Miksi Yle on niin kallis, mutta Areenassa ei ole silti 4k sekä HDR lähetyksiä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
YLE on valtion rosvo yhtiö, älä käytä.
Otteko kaikki oikeesti niin köyhiä että tuo muutama euro aiheuttaa tällaiset tunteet. Eikö sit raha riitä tupakkiin ja kaljaan enää? Säälittävää. 😂😂😂
Kyllä yleltä tulee aina kerran kuussa joku hyvä brittiläinen dokumentti, muuten toki pelkkää pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otteko kaikki oikeesti niin köyhiä että tuo muutama euro aiheuttaa tällaiset tunteet. Eikö sit raha riitä tupakkiin ja kaljaan enää? Säälittävää. 😂😂😂
Maksaisitko pakkomaksua persupropagandasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan tyytyväinen siihen että avaan telkkarin ja sieltä tulee mitä tulee ylen kanavilta. Pelkästään uutiset - mitkä katson päivittäin - on mulle sen 50 senttiä per päivä arvoinen.
Jokaisen pitäisi saada itse päättää maksaako Ylen palveluista vai ei. Palvelut maksukortin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ajattele asia näin vaikka. naapurillas on auto mitä sinä et käytä, mutta annat joka vuosi hänelle bensarahaa 130e.
miksi maksaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla eri ääni kellossa jos kanavalta tulisi kriittistä mm-propagandaa yhtä paljon mitä nyt tulee vasemmiston vastaavaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on itse tyhmä ja ei osa suodata kunnolla niin voi voi.
Itse katson uutiset, mot, ulkolinja, urheilulähetykset, dokumenttiohjelmia ja jotain brittisarjoja yleltä.
Ei tarvitse kaivaa mistään ja ei tarvitse luoda mitään tilejä mihinkään. Käy mulle. Halpa ”palvelu”. Mielestäni paras hintalaatusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on itse tyhmä ja ei osa suodata kunnolla niin voi voi.
Itse katson uutiset, mot, ulkolinja, urheilulähetykset, dokumenttiohjelmia ja jotain brittisarjoja yleltä.
Ei tarvitse kaivaa mistään ja ei tarvitse luoda mitään tilejä mihinkään. Käy mulle. Halpa ”palvelu”. Mielestäni paras hintalaatusuhde.
Et vain ymmärrä hyvän päälle. Itselle vähimmäisvaatimus on 4k ja HDR. Uutta sisältöä pitää myös tulla tarpeeksi. Jos sä Ylestä tykkäät, niin ok. Miksi meidät muut pitää pakottaa maksaa teidän poliittinen hömppä?
Minullakin on 10 suoratoistopalvelua joita käytän tunnin kuukaudessa, koska miksipäs ei. Ei ne yksittäin maksa juuri mitään.
Erillinen Yle-vero on järjetön. Ylen on keksittävä joka vuosi käyttöä sadoille miljardeille, samalla kun kaikesta leikaataan. Rahoitus pitäisi tulla suoraan valtion budjetista kuten muuhunkin tehdään.
Eipä ole Areenassa surround-ääniäkään.
Vierailija kirjoitti:
Erillinen Yle-vero on järjetön. Ylen on keksittävä joka vuosi käyttöä sadoille miljardeille, samalla kun kaikesta leikaataan. Rahoitus pitäisi tulla suoraan valtion budjetista kuten muuhunkin tehdään.
Tuosta olen kyllä samaa mieltä. Voisivat ottaa verorahoista, niin ei tuo itkukaan olisi niin kova.
Pitää olla äo alle palstan keskitasoa jos ei asiaa ymmärrä. Miksi temppareita ja muuta usaformaatti-roskaa pitäisi kustantaa veronmaksajien rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Amazon 5,90€/kk. 4k sekä HDR löytyy ja sisältö aivan ei luokkaa. Disney noin 8€/kk.
Kertoo kaiken oleellisen sivistyksen tasostasi, kun kehtaat verrata Yleä johonkin disneyhömppään.
Ilman Yleä meillä tv-tarjonta olisi 100 prosenttisesti pelkkää hömppää. Itse maksan mieluusti Ylen palveluista jatkossakin. Kyllä itsenäisellä sivistysvaltiolla pitää olla oma riippumaton media.
Itselleni ei ole paskankaan väliä, onko Ylellä 4k ja HDR vai ei. Sieltä katsellaan asiaohjelmia ja niihin hd taso riittää vallan mainiosti. Elokuvat ym viihdesarjat sitten katsellaan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amazon 5,90€/kk. 4k sekä HDR löytyy ja sisältö aivan ei luokkaa. Disney noin 8€/kk.
Kertoo kaiken oleellisen sivistyksen tasostasi, kun kehtaat verrata Yleä johonkin disneyhömppään.
Ilman Yleä meillä tv-tarjonta olisi 100 prosenttisesti pelkkää hömppää. Itse maksan mieluusti Ylen palveluista jatkossakin. Kyllä itsenäisellä sivistysvaltiolla pitää olla oma riippumaton media.
Itselleni ei ole paskankaan väliä, onko Ylellä 4k ja HDR vai ei. Sieltä katsellaan asiaohjelmia ja niihin hd taso riittää vallan mainiosti. Elokuvat ym viihdesarjat sitten katsellaan muualta.
Se ei kerro mitään mun sivistyksestä vaan sun itsekkyydestä. Mikä hemmetti teitä vasureilta vaivaa kun te kuvittelette olevanne muita parempia ja omaavanne oikeuden päättää muiden asioista?
Te voitte mun puolesta katsoa keskenänne niitä "parempien ihmisten" ohjelmia, mutta älkää muita siihen pakottako ja ennen kaikkea maksakaa itse huvinne.
Ja disneyssä ei ole mitään vikaa, sun asenteessa taas on.
Hyi hemmetti noi vasemmistolaiset ovat oksettavia.. tässäkin ketjussa haukkuvat muita vain siksi he eivät halua katsoa samoja ohjelmia. Miten ihmisestä voi tulla noi häiriintynyt ja narsisti?
Minä olen ihan tyytyväinen siihen että avaan telkkarin ja sieltä tulee mitä tulee ylen kanavilta. Pelkästään uutiset - mitkä katson päivittäin - on mulle sen 50 senttiä per päivä arvoinen.