Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tulee se suhteen eka riita, jääkö teille siitä särö, vai pääsettekö helposti yli?

Vierailija
07.03.2021 |

Ja kun jos täällä avautuu riidasta, kaikki huutaa jätä se sika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se kaivelee parisuhteen loppuun saakka.

Vierailija
2/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä oli se suhteen eka riita? Meillä mies häipyi sanaakaan sanomatta, eikä mulla ollut hajuakaan miksi. Selvisi, että oli tulkinnut mun kännykän näpyttelyn viestittelyksi jonkun toisen kanssa. Miksi ihmeessä viestittelisin jonkun toisen kanssa, ja vielä toisen nenän edessä. Loukkaannuin kyllä epäluottamuksesta. Silti huomaan nyt, että mun pitää jotenkin selittää joka ikinen kännykän piippaus =(

Vierailija
4/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä oli se suhteen eka riita? Meillä mies häipyi sanaakaan sanomatta, eikä mulla ollut hajuakaan miksi. Selvisi, että oli tulkinnut mun kännykän näpyttelyn viestittelyksi jonkun toisen kanssa. Miksi ihmeessä viestittelisin jonkun toisen kanssa, ja vielä toisen nenän edessä. Loukkaannuin kyllä epäluottamuksesta. Silti huomaan nyt, että mun pitää jotenkin selittää joka ikinen kännykän piippaus =(

Tämmönen suhde joutaakin loppua. Tai mies terapiaan.

Vierailija
5/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu, mistä riita johtui ja käsiteltiinkö asia. Yleensä se suhde on siihen päättynyt sitten aikanaan, kun ei päästy yli.

Vierailija
6/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen kysymys näin omasta näkökulmastani, kun suhdetta on takana 29 vuotta. Hyvin raskasta on varmaan elämä, jos suhde on ikuisesti säröillä ekasta riidasta. Ei siinä oikeasti mene rikki kuin korkeintaan oma kypsymätön illuusio jostain täydellisyydestä, jota ei ole koskaan oikeasti ollutkaan.

Vierailija
7/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon riidan aiheesta, miten se käsitellään ja miten toinen riitelee. Jos hyväkäytöksisestä, sivistyneestä, empaattisesta aikuisesta kuoriutuu riidellessä kaunainen pikkulapsi, joka sylkee kaikki mahdolliset kumppanin viat toisen jalkoihin, iskee tarkoituksella heikkoon kohtaan, huorittelee tai käyttää muutoin yhtä epäkunnioittavaa kielenkäyttöä tai vähättelee toisen tunteita, niin siinä tapauksessa ensimmäinen riita jää myös viimeiseksi ja ukko tai akka vaihtoon asap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi