Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan enää televisiota?

Vierailija
07.03.2021 |

Mitä katsot ja katsotko lisäksi muutakin maksullisilta kanavilta? Itse katson aika vähän ilmaisia ja en juurikaan maksullisia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aamusta iltaan auki, mutta harvoja ohjelmia katson.

Vierailija
2/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aika paljonkin: elokuvia, dokumentteja, uutisia ja muutamaa sarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe katsoo mm. urheilua ja uutisia.

Vierailija
4/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun naapurin nuori mies. Hän avaa sen paskatoosansa jämptilleen kello 14.30 ja sammuttaa 23.00 ja huudattaa sitä nupit kaakossa.

Vierailija
5/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta on yleensä aika hiljainen kun emmerdale tulee.. mutta kukaan täältä ei katso telkkaria tietenkään

Vierailija
6/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Oliverin ohjelmia.

Vierailija
7/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, herranen aika sentään. Töllöttäminenhän on niin vanhanaikaista, eikö totta ap. No kyllä minä telkkaria katson, mutta en maksullisia ohjelmia. Minulle riittäisi vähempikin määrä kanavia.

Vierailija
8/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kirjojen lukemiseen. Saa nauttia kunnon tarinasta, aivot pysyy virkeinä ja nukuttaa helpommin.

Vierailija
9/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin jos tulisi Haluatko miljonääriksi ohjelma ja Jaajon paikalla voisi olla Herra Ylppö.

Vierailija
10/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tietenkään televisioita katso. Ihan muuten vain täälläkin tulee aina satoja viestejä ketjuihin "(Televisio-ohjelman nimi) Official". 

Vierailija
11/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin televisiota katsotaan edelleen.

Miksi sitä ei katsottaisi.  Sieltähän uutiset ja muut tulee aivan suorana lähetyksenä.

Ja edelleen ihmiset ostavat uusia ja yhä suurempia televisioita, vaikka niiltä katellaan myös suoratoisto ohjelmia, katsotaan niistä myös muuta, eri tv-kanavien lähettämää ohjelmistoa.

Näyttää siltä joskus nykyisin, että ikäänkuin kehuskellaan sillä, ettei katso televisiota.

Mitä kehumista siinä on?

Itse katson telkkaria, kuuntelen radioita ja on myös suoratoistoohjelma pakettaja olemassa.

Lisäksi katson toisinaan myös dvd-elokuvia, joita lainailen kirjastosta.

Aikaa on rutkasti, etenkin nyt korona-aikaan.

Vierailija
12/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso juuri ollenkaan.

Mies katsoo minunkin edestäni.

Juuri katsoo lätkää.

Vierailija
13/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin kirjojen lukemiseen. Saa nauttia kunnon tarinasta, aivot pysyy virkeinä ja nukuttaa helpommin.

Se, että katsoo televisiota ei sulje pois kirjojen lukemista.

Telkusta voi valita ohjelmat jotka miellyttävät, samoin kuin kirjoistakin.

Itse luen tosi paljon kirjoja, mutta katson telkkarista kaikki ohjelmat jotka kiinnostavat.

Vierailija
14/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neekerituttu on ainoa jonka tiedän katsovan tv:tä.

Minä katselin kerran pimeässä huoneessa lentävää televisiota, jota neekertuttuni kantoi.

Vierailija
15/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä telkkarin katsojaluvut Suomessa olevan laskusuunnassa, joten aloittaja lienee joku lestadiolainen tai muu uniikki lumihiutale.

Eilen katsoin Yle Arenaa, jolloin tietokone oli kytketty telkkariin. Pidetäänkö sitä telkkarin katsomisena?

Vierailija
16/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten katson ylen kanavia, myös maikkari on paljon päällä. Joitain sarjoja, musadokumentteja, vähintään kerran päivässä uutiset, vaihtelevasti ajankohtaisohjelmia. Tietty välillä katson em ohjelmat areenasta tai maikkarin vastaavasta. Ilmaiskanavilta tulee tarpeeksi katsottavaa ohjelmaa, joten en halua maksaa vielä verojen lisäksi yhtään lisää.

Vierailija
17/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoratoistoja kai kaikki jo katsoo sopivaan ajankohtaan? Ei varsinaisesti tv-lähetyksiä?

Vierailija
18/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoratoistoja kai kaikki jo katsoo sopivaan ajankohtaan? Ei varsinaisesti tv-lähetyksiä?

Ei kai edes teinit ole noin kuutamolla?

Vierailija
19/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Vaihdellen csi, wallander, rillit huurussa, simpsonitkin, jos on hauska jakso. Teemalta joskus jonkin katson. Vähän mitä sattuu mutta kuitenkaan en paljon mitään.

Tositv:tä en katso, elokuvia jaksan harvoin alusta loppuu katsoa. Sisutusohjelmia en katso, enkä hääpuku- tai ruoka-. En myöskään kilpailija tai urheiluja.

Netflix ja elisaviihde/viaplay löytyy mutta en katso. En sius jaksa mitään maratoneja tai elokuvia sieltäkään.

Vierailija
20/29 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson uutisia, urheilua, dokumentteja, sarjoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi