästä alkoivat vuorokauden kestäneet huutopierut.

Vierailija
10/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin kolme ja siitä tunnin päästä alkoivat vuorokauden kestäneet huutopierut.

Tuliko liikaa kuitua?

Vierailija
11/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi yhteen kertaan. Ei ole tuote joka lähtisi mukaan enää toistamiseen. 

Vierailija
12/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta kallis

Vierailija
13/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis riisipiirakka munavoilla on hyvä. Ristissä oli pahanmakuinen. Maistui jotenkin kaltaiselta. En aio ostaa enää.

Ai ristissä kaltainen?

Vierailija
14/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys tosiaankin. Mulla oli suuret odotukset, kun tykkään karjaöanpiirakoista ja munavoista, mut ei. Kuiva, kova ja mauton :( Todellakin odotin jotain paljon parempaa kaiken sen hypetyksen jälkeen. Voisko muuten se, että ovat aina loppu, olla markkinointikikka? Ihmiset olettaa että ne on supersuosittuja kun saatavuus on haasteellista, mut oikeasti eivät edes laita niitä myyntiin kuin vaan muutaman kerrallaan?

Vierailija
15/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rostiksessa se kananmuna siellä täytteessä on liian kypsää.

Pitää voidella kuumalla maito-voi sekoituksella ja paistaa nopeasti kuumassa.

Ihan kohtalainen. Itse tehdyt tai muut kunnon piirakat ovat parempia. Tällä hetkellä meillä on 2 kpl jääkaapissa. Eiköhän ne mene jollekin iltapalana tai huomenna aamulla.

Vierailija
16/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lähikaupasta ja maku oli ihan ok. Ainoastaan kananmuna ällötti koska en tykkää munavoistakaan saati keltuaisesta piirakan sisällä. Eli en osta uudestaan

Vierailija
17/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se tehdas teki yötäpäivää niitä ja palkkasi uusia työntekijoitä

Vierailija
18/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se kokonainen keltuainen ällöttävä...olisi ehkä parempi jos kananmuna ja riisi olisivat sekaisin ja munavoihib kunnolla voita!

Vierailija
19/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastekaapista kaupasta uunissa lämmitettäviä piirakoita ja itse tehty munavoi päälke. Paljon parempaa.

Vierailija
20/22 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi kyllä lämmittää pikaisesti mikrossa, niin pehmenee.

Ihan hyvä iltapala olutlasillen kanssa, mutta ei yhtä maukas, kuin tuore voideltu karjalanpiirakka munavoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi