Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei muistanut naistenpäivää mitenkään :(

Vierailija
08.03.2021 |

Itse jouduin aamu kahvit keittämään. 😒

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän haukuta miestä.

Sitähän sinä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä on miesten- ja naistenpäivä :) Itse kokisin sen epämiellyttävänä, jos mieheni kohtelisi minua tänään eritavoin kuin normaaliarjessa. 

Vierailija
4/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muistit miestenpäivän?

Vierailija
5/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvit on yhdyssana. Mikä niissä on niin vaikeaa?

Vierailija
6/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kalentereista piittaa!

Hän pitää mua naisena joka päivä ja arvostaa mua.

Arvostus on molemminpuolista❤

Vierailija
7/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten ap? Meillä mä keitän aina kahvit. T. Ammattivalittaja

Vierailija
8/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittaa minulle joka aamu kahvin valmiiksi. Tänään oli pöydälle ilmestynyt myös suklaapatukka :)

Vierailija
9/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huomoita miestäsi miestenpäivänä? Ai niin, eihän sellaista ole. Höpsö minä, johan niillä on isänpäivä, mihin ne tarvitsee erillistä miestenpäivää.

Vierailija
10/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä koska on naistenpäivä, vaikka olen nainen.

Vierailija
11/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelma. Maailmassa on naisia, jotka eivät saa ihmisarvoista kohtelua sukupuolensa takia ja jotkut valittaa sitä, ettei ole kahvia laitettu valmiiksi.

Vierailija
12/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään tiennyt että on naistenpäivä. Kaikesta sitä jotkut pahoittaakin mielensä. Ei naistenpäivä ole mikään oikea juhla/muistamispäivä, se on vaan yksi päivä muiden joukossa joka muutama vuosi sitten nimettiin naistenpäiväksi. Vai juhlitko kaikki mahdolliset kalenterissa olevat erikseen nimetyt päivät? Saisit juhlia turhia kissanristiäisiä lähes joka päivä.

N

Vierailija
13/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi itsekään tiennyt että on naistenpäivä. Kaikesta sitä jotkut pahoittaakin mielensä. Ei naistenpäivä ole mikään oikea juhla/muistamispäivä, se on vaan yksi päivä muiden joukossa joka muutama vuosi sitten nimettiin naistenpäiväksi. Vai juhlitko kaikki mahdolliset kalenterissa olevat erikseen nimetyt päivät? Saisit juhlia turhia kissanristiäisiä lähes joka päivä.

N

Kannattaa ottaa asioista kunnolla selvää.

Vierailija
14/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua pitäisi juhlia vain, koska satuit syntymään naiseksi? Melko outoa. Pitääkö juhlia myös vaikka tietyn värisiä silmiä?

Vierailija
15/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä koska on naistenpäivä, vaikka olen nainen.

Minulle Kansainvälinen naistenpäivä merkitsee paljon enemmän, kuin sitä, että mies ostaa vaimolleen kukkia tai keittää kahvit. Sillä on vähän isompi merkitys.

Vierailija
16/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri muisti. Se tarvitsee pillua. En viitsinyt sanoa että tuo on ihan turhaa. Pillua saa jos mun tekee mieli munaa. Niin se menee.

Vierailija
17/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 35-vuotiaana ensimmäinen mies joka noteerasi mitenkään koko päivää ja toi aamupalan sänkyyn. Kumpikaan ei yleensä edes syö aamupalaa.

Olen hämmentynyt ja hämmästynyt 😯

18/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Surullista luettavaa. Oletko se sinä joka joka käänteessä haukut miehiä sioiksi.

Olisi kiva nähdä mistä sinun omat alennuskomplexit johtuvat. Hieman sivistyneempää kieltä voisit käyttää.

Vierailija
19/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattele, että olis jotenkin erityisesti miesten asia muistaa naistenpäivä. Mä ennemmin toivotan toisille naisille hyvää naistenpäivää.

Vierailija
20/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ongelma. Maailmassa on naisia, jotka eivät saa ihmisarvoista kohtelua sukupuolensa takia ja jotkut valittaa sitä, ettei ole kahvia laitettu valmiiksi.

En ole samaa mieltä siitä, etteikö saisi valittaa pienistä asioista, vain siksi, että jossain on jollakulla asiat vielä huonommin. Jos oma puoliso ei huomioi lainkaan, tai pariskunnan käsitys huomioimisesta on liian erilainen, kyllä siitä aiheutuu ongelmia parisuhteeseen, ihan riippumatta siitä, kuinka huonosti naisia jossain muualla maailmassa kohdellaan.