Katsooko kukaan enää televisiota?
Mitä katsot ja katsotko lisäksi muutakin maksullisilta kanavilta? Itse katson aika vähän ilmaisia ja en juurikaan maksullisia.
Kommentit (29)
Katson mä telkkaria. Laitan sieltä Netflixin tai HBO:n pyörimään, tai vuokraan Amazon Primestä leffan. Mutta jos lineaaritelkkarista puhutaan, niin aika vähän. Toki päivittäin kyllä uutiset ja sään, vaikka samat uutiset ja sään on toki nähnytkin seitsemän kertaa jo netissä päivän aikana.
Arto N. Sunnuntai-illan pelastaja, kun alkavat harmaat hapset roikkua silmille ja vuodet painavat ihanasti. Vanhan ilta.
Katson Lentoturmatutkintaa. Ja varsinkin klo 03- 03.45, koska silloin ei ole yhtään mainoskatkoa kesken ohjelman.
Paskaa ohjelmatarjontaa varsinkin viikonloppuisin parhaaseen katseluaikaan!
Aika vähän tulee televisiota katsottua. Joskus katson joitakin kiinnostavia elokuvia tai jääkiekon mm-kisoja, mutta tavallisesti televisio toimii ainoastaan läppärin näyttönä. Katson sarjoja, dokumentteja ja elokuvia netistä, koska tarjontaa on enemmän ja ohjelmat ovat laadukkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin jos tulisi Haluatko miljonääriksi ohjelma ja Jaajon paikalla voisi olla Herra Ylppö.
Eikö Arvo ole jo kuollut aikaa sitten?
Töllöttäjä kirjoitti:
Eipä näytä telkkarin katsojaluvut Suomessa olevan laskusuunnassa, joten aloittaja lienee joku lestadiolainen tai muu uniikki lumihiutale.
Eilen katsoin Yle Arenaa, jolloin tietokone oli kytketty telkkariin. Pidetäänkö sitä telkkarin katsomisena?
Yle Areenan katsominen ei ole telkkarin katsomista.
Nyt pitkällä saikulla niin tullut katsottua enemmän kuin koskaan. Lisäksi maksullisista mulla on netflix ja discoveryplus. Tv:stä katson tällä hetkellä ainakin (en muista edes kaikkia): ulosottomiehet, australian rajalla, tri paise, paiseklinikka, lätkävaimot, kardashianit, putous, selviytyjät suomi, talent suomi, arman pohjantähden alla, tempparit...