Ruokamyrkytys mummolasta.
Olipas kiva olla lapsen kanssa yön yli sairaalassa. Onneksi lapsi selviää.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
No, mitä sitten?
Mikä koko aloituksen pointti on? Olisiko mummon pitänyt toimia toisin, vai mitä tässä ajetaan takaa?
Ei varmaan ollut kiva olla sairaalassa. Mutta miksi ihmeessä raportoit sen tänne?
Aloituksesta saa selvästi sen kuvan, että ap haukkuu mummoa tahallisuudesta ja voivottelee, kun ovat olleet sairaalassa ja hyvä että sentään selvisi.
Kävin porukalla hienossa ravintolassa ja sairastuimme kaikki (tästä jo muutama vuosi). Sitä sattuu. Voi olla huonoa tuuria mutta toki on ihmisiä, varsinkin vanhoja, joilla ei ole enää homma hanskassa alkuunkaan, ja jos on siitä kyse, voisi olla viisasta että häneltä otetaan pois ruoanlaittovastuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en syö nykyään äidin luona käydessä mitään. Hänellä jääkaapissa vanhentuneita elintarvikkeita, joista valmistaa ruokaa, mitään ei saa pois heittää. Ymmärtäisin, jos olisi täysin seniili vanhus, mutta hän on "vasta" 62v.
Sama täällä, tosin anoppi kyseessä. Mies on kerta toisensa jälkeen tähdentänyt, ettei anopin luona saa enää syödä mitään, mitä tämä on laittanut. Silti viimeksikin säälistä söin. Kaksi vuorokautta oksensin. Miehen mukaan ruoassani oli ollut mm. vuosia sitten härskiintyneitä pähkinöitä, oli tutkinut paketeista päiväyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä sitten?
Mikä koko aloituksen pointti on? Olisiko mummon pitänyt toimia toisin, vai mitä tässä ajetaan takaa?
Ei varmaan ollut kiva olla sairaalassa. Mutta miksi ihmeessä raportoit sen tänne?
Aloituksesta saa selvästi sen kuvan, että ap haukkuu mummoa tahallisuudesta ja voivottelee, kun ovat olleet sairaalassa ja hyvä että sentään selvisi.
Löytyy ihan selvästi teksti kun en syytä mummoa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä kalan pakkaajaan yms
Kalaa myös jäi niin lähetämme sen samalla.
Vierailija kirjoitti:
Halusit kuitenkin lapsen mummolan tähtäimeen. Miksi?
Käymme mummolassa monta kertaa viikossa syömässä. Hän itse kutsuu meidät syömään ja menemme mielellämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit kuitenkin lapsen mummolan tähtäimeen. Miksi?
Käymme mummolassa monta kertaa viikossa syömässä. Hän itse kutsuu meidät syömään ja menemme mielellämme.
Etkö itse taida ruoanlaittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä kalan pakkaajaan yms
Kalaa myös jäi niin lähetämme sen samalla.
😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä sitten?
Löytyy ihan selvästi teksti kun en syytä mummoa tästä.
Mikä on äidinkielesi?
Nauroiko lastenhoitaja-Jenna ja mummo kun poikasi oksensi kivekset kipeinä kalakeittoa?
En ole ala tai yläpeukuttanut yhtään.