Näin maailman kauneimman miehen tänään!
Jos olen välillä jopa epäillyt olevani lesbo, niin tänään tajusin, että kunhan mies on ihana, ei ole epäilystäkään suuntautumisestani. Näin miehen työni kautta ja en voinut uskoa silmiäni. Niin kaunis ja ystävällinen ja kaiken lisäksi pitkä ja hyvä vartalo. Voi itku kun olisin halunnut saada olla miehen kanssa kahden ja vain tuijotella hänen kauneuttaan. Harvoin käy näin. Voih melkein kuin unta. NIIN IHANA.
Kommentit (5)
Ei suomalainen, vaan americano. Noin 193 pitkä, hieman ylikasvanut tukka, siniset silmät, ruskea tukka, leveät hartijat ja helvetin hyvä perse! Mä vieläkin olen ihan onnessani.
no sitten väittämässäsi on virhe; tapaamasi henkilö ei ole maailman kaunein mies. :DDDD
Vierailija:
hih, mun miestä on usein luultu Ben Affleckiksi :-). On kyllä todella saman näköinen, pakko myöntää, vaikka en mikään Ben-fani olekaan.
Ben on ehdottomasti parhaimman näköinen mies! Tokana tulee oma kulta:)
Terkut kuitenkin miehellesi, hih:)
Vierailija:
Vierailija:Ben on ehdottomasti parhaimman näköinen mies! Tokana tulee oma kulta:)
Terkut kuitenkin miehellesi, hih:)
Rakkaani kiertää tän viikon Suomea työn merkeissä. Hän on kyllä todella ihqu. Todella namuisen näköinen. Hänetkö näit? ;)