Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitää tehdä töitä naistenpäivänä? Pitäisi olla vapaata ko. päivä!

Vierailija
07.03.2021 |

Ärsyttää, että muka pitäs antaa täysi työpanos huomenna töissä, jos kerta olen päivänsankari.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua hyödyttäisi, kun olet mies AP?

Vierailija
2/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes syntymäpäivä ei oikeuta ylimääräiseen vapaapäivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle sopii. Loput 364 päiväähän on miesten päiviä, jolloin miesten pitäisi saada olla jouten.

Vierailija
4/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat, että kaikki muut ovat miesten päiviä. Huominen naisille vapaaksi, muut päivät miehille.

Vierailija
5/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Kyllä tiedät miten siinä kävisi. Samoin kuin äitienpäivän kanssa että saat raataa koko päivän passaten kaikkia lapsista ja miehestä sukulaisiin.

Vierailija
6/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Kyllä se minulle sopii. Loput 364 päiväähän on miesten päiviä, jolloin miesten pitäisi saada olla jouten.

Uutta olisi, että miehet tekisivät edes sen päivän duunia.

Vierailija
7/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitossa oli vapaapäivä, liekö Venäjällä vieläkin.

Vierailija
8/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täysin turha liputuspäivä kuten miestenpäiväkin. Mitä tarvitsee tehdä syntyäkseen naiseksi tai mieheksi? Isän ja Äitienpäivä on oikea liputuspäivä, arvokkaan asian kunniaksi.

Vierailija
9/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Tälläkin hetkellä nuoret miehet tekee duunia ilman palkkaa ja eläkettä asevelvollisuuden nimissä vankilan uhalla kun naiset lusmuilee samaan aikaan. Kiva varmaan kuunnella nuorista miehistä naistenpäivän ylistystä ja että naisia muka sorretaan kun miehet on orjana valtiolla eikä heidän päivää ja isointa tasa-arvo ongelmaa noteerata lainkaan. Hävettää olla Suomalainen koska maamme polkee miesten oikeuksia.

Vierailija
10/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Tälläkin hetkellä nuoret miehet tekee duunia ilman palkkaa ja eläkettä asevelvollisuuden nimissä vankilan uhalla kun naiset lusmuilee samaan aikaan. Kiva varmaan kuunnella nuorista miehistä naistenpäivän ylistystä ja että naisia muka sorretaan kun miehet on orjana valtiolla eikä heidän päivää ja isointa tasa-arvo ongelmaa noteerata lainkaan. Hävettää olla Suomalainen koska maamme polkee miesten oikeuksia.

Kai nyt Putinin trollia hävettää olla suomalainen.

Vierailija
11/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa naistenpäivänä naiset saavat kunnon näyttävät kukat jo töissä työnantajaltaan/esimieheltään, sekä tietysti omalta mieheltään. Tehkää perässä, suomijuntit.

Vierailija
12/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette jo nyt 30-tuntista työviikkoa, miehet 38-tuntista työviikkoa. Siihen vielä menkkavapaat, eiks je?

Vierailija
13/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun reikä pitää nostaa jalustalle, nyhyyyhhyyyhyyyyyyyyyyy

Vierailija
14/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

kerro ne miesten etuoikeudet? ilmaiset tamponit ja pakkoarmeija? niinkö? 

Vierailija
15/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Ratkaisuni olisi nato+ ammattiarmeija joka takaa puolustuksen ja tasa-arvon yhtä aikaa. Jos joku tässä Putinin trolli on niin se olet sinä koska kannatat miehiä syrjivää ja kommunistista asevelvollisuutta.

Vierailija
16/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo 5/5, palstan u l i m i e h e t taas kasattu ketjuun.

Vierailija
17/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Kyllä tiedät miten siinä kävisi. Samoin kuin äitienpäivän kanssa että saat raataa koko päivän passaten kaikkia lapsista ja miehestä sukulaisiin.

imuroitko muutkin paikat kuin keskilattian ja kartutat miehen omaisuutta lasten talvihaalareilla?

sösösösösöösöösssssssssssönsööö 

Vierailija
18/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Meillä naisilla on asiat niin huonosti että tarvitaan oikein lupa siihen mihin teidän on ns. pakko. Mieti. Sitä sitten kutsutaan vapaaehtoiseksi maanpuolustukseksi, kun saatiin lupa tulla kasarmille muutama kymmenen vuotta sitten kun ette sinne naisia halunneet.

Vierailija
19/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Haluan nähdä sen päivän, kun yhteiskunta pyörii muumilauluja laulamalla päiväkodeissa, ja kampaviinereitä syömällä sairaaloiden kanslioissa.

Vierailija
20/53 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Ei ole loogista että putinintrolli arvostelisi suomen asevelvollisuutta? Juurikin sen kannattaminen ja muutenkin itseäisenä pysymisen ylistäminen olisi paremmin agendalla. Asevelvollisuuden ainoa realistinen vaihtoehto olisi liittoutua naton kanssa kuten ovat tehneet muutkin länsimaat ja se on venäläisten pahin pelko Suomen kohdalla.