Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behind her eyes-sarja, oletko katsonut?

Vierailija
07.03.2021 |

Mitä pidit? Katsoin tänään kaikki jaksot yhteen putkeen ja olen ihan äimänä. Mitä tunteita sarja sinussa herätti?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä loppu. Olisin pitänyt enemmän ihan perustrillerinä.

Te, jotka ette pitäneet loppuratkaisusta: millä tavalla tarinalle olisi saatu parempi päätös, joka ei olisi ollut ennalta-arvattava?

Vierailija
22/33 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skottimies oli komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä loppuratkaisua. Miksi se lopussa oli niin onnellinen kun vihdoin sai sen miehen, sehän oli sillä koko ajan. Tai no, rakkaus pysyy ja kohde vaihtuu, voihan sen noin nähdä. Silti vähän älytön ratkaisu, jännempi olisi ollut jokin järkevä juonenkäänne.

Vierailija
24/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitä loppuratkaisua. Miksi se lopussa oli niin onnellinen kun vihdoin sai sen miehen, sehän oli sillä koko ajan. Tai no, rakkaus pysyy ja kohde vaihtuu, voihan sen noin nähdä. Silti vähän älytön ratkaisu, jännempi olisi ollut jokin järkevä juonenkäänne.

Oli suunnitellut kaiken alusta lähtien, koska ymmärsi että avioliitto miehensä kanssa tulee kariutumaan. Lopussa sai taas olla hänen kanssaan siten, että mieskin halusi.

Vierailija
25/33 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälitti poika kun sai hirviön äidin tilalle :(((

Vierailija
26/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulu esiintyy sarjassa useampaan otteeseen ilman sen suurempaa kontekstia. Kun "Louise" saapuu ensimmäistä kertaa kotiinsa viimeisessä jaksossa, parvekkeen ovi on auki ja pulu katsoo merkitsevästi. Sen höyhenpeitteessä on huomattava määrä vihreää hohtoa. Jokainen voi itse päätellä, kuka pulu on.

Vierailija
27/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulu esiintyy sarjassa useampaan otteeseen ilman sen suurempaa kontekstia. Kun "Louise" saapuu ensimmäistä kertaa kotiinsa viimeisessä jaksossa, parvekkeen ovi on auki ja pulu katsoo merkitsevästi. Sen höyhenpeitteessä on huomattava määrä vihreää hohtoa. Jokainen voi itse päätellä, kuka pulu on.

En noteerannut.

Vierailija
28/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä loppu. Olisin pitänyt enemmän ihan perustrillerinä.

Te, jotka ette pitäneet loppuratkaisusta: millä tavalla tarinalle olisi saatu parempi päätös, joka ei olisi ollut ennalta-arvattava?

Nimenomaan. Koko pointtihan oli se että koko juttu genreä myöten käännetään päälaelleen. Muutoinhan se olisi ollut ihan eri sarja.

Vierailija
29/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lapsellisista elokuvista/sarjoista ja tuollainen yliluonnollinen meininki on lapsellista. Koin joutuneeni huijatuksi, koska lapsellinen yliluonnollisuus paljastui vasta viimeisessä jaksossa. Tekijät ansaitsisivat kostoksi korvatillikan tai pari.

Vierailija
30/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää lapsellisista elokuvista/sarjoista ja tuollainen yliluonnollinen meininki on lapsellista. Koin joutuneeni huijatuksi, koska lapsellinen yliluonnollisuus paljastui vasta viimeisessä jaksossa. Tekijät ansaitsisivat kostoksi korvatillikan tai pari.

Eli toisin sanoen käsityskykysi riittää vain realismiin. Harmi.

Vierailija
31/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En noteerannut.

Eli ei tapahtunut?

Vierailija
32/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen käsityskykysi riittää vain realismiin. Harmi.

Kommenttisi kertoo enemmän sinun kuin minun käsityskyvystäni.

Vierailija
33/33 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut koko pulua :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme