Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko ihmiset oikeasti löytävänsä Jumalan maksullisilta joogaopettajien kursseilta?

Vierailija
07.03.2021 |

Eräs joogakoulu mainostaa "henkisen kasvun kursseja" tms. Ja itsevarmasti puhutaan samassa sopassa Vishnusta ja kristinuskon pyhästä kolminaisuudesta. Muutaman vuoden kristinuskoa harjoittaneena sanon että törkeää ja ihmisten pitäisi varoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne uskonnon takia mennä vaan ihan muista syistä. ei henkiseen kasvuun mitään jumalia tartte. Jos joku sulle niin väittää niin se valehteleeja haluaa vaan sun rahat .Kuten esmes kirkko. Kato kun mitään jumalia ei oikeasti ole, pieni joukko vallanhimoisia ja ahneita ihmisiä keksi ne jotta saa muut ihmiset tottelemaan ja elättämään niitä.

Vierailija
2/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saatu korona ainakin vie syvempien asioiden äärelle.

Vierailija
4/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko itse päãseväsi taivaaseen koska heität kymmenykset jollekin huijarille joka palvoo trumppia ja uskoo bill gatesin rokotemikrosiruun?

Vierailija
5/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin kans, ku tää korona homma alkoi. Tällä hetkellä teen 3 x 15min ristiriipuntaa.

Vierailija
6/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Käyn itse joogamassa vain liikunnan ja rentoutumisen vuoksi, en missään henkistymiskursseilla.

Vierailija
7/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ja jokainen kai oikeasti tiedostaa, että tällaiset höpöhöpökurssit on väännetty itämaisista opeista länkkäreiden rahstukseksi. Todellinen pyhyys ja tieto on aina ilmaista. Nämä ovat aina joko typeryksiä, tai sitten ihmisyyden varjoa.

Vierailija
8/8 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uskoo mihin lystää ja pistää rahansa mihin haluaa. Tai on uskomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi