Harry ja Meghan
Epäreilua syyttää hovia omasta pahasta olosta. Uusi elämäntilanne on raskas ihan sinällään. Ikävää syyllistää nimettömästi yksi tulevan lapsen ihonväriä miettinyt, siinäpähän miettii.
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Mitä Meghan keksii varastaakseen huomion 29.4., jolloin on Catherinen ja Williamin 10-vuotishääpäivä? Arvauksia?
Oprah haastattelu osa 2
Ei olekaan oikea raskaus eli tulee keskenmeno ja se on hovin ja ilkeiden ihmisten syy. Tyyny otetaan pois ja kyynelsilmin O-show 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Mitä Meghan keksii varastaakseen huomion 29.4., jolloin on Catherinen ja Williamin 10-vuotishääpäivä? Arvauksia?Vauva syntyy etuajassa.
Tämä on aika todennäköinen. Kuinka pitkällä se on? Oprahissa oli aika iso maha ja se oli kuvattu joskus helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa. Oliko jo 7. kk? 2kk jäljellä? ELI laitettu alulle 1.8., jotta syntyisi 30.4.? Ei tarvii tulla edes etuajassa. Synnytys on ajoitettu just sille päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan oikea raskaus eli tulee keskenmeno ja se on hovin ja ilkeiden ihmisten syy. Tyyny otetaan pois ja kyynelsilmin O-show 2.
Mahdollista tämäkin. Mikään ei ole tämän parin kohdalla liian kornia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Mitä Meghan keksii varastaakseen huomion 29.4., jolloin on Catherinen ja Williamin 10-vuotishääpäivä? Arvauksia?Pelmahtaa Lontooseen.
Kirja x
Keittokirja x
Vaatemallisto x
tv-ohjelma/ohjelmia x
Levytyssopimus -
Ei vielä. Veikkaan, että alkaa laulajaksi.
Levyttää sir Elton Johnin kanssa dueton "A Candle in the Court.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Mitä Meghan keksii varastaakseen huomion 29.4., jolloin on Catherinen ja Williamin 10-vuotishääpäivä? Arvauksia?Diili Playboyn kanssa.
Lastenvaatemallisto, meikkimallisto, oman hajuveden lanseeraus.. $$$
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Mitä Meghan keksii varastaakseen huomion 29.4., jolloin on Catherinen ja Williamin 10-vuotishääpäivä? Arvauksia?
Harry menee töihin, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Mitä Meghan keksii varastaakseen huomion 29.4., jolloin on Catherinen ja Williamin 10-vuotishääpäivä? Arvauksia?Harry menee töihin, oikeasti.
Shokkiuutinen!! Kirkuvat lööpit: Asumisero Hartsan kanssa!!
Viikon päästä peruvat ja palaavat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Avataan uusi lanka.
Meghan tapaa Paavin.
Vierailija kirjoitti:
Meghan osallistuu Diiliin.
Meghan tekee sovinnon Trumpin kanssa. Trump vetää sen tuotantokauden. Meghan mukana kilpailemassa.
Meghan julkaisee Michelle Obaman kanssa käsitreenivideon.
Voih. Jos nuo kaikki toteutuvat, Meghan nähdään lööpeissä vielä vuosikausia. Mä en kestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaalliset kiinnostaa. Ja etenkin tällainen draama jossa on vain voittajia ja häviäjiä. Hauskahan tätä on seurata. Luulen että monelle tämä on hyvä oppitunti narsismista ja tyhmyydestä. Kuningattaren vastaus oli kuin oppikirjasta millainen viesti kannattaa lähettää väkivaltaisessa suhteessa olevalle omaiselle, joka ei vielä ymmärrä missä mennään.
Olen itse ollut aikoinaan vaikeassa suhteessa narsistin kanssa ja Meghanin käytös on täysin vastaavaa. Hyvin näkyy läpi jäätävä usko omiin valheisiin ja kuvitelma ettei kukaan ymmärrä missä mennään.
Nyt jo harmittaa kuinka ihmisraunioksi Harry tässä pelissä muuttuu. Aikaa voi mennä kauan ennen kuin tajuaa mitä tapahtui.
Raha on varmasti tässä ratkaiseva seikka. Jos Marklet onnistuvat nostamaan elintasoaan niin kaikki on ok. Mutta jos Meghan tajuaa että tilanne ei tästä parane ja omaa yksityiskonetta ei tulekaan niin Harry kyllä lentää pihalle ja Meagain etsii jonkun uuden ja hölmön rahoittamaan unelmiensa elämää.
Olet todella harhainen. Luettelet valheita valheiden perään. Rauhoitu nyt iltateelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaalliset kiinnostaa. Ja etenkin tällainen draama jossa on vain voittajia ja häviäjiä. Hauskahan tätä on seurata. Luulen että monelle tämä on hyvä oppitunti narsismista ja tyhmyydestä. Kuningattaren vastaus oli kuin oppikirjasta millainen viesti kannattaa lähettää väkivaltaisessa suhteessa olevalle omaiselle, joka ei vielä ymmärrä missä mennään.
Olen itse ollut aikoinaan vaikeassa suhteessa narsistin kanssa ja Meghanin käytös on täysin vastaavaa. Hyvin näkyy läpi jäätävä usko omiin valheisiin ja kuvitelma ettei kukaan ymmärrä missä mennään.
Nyt jo harmittaa kuinka ihmisraunioksi Harry tässä pelissä muuttuu. Aikaa voi mennä kauan ennen kuin tajuaa mitä tapahtui.
Raha on varmasti tässä ratkaiseva seikka. Jos Marklet onnistuvat nostamaan elintasoaan niin kaikki on ok. Mutta jos Meghan tajuaa että tilanne ei tästä parane ja omaa yksityiskonetta ei tulekaan niin Harry kyllä lentää pihalle ja Meagain etsii jonkun uuden ja hölmön rahoittamaan unelmiensa elämää.
Olet todella harhainen. Luettelet valheita valheiden perään. Rauhoitu nyt iltateelle.
Pahoin pelkään, ettei se mihkään rauhoitu. Se on nyt haaskalla ja pitää siitä kiinni kynsin hampain.
Meghan, Hillary, Michelle, harjoitteleva tertsetti hioo lauluesitystään "O Sole Mio" tarkoituksenaan yllättää herttuatarpari Kensingtonin palatsin puutarhassa aamukasteiseen aikaan.
Meghan teki ison MoGan jo. Kukaan ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin siitä että hän kertoo tasan tarkkaan KUKA se henkilö oli joka laukoi rasistisen heiton ja miten se tapahtui. Ainakaan täällä jenkeissä kukaan ei ole kiinnostunut mistään muusta, osittain ehkä siksi että ihmiset olettavat nyt tässä vaiheessa että Meghan ja Harry valehtelivat ja käyttivät rasismikorttia väärin. Et voi syyttää ketään rasismista tällä tavalla. Jos Meghan ei tule antamaan mitään nimeä niin hänen uransa julkkiksena jenkeissä on ohi. Saa olla onnellinen ettei (ehkä, on todella mahdollista) identifoidu rasistiksi itse.
Ja kun ajatellaan että täällä jenkeissä rasismi näkyy todellakin niin että idiootit jahtaavat lenkillä olevia mustia nuorukaisia ja ampuvat kuoliaaksi. Siitäkin on olemassa video. Olen itse katsonut sen videon. Ja kaikissa muissakin rasismitapauksissa on jonkinlaista konkreettista todistetta. Ei rasismikorttia heitetä näin.
Vierailija kirjoitti:
Meghan teki ison MoGan jo. Kukaan ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin siitä että hän kertoo tasan tarkkaan KUKA se henkilö oli joka laukoi rasistisen heiton ja miten se tapahtui. Ainakaan täällä jenkeissä kukaan ei ole kiinnostunut mistään muusta, osittain ehkä siksi että ihmiset olettavat nyt tässä vaiheessa että Meghan ja Harry valehtelivat ja käyttivät rasismikorttia väärin. Et voi syyttää ketään rasismista tällä tavalla. Jos Meghan ei tule antamaan mitään nimeä niin hänen uransa julkkiksena jenkeissä on ohi. Saa olla onnellinen ettei (ehkä, on todella mahdollista) identifoidu rasistiksi itse.
Ja kun ajatellaan että täällä jenkeissä rasismi näkyy todellakin niin että idiootit jahtaavat lenkillä olevia mustia nuorukaisia ja ampuvat kuoliaaksi. Siitäkin on olemassa video. Olen itse katsonut sen videon. Ja kaikissa muissakin rasismitapauksissa on jonkinlaista konkreettista todistetta. Ei rasismikorttia heitetä näin.
Eihän Meghan-hullu mihinkään rauhoittunut. Jaksaa, jaksaa..
Kirja x
Keittokirja x
Vaatemallisto x
tv-ohjelma/ohjelmia x
Levytyssopimus -
Ei vielä. Veikkaan, että alkaa laulajaksi.